آموزش ساخت محلول لوله بازکن خانگی قوی استاده

آموزش ساخت محلول لوله بازکن خانگی قوی استاده

بعد از فشار تلمبه به طرف داخل سیفون، سینک ظرفشویی را تا نیمه پر از آب لوله کشی گرم کنید و تلمبه را به طرف بالا بکشید تا گرفتگی لوله بازکنی ارزان بر طرف شود. حتما یک کیسه یا سطل برای دور ریختن آشغال ها در دسترس داشته باشید. بعد از صاف کردن آویز از قسمت قلاب، آن را وارد ورودی لوله کنید و هرگونه مواد غذایی یا تجمع مو را که باعث به وجود آمدن گرفتگی و مسدود شدن گذرگاه در لوله ها می‌شود را خارج کنید. بعد از انجام دادن مراحل و خارج کردن زباله ها از لوله تا آنجا که می‌توانید آب داغ در لوله بریزید تا به صورت کامل مراحل برطرف کردن گرفتگی لوله را انجام داده باشید. گرفتگی لوله هر موقع ممکن است رخ دهد و شما برای رفع کردن آن باید آمادگی لازم را داشته باشید. بازکردن لوله با استفاده از محلول لوله بازکن از آن روش ها است.

  • برای این کار یک کاسه آب جوش داشته باشید و یک بسته مخمر نان را در آن حل کنید، سپس آن را درون لوله بریزید.
  • برای ساخت این لوله بازکن باید از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید که مخلوط شدن این اسید و باز سبب از بین رفتن رسوبات درون لوله می‌شود.
  • در واقع سرکه ، حکم اسید را دارد که با اضافه شدن جوش شیرین بعنوان لوله بازکن از ان استفاده خانگی می شود.
  • در صورتی که تجربه کافی برای باز کردن لوله زانویی و لوله‌های فاضلاب ندارید، حتما از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید.

به مهم‌ترین روش‌های باز كردن لوله ظرفشويی و باز کردن چاه، از روش‌های ساده و دم دستی تا راه‌های پیچیده، اشاره خواهیم کرد. پانچر یک جایگزین اسید است که عاری از بخارات و بوی نامطبوع می باشد. پانچر با حل کردن (شکستن پیوند بین مولکولی) پیوند یونی در داخل سیمان، آن را حل کرده و سیمان یا بتن را از روی هر سطح بر میدارد، تبادل یونی استفاده شده در این محصول برای اولین بار در صنعت بکار گرفته شده است. استفاده از این محلول هم می تواند بوی بد فاضلاب را از بین ببرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با جوهر نمک لوله بازکن

زمانی که اتصالات لوله کاملا تمیز شد، آن را سر جای خود برگردانده و لوله زانویی را ببندید. مشخص است که این کار کمی کثیف‌کاری دارد؛ بنابراین قبل از آن داخل کابینت را خالی کنید و کف زمین را با پارچه یا روزنامه بپوشانید. در صورتی که تجربه کافی برای باز کردن لوله زانویی و لوله‌های فاضلاب ندارید، حتما از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. در صورتی که با استفاده از نوشابه، جوش شیرین و سرکه نتوانستید گرفتگی فاضلاب حمام، توالت یا سینک ظرفشویی را برطرف کنید، باید به سراغ روش های قوی تری بروید. محلول لوله بازکنی تنطور حاوی ترکیبات محافظ در برابر خوردگی لوله های فاضلاب می باشد. محلول لوله بازکنی اتک برای بوی بد فاضلاب هم کارایی دارد و می تواند این بوی بد را از بین ببرد.

سرکه را به عنوان تنها محلول اسیدی کاربردی در این محلول لوله بازکنی استفاده نمایید. فقط کافی است آن را به مقدار مناسب در لوله‌ها ریخته و سپس راه فاضلاب را با دستمال ببندید تا ترکیب جوش شیرین و سرکه از لوله بالا نزند. شما میتوانید با استفاده از یک چهارم لیوان نمک، یک چهارم لیوان بوراکس و یک دوم لیوان سرکه شروع کنید و مواد را باهم ترکیب کنید. برای درست کردن این محلول لوله بازکن یک قابلمه آب جوش را اضافه کنید و در محل گرفتگی بریزید و بگذارید یک ساعت یا حداقال تا زمانی که کاملا تمیز شود بماند. در نهایت، با استفاده از آب لوله کشی گرم سینک را بشویید تا همه مواد در محلول پاک شوند.

