اتاق فرار رانساکا در کرج پازل روم-آل اسکیپ

تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است. این بازی برگرفته از بازی های رایانه ای است اما با دکورهای جذاب و بی نظیر در دنیای واقعی ساخته می شود و به بازیکنان امکان حضور فیزیکی در داخل محیط بازی را می دهد. البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است. تیم‌ها برای شرکت در این بازی باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ نفر باشند.

فقط کافیست ۳۵ هزار تومان هزینه کنید تا بتوانید در گروه­‌های ۴ تا نهایت ۷ نفره، یک ساعت بازی کنید. خودتان و دوستاتان مجموعا باید ۴ تا ۸ نفر باشید؛ ۸۰ دقیقه هم زمان دارید تا طلسم آرایشگاهی در لندن که الان به وسیله شبح یک آرایشگر که سال­‌ها پیش آنجا کار می­‌کرده تسخیر شده را باطل کنید. خود مجموعه ادعا دارد که این سناریو 85% درجه سختی دارد و ژانرش وهم آلود است. این مجموعه هر روز هفته از ساعت ۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است البته باید قبل از رفتن تماس بگیرید و اتاق فرار مورد نظرتان را رزرو کنید.

اتاق فرار روستای ناپاک

ازاین‌رو این بازی در جهان به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های گروهی تبدیل شده و اخیرا در مدارس، دانشگاها و سازمان‌های بزرگ هم راه پیداکرده است. در این بازی حل هر معما و بازشدن هر قفل مانند بازشدن یک در به دنیا ناشناخته‌هاست زیرا پشت هر قفل یا معما اتفاقی است که هیچ‌کدام بازیکنان از آن اطلاعی ندارند؛ ازاین‌رو با یافتن یک سرنخ، هیجانی وصف‌ناپذیر برای بازیکنان پدید می‌آید. بله در مجموعه، فضای کافه بازی‌های رومیزی وجود دارد با انواع متنوع بازی ها و نوشیدنی ها که میتوانید اوقات خوشی را سپری کنید. بله، برای بعضی بازی‌ها امکانش هست بدون اینکه خللی در بازی شما رخ دهد. البته با پرداخت هزینه حداقل نفرات گروه که سه نفر می باشد. فردی که در پیش از بازی، طول بازی و پس از آن، بر محتوا و فعالیت های شرکت کنندگان در محیط نظارت می کند و گاهی در راهنمایی و هینت دادن از طریق صفحه مانیتور اتاق نیز ایفای نقش می کند و به کمک شرکت کننده ها می آید.

مجموعه ری اسکیپ روم

اتاق فرار رانساکا در کرج پازل روم-آل اسکیپ این اتاق فرار کرج در ژانر تاریخی – ماجراجویی طراحی اسکیپ روم تاریخی شده است. بسیاری از چالش ها و معماهای تعبیه شده در اسکیپ روم را بیرون از این بازی نخواهید یافت بنابراین برای گذر از آن‌ها و حل کردن‌شان باید به دنیال روش‌های خلاقانه باشید. اولین اتاق فرار در ایران و در تهران در سال ۱۳۹۵ شروع به بهره برداری کرد و زمانی نبرد تا به امروز که به یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین تفریح های کشور در میان تمامی سنین تبدیل شده است. اتاق فرار رانساکا با سناریویی منحصر به فرد که مشابه این بازی رو تا حالا ندیدین و این بازی باعث تحولی در اتاق فرارهای کرج خواهد بود ژانر این بازی فانتزی است و شمارو توی دنیای عجیب و غریبش غرق خواهد کرد. مجموعه اسکیپ سنتر از اوایل سال 1397 با راه اندازی دو اتاق فرار سکوت سیاه و عکاسخانه اصفهان شروع بکار کرد و اکنون علاوه بر این دو اتاق اجرا شده 14 اتاق فرار راه اندازی کرده است.

  • که پیش از شما این اتاق را بازی کرده‌اند را با دقت بخوانید و بعد اتاق را رزرو کنید.
  • و یکی از محبوب ترین ژانرها در بین مخاطبان اتاق فرار ترسناک است.
  • اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد.
  • در این اتاق فرار خبری از تم و دکوراسیون‌های خاصی نیست و داستان خیلی مهیجی در آن وجود ندارد، اما معماهای بسیار متفاوت و دشواری دارد.
  • در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید.
  • البته بازی هایی هم هستند که نیاز به فعالیت بدنی دارند یا دلهره بسیاری را برای تان ایجاد می کنند.
بازیکنان باید ضمن رعایت همه نکات ذکرشده، مسئولیت اتفاقات مالی و جانی در هنگام بازی بر عهده گیرند. همه فضاهای بازی باید مجهز به دوربین مداربسته به‌همراه حافظ جانبی برای ضبط تصاویر باشد. ۱۰ مترمربع برای نمازخانه و سرویس بهداشتی باید در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید. میتوانید در مسیریاب هایی مانند Google map,waze کلمه braingamecenter را جستجو کنید تا شما را به ما برسانند.