انواع دریچه هوا مخصوص تهویه و کولر قیمت خرید میراکالا

انواع دریچه هوا مخصوص تهویه و کولر قیمت خرید میراکالا

سطح بدنه کلیه انواع دریچه تنظیم هوای خطی آلومینیومی با رنگ کوره ای پوشش داده می شود. یکی از راه های شناخت و مشاهده ی تصاویر انواع دریچه کولر دسترسی به کاتالوگ دریچه هوا می باشد. متخصصین حوزه ی گرافیک تهران دما جهت دسترسی بهتر مشتریان یک نمونه طراحی نموده اند.

در سیستم های هوارسانی که برای این کار تعریف شده اند، مورد استفاده قرار دریچه هوا بگیرند. اعدتاً برای سیستمِ اگزاست یا برگشت هوا در سیستم های مکشِ هوا استفاده می شود. ۱۵-۲۰-۲۵-۳۰-۳۵-۴۰-۴۵-۵۰-۵۵ و ۶۰ سانتیمتر تولید و به بازار عرضه می گردد. فرا تهویه در سال ۱۳۸۴ تاسیس و آغاز به عرضه انواع متعلقات تهویه نموده است.

از جمله دیگرعواملِ دخیل در قیمتِ کانال و دریچه هوا، قیمت قطعات و اتصالاتِ مربوط به کانال هوا می‌باشد. برای مثال قیمت انواع زانوها، سه راهی‌ها، تبدیل‌ها، چهارراه‌ها، رابط‌ها، فلنچ‌ها و ساپورت‌ها می‌باشد که هر کدام از این آیتم‌ها دارای قیمت مشخصی در لیست قیمت کانال و دریچه هوا می‌باشند. در مجموعه تخصصی و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی ده ها مدل از انواع کانال و دریچه هوا، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است. دریچه هوای مشبک از یک فریم در حاشیه خود و شبکه های مربع شکل در داخلِ معبرِ خود تشکیل یافته است.

اگر به دنبال خرید دریچه‌ های هوا یا تهویه باشید، متوجه شده‌ اید که انواع دیواری یا سقفی آن‌ها می‌ توانند دارای دمپر باشند یا اینکه فاقد آن باشند. به طور کلی دمپر وظیفه تنظیم دبی هوای ورودی یا خروجی از دریچه هوا را انجام می‌ دهد و اگر به دنبال این هستید تا هوای ورودی به محیط را کنترل کنید، می‌ توانید از دریچه‌ های تهویه با دمپر استفاده کنید. دریچه هوا ی پلاستیکی محصولی ست که جهت هوارسانی در سیستم های هواساز مثل کولر ، داکت اسپلیت ، فنکویل و انواع دمنده ها و مکنده ها به کا می رود . ساختار دریچه هوا ی پلاستیکی به صورت تیغه های افقی در جلو و تیغه های عمودی در پشت دریچه هوا می باشد .

بعضی دریچه های هوا در سیستم های رفت و برخی نیز در سیستم های برگشت هوا کاربرد دارند تا جریان هوا بصورت سیال در محیط گردش داشته و عمل تهویه مطبوع به خوبی انجام پذیرد. گروه صنعتی الهام سازه البرز مفتخر است به عنوان تولیدی دریچه هوا، دمپر، دریچه هوارسان و … به فروش دریچه توزیع هوا پرداخته و با نشان استاندار ایران به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. بنابراین نخستین مسئله سقفی یا دیواری بودن دریچه به شمار می‌رود.

فریم دریچه هوا طرح قدیمآلومینیونیاز پروفیل اکسترود آلومینیومی ساخته می شود. این امر سبب میشود تا هوای پرتابی از شیار های دریچه هوا ی اسلوت به محیط قابل کنترل و انسداد باشد . البته لازم به ذکر است که گونه ای از دریچه هوا ی اسلوت ، دریچه هوا ی اسلوت قوسدار میباشد که امکان تعبیه ی دمپر در این مدل وجود ندارد . از این دریچه هوا هم در سیستم رفت و هم در سیستم برگشت هوا استفاده می شود . دریچه هوای خودرو میزان هوای ورودی به سیستم انژکتور موتور را تنظیم میکند.

  • منظور از “کنترل جریان هوا” درحقیقت تنظیم مقدار و فشار هوای ورودی و خروجی و حتی قطع و وصل کردن جریان هوا می‌باشد .
  • در این بخش از مقالات مهام مارکت به بررسی انواع دریچه هوا می پردازیم.
  • این نوع دریچه‌ ها نیز برای انواع هواساز‌ها مانند کولر‌های آبی و گازی کاربرد دارد و تفاوت چندانی از این منظر با نوع دیواری ندارند.
  • فلز آلومینیوم به علت این که سبک تر بوده و زنگ نمیزند دوام بالایی دارد.

در کارخانه ی تهران دما انواع دریچه هوا در طرح ها و جنس های گوناگونی تولید و عرضه می شوند. هر یک از این محصولات با توجه به نیاز مصرف کنندگان تهیه شده و کارایی مختلفی دارند. در مجموعه ی تهران دما انواع دریچه هوا آلومینیومی، دریچه هوا چوبی و دریچه هوا آهنی در مدل های دریچه هوا جهت دار،دریچه هوای خطی (اسلات)،دریچه هوای گرد و دریچه هوای قابل تنظیم تولید و عرضه می شود. برای خرید دریچه هوا ساختمان ابتدا بهتر است بدانید دریچه تهویه چیست و چه انواعی دارد. دریچه تهویه هوا ساختمان توانایی کنترل هوای خروجی و ورودی به محیط را دارد و به تهویه هوا در محیط‌ های مسکونی و صنعتی کمک شایانی می‌ کند.

ارسال توسط یراق پلاس | فروشگاه آنلایناین کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار یراق پلاس | فروشگاه آنلاین تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک یراق پلاس | فروشگاه آنلاین در بازه انتخابی ارسال خواهد شد. سرعت های مندرج در این جدول بر اساس سطح مفید دریچه تعیین شده اند، یعنی سطحی که حاصل ضرب ابعاد دریچه منهای سطوح تیغه های دریچه حاصل می آید. به دلیل استفاده از چسب های آنتی باکتریال فلنچ های مخصوص در کانال های از پیش عایق شده درز بندی کامل انجام شده و از اتلاف جریان هوای درون کانال جلوگیری می نماید.

اطلاعات تکمیلی دریچه هوا

یکی از حلقه های مهم تهویه مطبوع دریچه تهویه هوا می باشند و انتخاب یک دریچه تامین هوای مناسب امری مهم بوده و به داشتن هوایی خوب در ساختمان کمک شایانی می کند. دریچه هوا ی خطی زاویه دار از تیغه های موازی زاویهِ ۳۰ زاویه دار تشکیل شده است. دریچه هوای خطی کله قندی نیز از تیغه های T شکل تشکیل شده اند و دریچه هوای خطی طرح اسلوت نیز از تیغه های ضخیمِ T شکل که از تیغه های خطی کله قندی بزرگتر هستند تشکیل شده است. دریچه هوا خطی به سه صورت دریچه هوا ی خطی کله قندی، طرح اسلوت و زاویه دار تقسیم می شود.

دریچه هوای گرد