آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس Coinex به صورت تصویری

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس Coinex به صورت تصویری

کوینکس کارمزد پایینی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌است و کاربران می‌توانند در دفعات متعدد در طول روز به برداشت موجودی خود بپردازند. اما درعوض حجم معاملات صرافی کوینکس پایین‌تر از بایننس است و این صرافی دیرتر از بایننس از برخی ارزهای دیجیتال جدید پشتیبانی می‌کند. معمولاً سایت‌های صرافی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان دلار تتر را گرانتر از نرخ دلار کاغذی به فروش می‌رسانند که قیمت‌گذاری صحیح آن است. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ورود به کوینکس با موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آموزش خرید از صرافی کوینکس

در این مقاله، به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه در هنگام ثبت نام، کدی را وارد کنید تا کارمزد معاملاتی شما تا 40 درصدکاهش یابد. برای افزایش امنیت حساب کاربری پیشنهاد می شود یک رمز عبور مناسب، قوی و منحصر به فرد انتخاب کرده و آن را با فرد دیگری به اشتراک نگذارید. در این صفحه آدرس کیف پول حساب کاربری شما در بای بیت نمایش داده می شود. پشتوانه صرافی کوینکس، استخر ماینینگ ویا بی تی سی ViaBTC Pool یک استخر استخراج ارز دیجیتال است که در سال 2016 در کشور چین شروع به کار کرده است. قابل ذکر است که این ViaBTC Pool پنجمین استخر بزرگ بیت کوین و بزرگ‌ترین استخر استخراج بیتکوین کش است. همچنین باید بدانید که بنیانگذار و مدیرعامل استخر و صرافی کوینکس جناب آقای یانگ هایپو است.

برای آنکه فروش سریع تر اتفاق بیفتد می توان مانند پوزیشن لانگ اگر تحلیل ما درست از کار در نیامد با کلیک بر روی گزینه All at market به سرعت پوزیشن را بست. اصطلاح دیگر leverage یا اهرم است که توسط آن می توان سود و زیان معاملات را افزایش داد. به طور مثال اگر لوریج ده را انتخاب کنیم سود و زیان ده برابر خواهد شد.

قسمت AMM در کوینکس چیست و چگونه میشود از آن سود گرفت؟

در صورتی که تمامی مراحل فوق را به‌درستی پشت سر گذاشته باشید، مطابق تصویر فوق با پیام خوش آمد گویی Coinex روبه‌رو خواهید شد. اگر بخواهید بقیه سطوح ویژه را ببینید باید روی گزینه بیشتر کلیک کنید. اگر درست نمی دانید، می توانید از سایت time.ir استفاده کنید که تاریخ شمسی خود را در آن سایت بدهید و تاریخ میلادی خود را ببینید. در ادامه باید تیک قول می دهم که من صاحب قانونی این مدارک هستم را بزنید.

آموزش تغییر پسورد اکانت در صرافی کوینکس

با وارد کردن مقادیر، روی دکمه Sell کلیک کرده و سپس Confirm می کنیم. این سفارش در پایین صفحه و در قسمت Stop order ها قرار می گیرد. هم حالتی که قیمت رشد داشته و در جهت پوزیشن و پیش بینی ما حرکت کند و پوزیشن لانگ به تحقق برسد که در عمل پوزیشن Sell را داریم. هم در حالتی که قیمت نزول کرده و پیش بینی ما درست از آب در نمی آید که از Stop Limit استفاده می شود. توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود. در ضمن اگر در این مدت زمان نتوانستید که برداشت خود را تأیید کنید، مجددا باید رمز دوم یکبار مصرف جدید را وارد کرده و یا تیکت ارسال نمایید.

این صرافی چون در کشور آمریکا شعبه ای ندارد ، به تحریم های آمریکا علیه ایران بی اعتنا بوده و تمام کاربران ایرانی بدون محدودیت می می توانند در صرافی کوینکس ثبت نام کرده و احراز هویت کنند. طبق آمار گوگل بیشتر بازدید کنندگان و مشتریان این صرافی از ایران می باشند. در این مقاله می خواهیم به آموزش کامل کوینکس بپردازیم. صرافی کوینکس CoinEx در سال 2017 افتتاح شد و دفتر مرکزی آن در کشور هنگ کنگ می باشد. در این صرافی می توان طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال را مورد معامله قرار داد. خرید ارز دیجیتال در این صرافی بسیار راحت بوده و با انواع کارت اعتباری می توان حساب را شارژ کرده و ارز مورد نظر را خریداری کرد.