آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-خرید بک لینک گلدلینک

کاپریلا با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبط‌ترین تبلیغات هدفمند کلیدواژه‌ای را با توجه به کمپین‌های فعال کسب و کار به کاربران نمایش می‌دهد. این پلتفرم با شبکه‌ای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجاره‌ای همکاری می‌کند. تا اینجا به خوبی می‌دانیم که بک لینک سایت چیست و با چه راه‌هایی می‌توانیم بک لینک سایت بگیریم. آن‌چه که بعد از این مرحله اهمیت پیدا می‌کند این است که با چه راهی می‌توان عملکرد بک‌لینک را مورد ارزیابی قرار داد.

جهت مشاهده تاثیر لینک سازی انجام شده حداقل به یک‌ماه زمان احتیاج کسی از سایت گلد لینک بک لینک خریده؟ (https://goldlink.ir/p/buy-backlink/) است. این لینک‌ها می‌بایست توسط گوگل شناسایی شوند و پس از آن منتظر تاثیر آن‌ها در رتبه کلمات خود در گوگل باشید. بک لینک ها به ربات‌های موتورهای جست‌وجو کمک می‌کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را پیدا کرده و سایت شما را بهینه‌تر crawl کنند (بخزند). خرید بک لینک فالو، به‌خصوص برای وبسایت های تازه راه‌اندازی شده اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع‌تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می‌کنند.

آموزش ساخت بک لینک بهترین روش ساخت بکلینک رایگان-خرید بک لینک گلدلینک بنابراین در اینجا تعداد لینک‌های موجود در آن صفحه نیز اهمیت پیدا می‌کند. اگر از دو صفحه با اعتبار کاملا یکسان بک‌لینک داشته باشید که یکی از آن‌ها لینک‌های خارجی بیشتری دارد، اعتباری که از صفحه‌ی دیگر (با لینک‌های کمتر) به سایت شما داده می‌شود بیشتر خواهد بود. ایجاد بک لینک یکی از راه‌های تسریع در فرایند ایندکس شدن صفحات یک سایت در گوگل و افزایش بودجه خزش است. بسیاری از مدیران سایت‌های نوپا از این روش برای تسریع در فهرست شدن صفحات توسط گوگل استفاده می‌کنند. لینک سازی در انجمن‌ها با توجه به اینکه به صورت رایگان است، می‌تواند مقداری به ما در بهبود نتایج در موتورهای جستجو کمک کند. پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان از عناوین عمومی مانند “کلیک کنید” یا ” ادامه مطلب ” در لینک‌های خود استفاده نکنید.

وقتی کسی روی لینک سایت شما که در یک سایت دیگر گذاشته شده کلیک می‌کند، در واقع شما ترافیک ارجاعی دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت Referral Traffic در گوگل آنالیتیکس کاربرانی که از طریق بک‌لینک‌ها به سایت شما وارد شده‌اند را ببینید. پیش از پیدایش موتورهای جستجو، بک لینک‌ها تنها یک المان ناوبری بودند. با ظهور موتورهای جستجوی مختلف، این المان ابتدایی اهمیت حیاتی برای سئو سایت‌ها پیدا کرد. ایجاد پست مهمان در سایت‌هایی که اجازه نوشتن مطلب را می‌دهند می تواند به گرفتن بک لینک و بهبود رتبه شما کمک کند. هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید.

اگر بتوانید لیستی از مقالاتی در این سبک را پیدا کنید که به حوزه کاری شما ربط دارند، شاید بتوانید پس از برقراری ارتباط با نویسنده آن، نظر آن را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید. به علاوه اینکه روابط عمومی دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا لینک‌هایی مرتبط از بهترین انتشاردهندگان محتوا در صنعت خود بگیرید. این لینک‌ها می‌توانند موقعیت شما را به عنوان یک حرفه ای معرفی کنند و ترافیک ارگانیک خوبی هم ایجاد نمایند. آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟ مثلاً عضو اتحادیه‌ای مربوط به حوزه تخصصی کسب و کارتان باشید. دقیقاً مانند شرایط گرفتن بک لینک از تأمین کنندگان، می‌توانید از اتحادیه یا تشکیلات خود بخواهید که به عنوان یکی از اعضا، در سایت‌شان به شما لینک بدهند. همین کار را می‌توانید در مورد لینک‌های خراب سایت‌ها انجام دهید و از ایشان بخواهید به جای صفحه قبلی که اکنون دیگر در دسترس نیست به یکی از صفحات سایت شما که کاملاً با موضوع و جایگاه لینک مطابقت دارد لینک دهند.

اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. رایا طرح در کنار آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ، به فروش بک لینک هم مشغول هست.

آیا شما عضو یکی از تشکیلات یا گروه‌های کسب و کار هستید؟