پیشنهاد می شود که بر محل سوراخ سینک ظرفشویی یک توری نازک بپوشانید تا ذرات بزرگ غذا و چربی وارد لوله نشوند. چنانچه هر کدام از لوله های فاضلاب شما از جمله توالت، آشپزخانه، حمام و غیره گرفته اصلا نگران نباشید ما بصورت 100% تضمینی آن را بدون کثیف کاری باز خواهیم کرد. باز هم پیشنهاد سرویس لوله برای باز کردن گرفتگی دستشویی، استفاده از محلول های خانگی قوی و بی خطر است.

محلول لوله بازکن تنطور

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای سرویس لوله محفوظ است. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. ارائه تمامی خدمات تعمیر برتر با رعایت تمام نکات بهداشتی می‌باشد و جای نگرانی نیست. اما بعد از یک سری تعمییرات تعویض سرامیک کف ودیوار ها اب خوب پایین نمیرود .من نمیدانم که هنگام تعمیرات چکار کردند.

قوی ترین محلول لوله بازکنی خانگی

این محلول لوله بازکن دارای مواد ضدعفونی کننده و تمیز کننده می باشد. این لوله بازکن بسیار قوی و کاربردی است و در کمتر از نیم ساعت شدیدترین بوی فاضلاب را هم برطرف می‌کند. در پایان یادآوری می کنیم اگر با گرفتگی های سخت لوله مواجه شدید، می توانید با لوله بازکنی بلوار فردوس تماس بگیرید. داخل سینک ظرفشویی توری قرار دهید تا مواد غذایی و زباله ناخواسته وارد لوله نشوند. لوله بازکنی “برچسب barchasb” ارائه کننده خدمات لوله بازکنی در تهران به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی می باشد. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست لوله بازکن داده و در سریعترین زمان خدمات فنی دریافت نمایید.

در این مطلب 8 نکته سریع و آسان به عنوان لوله بازکن خانگی ارائه شد که به شما کمک می­کند با سرسخت ­ترین انسداد و گرفتگی­ های لوله فاضلاب مقابله کنید. مخمر نان توانایی پاک کردن چربی ها و رسوبات و مواد غذایی از لوله را دارد. برای این کار یک کاسه آب جوش داشته باشید و یک بسته مخمر نان را در آن حل کنید، سپس آن را درون لوله بریزید. قابل استفاده در رفع گرفتگی لوله های دستشویی، حمام، ظرفشویی و… که باعث شده از این محلول بشود چندمنظوره استفاده کرد.

درون یک سطل 3 چهارم آب بریزید و 3 فنجان چای خوری جوهر نمک به آن اضافه کنید و با استفاده از یک چوب آن را خوب بهم بزنید تا محلول آماده استفاده شود. سپس آن را داخل لوله فاضلاب بریزید و چند ساعتی صبر کنید سپس با استفاده از آب داغ آن را بشویید. مهم‌ترین عامل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه همین لوله زانویی است که زیر سینک ظرف‌شویی است. برای اینکه از شر پر شدن آب داخل سینک و گرفتگی لوله خلاص شوید، بهتر است این اتصالات را بررسی نمایید.

در میان این 10 روش، این کار ساده ترین راهی است که می توانید بدون هزینه آن را انجام دهید و از شر گرفتگی لوله خلاص شوید. برای این کار کتری آب را کاملا پر از آب کنید و آن را بجوشانید. به دلیل اینکه جوهر نمک می تواند سبب سوختگی های شدید شود حتما هنگام استفاده از آن مراقب باشید و از دستکش و محافظ چشم مناسبی استفاده نمایید.