اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

بازی‌های فانتزی مناسب واسه کساییه که دوست دارن واسه یه ساعت هم که شده، از واقعیت و دنیای حقیقی فاصله بگیرن و وارد یه عالم جادویی بشن. توی این بازی‌ها ممکنه مجبور باشید طلسم جادوگر بدجنس رو باطل کنید، شیشه عمر غول خوف آور رو بشکونید، شیاطین پلید رو نابود کنید و خارج از چارچوب های همیشگی زندگی فکر کنید. اگه قدرت تخیل بالایی دارید احتمالا زودتر از هر گروهی توی این بازی رکورد می‌زنید و برنده می‌شید. همون طور که پیش تر هم گفتیم، این بازی برای اولین بر توی سال 2007 ابداع شده ولی اون قدر مورد استقبال قرار گرفته که به سرعت تعداد این بازی ها در سرتاسر جهان به صورت تصاعدی بالا رفته. اجزای کلیدی اتاق فرار جنایی، رمز و راز، پیدا کردن سرنخ، کنجکاوی و تنش هستند. در این بازی‌ها، ماموریت بازی‌کنندگان عموما پیدا کردن قاتل سریالی، کشف معمای قتل یا جنایت، جلوگیری از وقوع جنایات و … است.

اتاق فرار طلسم

به همین دلیل اگر از تاریکی محض هراس دارید، در این نوع اتاق فرار شرکت نکنید. نحوه انجام بازی در اتاق فرارهر یک از اعضای تیم باید بر اساس تخصصی که دارند، قسمتی از معما را حل کنند. در نتیجه باید کار تیمی شما به این شکل باشد که هر معما و سرنخ را به یک نفر واگذار کنید. معمولا برای حل کردن معمای اتاق فرار حدود سی دقیقه تا یک ساعت زمان خواهید داشت. بسیاری تصور می‌کنند که این زمان بسیار زیادی برای یک بازی است. به همین دلیل در ابتدای بازی کاملا وقت را هدر می‌دهند و هرچه به انتهای زمان نزدیک می‌شوند، متوجه خواهند شد که زمانی برای آنها باقی اتاق فرار وحشتناک نمانده.

سناریو‌های قوی را می‌توانید با توجه به نظرات دیگران پیدا کنید. بهتر است یک سناریو با طراحی قوی و تو در تو را انتخاب کنید تا شما را به اوج هیجان برساند. در پاسخ به شما باید بگوئیم، در انتخاب اتاق فرار در شیراز باید به ژانر، موقعیت مکانی، سناریو، تعداد تجربه بازی و … توجه شود تا بتوانید تجربه خوبی از اسکیپ روم شیراز داشته باشید.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین اسکیپ روم | allescape

هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اسکیپ روم یا اتاق فرار تفریحی عجیب و غریب و هیجان انگیز است و حسابی شما را به چالش میکشاند یا اوج ترس و آدرنالین را تجربه می کنید. تهران از بهترین شهرهای ایران در زمینه اسکیپ روم است چون صدها اتاق فرار در نقاط مختلف پایتخت هست. در سایت لوکس ویلا میخواهیم بهترین اتاق فرار های تهران را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

انتصابات جدید در انجمن بازیهای فکری

کمپانی می گوید افرادی هستند که بخاطر اتفاقات بدی که در گذشته برای آن ها رخ داده، ترس هایی در وجودشان دارند و در طول زندگیشان باید با این ترس ها مقابله کنند اما در کمپانی ما این ترس ها درمان می شود. اتاق فرار چشم سوم در منطقه فرحزاد تهران قرار دارد یعنی بخش شمال غربی سعادت آباد. اگر بین ترسناک ترین اتاق فرار های تهران اتاق فرار چشم سوم را انتخاب کردید، بهترین مسیر برای دسترسی به این اتاق فرار اتوبان یادگار امام به سمت شمال است. در مسیر سربالایی و صاف اتوبان یادگار امام، همان اوایل که وارد پیچ می شوید خیابانی هست با نام خیابان فرحزاد که یک راسته مکانیکی و صافکاری در آنجا قرار دارد.

  • فردی که به خاتون تجاوز کرد و در واقع، پدر واقعی جابر است، از ترس اینکه علی نقره چی او را نکشد به دعا نویس پناه می برد ولی مراجعه او به دعا نویس باعث می شود شیطان وارد خانه علی نقره چی شود و بدن جابر را هدف قرار دهد.
  • مخصوصا در اتاق فرار ترسناک، جلوه‌های ویژه می‌توانند شما را واقعا وارد حس ترس و وحشت کنند.
  • توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید.
  • نام اتاق فرار منفی چهار ما را به یاد فیلم های ترسناکی میاندازد که در طبقه زیر زمین خانه ای متروکه یا حتمی ساختمان های مرتفع، اتفاق های وحشتناکی رخ می دهد یا حتی موجودات ترسناکی در طبقات زیر زمین زندگی می کنند.