بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

با شارژ کردن این حساب می‌توانید در استخرهای نقدینگی موجود در صرافی KuCoin شرکت و کنید و ارزهای دیجیتال خود را در این استخر استیک کنید. برای واریز کردن این محدودیت وجود ندارد و شما می‌توانید رمزارز مورد نظر خود را مستقیما به حسابی که می‌خواهید انتقال دهید. نکته مهم این است که برای برداشت رمزارزهای خود باید ابتدا وجوه موجود در سایر حساب‌ها را اول به حساب اصلی منتقل کنید و سپس از حساب اصلی برداشت خود را انجام دهید. در این قسمت در‌صورتی که در خارج از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، احراز هویت را انجام دهید. پس از وارد کردن اطلاعات خود روی دکمهSign Up کلیک کنید تا ثبت نام در صرافی کوکوین را با موفقیت به پایان برسانید.

دانلود مستقیم اپلیکیشن صرافی کوین لوکالی برای اندروید

ورود به حساب کاربری و قسمت ترید اسپات ابتدا وارد حساب کاربری خود از طریق سایت رسمی صرافی (kucoin.com) شوید. سپس گزینه trade را از بالای نوار صفحه انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه “Spot Trading” کلیک کنید. در صرافی کوکوین تبادل ارزهای دیجیتال و ترید اسپات با رعایت قوانین و مقررات و حفظ دارایی کاربران در محیطی امن انجام می شود و کاربران می توانند به راحتی معاملات خود را مدیریت کنند. از این رو تمامی صرافی های انلاین در قبال خدماتی که ارائه می دهند هزینه انجام تراکنش ها را دریافت می کنند.

لازم به‌ذکر است که برای شرکت در این رقابت باید ابتدا فرآیند احراز هویت خود را کامل کنید و حساب خود را از سطح یک به سطوح بالاتر ارتقا دهید. در این قسمت، شما می‌توانید اطلاعاتی مانند سررسید قرارداد آتی را مشاهده کنید. قبل از ورود به قراردادهای آتی حتما این قسمت را مطالعه کنید. برای استفاده و معامله در منوی قرار‌دادهای آتی باید حساب قرار‌دادهای آتی را شارژ کنید و میزان پولی که می‌خواهید را به این حساب وارد کنید.

  • البته ناگفته نماند که صرافی کوکوین هم از جمله صرافی‌هایی است که به عنوان رقیب بایننس شناخته می‌شود که و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد که در ادامه به همه آن‌ها خواهیم پرداخت.
  • همان‌طور که در بررسی صرافی کوینکس داشتیم، بایستی صرافی کوکوین را نیز از نظر فاکتورهای مختلف بررسی کنیم.
  • با توجه به رتبه‌بندی این وب‌سایت امتیاز کلی صرافی KuCoin برابر با ۷.۹ است و درحال حاضر در جایگاه ششم قرار دارد.
  • در این راستا توجه داشته باشید که پس از ثبت نام بلافاصله پنجره ای همانند تصویر زیر برای شما باز می شود که باید آن را ببندید تا بعد از آن به سراغ فعال سازی تایید دو مرحله ای ورود برویم.
  • علاوه بر این، ETF نقطه عطف مهمی در تلاش های کوکوین برای تسریع در ایجاد بازار NFT، با کاهش آستانه سرمایه گذاری کلکسیون های دیجیتال پیشرو است.
  • پیداکردن یک صرافی مناسب برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد به‌این‌ترتیب لازم است نگاهی به دو گزینه موجود داشته باشیم.

این بخش برای کاربران حرفه‌ای که قصد دارند با استفاده از اهرم فشار معامله کنند، اکسچینج کوکوین طراحی شده است. در واقع با استفاده از اهرم فشار می‌توان تا ۱۰۰ برابر ارزش دارایی موجود در معامله را افزایش داده و سود بیشتری بدست آورد. اما همانطور که در صورت موفقیت، سود حاصل از معاملات فیوچرز می‌تواند بسیار بالا باشد؛ به همان میزان نیز ریسک ضرر و زیان در آن بالا است. کوکوین برای اطمینان از ایمنی و امنیت وجوه کاربران در صرافی فرایند شناخت مشتری یا همان KYC را ارائه می‌دهد. کاربران می‌بایست اطلاعات شخصی خودشان را مطابق با پروتکل‌های صنعت ارز مجاری ارسال کنند تا از وقوع هرگونه مشکل امنیتی جلوگیری شود. صرافی کوکوین از هر ۴ نفر نگهدارنده ارز‌های دیجیتال ۱ نفر در این صرافی ثبت نام کرده است.

در مقایسه با اهرم پلتفرم‌های معاملاتی محبوب، هزینه‌های KuCoin رقابتی است اما ارزان‌ترین نیست. اپلیکیشن صرافی کوکوین بیش از ۱۰۰۰۰۰ هزار دانلود با میانگین رضایت ۴. کوکوین در سال 2022 در دور قبل از جذب سرمایه سری B، صدو پنجاه میلیون دلار سرمایه جذب کرد. این شرکت قصد دارد از درآمد حاصل از آخرین دور جمع آوری سرمایه برای ادامه توسعه سرویس ها و محصولات دیفای، وب 3.0 و NFT در اکوسیستم خود استفاده کند.

قسمت دوم یعنی buy crypto یا خرید ارز دیجیتال در صرافی کوکوین

بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا