بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

و تقریبا با هزینه ی زیر 15 میلیون میتوانید لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری کنید. اما دسته بندی لپ تاپ ها بر اساس فیلتر صرفا دانشجویی، کاری بسیار دشوار است که نیاز به تحقیقات فراوان و آشنایی جزیی با کلیات رشته های دانشگاهی دارد. این کار را مستر نکست با تلاش بسیار انجام داده تا از سردرگمی در انتخاب خلاص شوید. جدای از این موضوع، معمولا لپ تاپ های قدرتمند و گیمینگ وزن بالای 2 کیلوگرم دارند که شما را در حمل کردن آنها اذیت می‌کنند. ببینید برای بعضی از رشته ها همانند شاخه های خاصی از رشته ریاضی، شما نیاز به اجرای نرم افزار هایی دارید که آن نرم افزار ها نیازمند پردازش بالا هستند.

اگر لپ‌تاپ نسبتاً سبکی می‌خواهید که عملکرد خوبی هم داشته باشد این اینجا چک کن گزینه مناسب است. نمایشگر فول اچ‌دی، حافظه SSD و وزن مناسب از مهم‌ترین مزایای این مدل محسوب می‌شود. در خصوص لپ تاپ اقتصادی (دانشجویی) نباید انتظار زیادی از لپ تاپ داشته باشید .

بهترین لپ تاپ های دانشجویی دارای هارددیسک 1 ترابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD است. این لپ تاپ سبک‌وزن با پردازنده‌ای میان‌رده می‌تواند انتخاب خوبی برای دانشجویانی باشد که نمی‌خواهند کارهای سنگین گرافیکی یا مهندسی را روی لپ تاپ خود انجام دهند. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین لپ تاپ دانشجویی که قیمت ارزانی هم داشته باشد را تهیه کنید . البته حتما توجه کنید که قیمت ارزان یعنی ۱۰ تا ۲۵ میلیون تومان . این پردازنده دو هسته‌ای، 6 مگابایت حافظه کش دارد و ترکیب آن با 8 گیگابایت حافظه رم، آن را به بهترین لپ تاپ مهندسی و دانشجویی تا 13 میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ تبدیل می‌کند. این یعنی کاربران تمام نرم افزارهای جدید و سنگین را بدون نگرانی از افت سرعت می‌توانند اجرا کنند.

در این شرایط ، دانشجویان اقشاری هستند که بیشترین آسیب را می بینند. اما اکثر آنها برای خرید یک لپ تاپ مناسب نمی توانند چند میلیون 10 میلیون تومان هزینه کنند. به همین دلیل است که باید با توجه به گزینه‌های پیش رویمان و بودجه‌ای که در اختیار داریم بهترین لپ تاپ دانش آموزی ارزان قیمت را انتخاب و خریداری کنیم. اگر شما نیاز به سخت افزار قدرتمند نداشته باشید معمولا لازم نیست بیشتر از 30 میلیون تومان هزینه کنید و با خرید یک لپ تاپ مهندسی یا خانگی یا یکی از الترابوک های موجود می‌توانید کار خود را راه بیا اندازید. اگر به دنبال خرید لپ تاپ برای مصارف دانشجویی خود در دانشگاه یا دانشکده پزشکی هستید، در این مقاله مدل های خوبی به شما معرفی شده است.

به جرات می‌توان گفت که سرفیس لپ‌ تاپ گو یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و بهترین لپ‌ تاپ‌های کوچک، سبک و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که تا به امروز عرضه شده. اندازه ۱۲.۴ اینچی لپ‌ تاپ باعث می‌شود تا حمل و نقل آن به شدت راحت باشد و مشکلی برایتان پیش نیاید. اگر دانشجو و دانش‌آموز هستید و می‌خواهید برای رفع نیازهای خود یک لپ‌تاپ خوب با قیمت مناسب پیدا کنید، در این مطلب ۱۱ لپ تاپ خوب و کارآمد را به شما معرفی خواهیم کرد. حافظه‌ی رم نیز نقش به سزایی در استفاده روزمره دارد، دلیل آن هم این است که لپ تاپ محصولی مولتی مدیا و مولتی تسکینگ است و شما دائما نیاز پیدا می‌کنید که چند برنامه‌ی مختلف را در کنار هم اجرا کنید. پس مهم است که میزان حافظه‌ی رم در حدی باشد که لپ تاپ بدون مشکل بتواند مثلا مرورگر و چند برنامه‌ی دیگر را همزمان به صورت باز در حافظه‌ی خود داشته باشد. سوال مهمی که مطرح می‌شود این است که مشخصات یک لپ تاپ خوب برای دانشجو کدام است؟ در ادامه ابتدا نکات مهم را معرفی کرده و پس از آن به سراغ لپ تاپ مناسب دانشجویی در بازه‌های قیمتی مختلف می‌رویم.

راهنمای خرید لپ تاپ برای دانشجویان | قیمت مناسب و ارزان

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک

در لبه های سمت چپ و راست نیز درگاه هایی وجود دارد که برای محصولات این دسته ایده آل هستند. با وجود قیمت اقتصادی ، سخت افزار به کار رفته در IdeaPad 330 خوبی مثال خوبی است ، اما تنها برای کارهای روزمره و کاربردهای سبک می توان به آن اعتماد کرد. ممنون ویدیو و مقاله کاملا راهنمایی رو برای خریدن لپ تاپ دانشجویی کرد. پردازنده Core i5 عملکرد پردازنده و پرفورمنس بیشتری را نسبت به i3 به شما می دهد، در حالی که Core i3 ارزان‌تر بوده و نیاز به بودجه کمتری هم دارد. همچنین مصرف برق پردازنده Core i3 کم بوده و باعث می‌شود لپ تاپ شما عمر باتری بالایی داشته باشد. در مقاله بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان پزشکی بهترین انتخاب های خودمان را به شما پیشنهاد دادیم.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 (Core i7_MX

256 گیگابایت در این لپ‌تاپ از نوع SSD است و سرعت بالایی در خواندن و نوشتن اطلاعات و داده‌ها دارید. حال در این مقاله جدیدترین لپ تاپ‌های دانشجویی در بازه‌های قیمتی مختلف را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم. لپ‌تاپ « R521JB » از محصولات سری «VivoBook» شرکت «ایسوس» محسوب می‌شود که با طراحی زیبا روانه بازار شده است. بدنه‌ی شیک R521JB به‌گونه‌ای طراحی شده که لپ‌تاپی رده‌بالا را نوید می‌دهد. این دستگاه حدود 23 میلی‌متر ضخامت و 2200 گرم وزن دارد که نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک مزیت نسبت به دیگر محصولات هم‌رده نام‌برد، اما در کل برای جابه‌جایی کار را سخت نمی‌کنند.

با این حال، با در نظر گرفتن قیمت و مشخصاتی که دارد، می‌توان آن را در کار‌های نیمه حرفه‌ای مانند برنامه‌نویسی یا طراحی استفاده کرد. چون شما لپ تاپ های خوبی را در برند های مختلف می‌بینید و نمی‌دانید که کدام یکی از این ها بهترین گزینه برای شما است. اگر در خرید لپ تاپ سوالی دارید، می‌توانید سوال خود را با کارشناسان ما در کامنت و به صورت تماس تلفنی، مطرح کنید. این لپ تاپ از نظر گرافیکی قدرت بسیار مناسبی دارد و عملا یک لپ تاپ گیمینگ در حد متوسط است. این لپ تاپ از نظر گرافیکی قدرت بسیار مناسبی دارد و عملا یک لپ تاپ گیمینگ متوسط است. حافظه SSD برای لپ تاپ دانشجویی ضروری نیست ولی وجود آن باعث می‌شود ویندوز خیلی سریع بالا آمده و باز کردن نرم افزارهای سنگین به سرعت انجام شود.

  • در بازه قیمتی زیر 15 میلیون تومان به سختی می‌توانید لپ تاپ های مناسب تحصیل با یک پردازنده گرافیکی جداگانه مثل لنوو V15 پیدا کنید.
  • وجود بلندگوهای قوی ایسوس هم کاربری این لپ‌تاپ را به‌عنوان یک محصول مالتی‌مدیا تقویت می‌کند.
  • این لپ تاپ یک انتخاب عالی و با سخت افزار متعادل است که در هیچ بخشی ضعف و یا نیاز به ارتقا ندارد.
  • این اولین محصول و ارزان‌ترین پیشنهاد ما برای شماست که قیمتی حدود ۷ میلیون تومان دارد.
  • اندازه مرسوم بعدی 14.1 اینچ است که کمی کوچک حساب می‌شود و به همین دلیل وزن لپ تاپ 14.1 اینچی نسبتا پایین است (حدود 1.4 کیلوگرم).
  • برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.
تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.

بعضی از دانش‌آموزان از لپ‌تاپ خود علاوه بر شرکت در کلاس‌های آنلاین برای تماشای ویدئوهای یوتیوب استفاده می‌کنند؛ بنابراین کیفیت صدا و عمر باتری لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی یک مزیت به شمار می‌رود. بر روی این لپ تاپ هارد دیسک نصب نشده و فقط حافظه پرسرعت SSD دارد که مقدار آن یک ترابایت است. البته یک ترابایت برای اکثر کاربران کافی است، ولی در صورت نیاز می‌توان یک حافظه SSD دیگر هم روی لپ تاپ نصب کرد.