تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️-عمان 777

کایت همچنین در آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک 188 آماده پذیرایی از شما عزیزان و تکمیل مدارک سفر شما است. رفت 11 آذر ماه 2،100،000 هزار تومان به قیمت های زیر اضافه میگردد. از دیگر مراکز مهم خرید عمان می توان بازار زاخر، کپیتال، سیتی پلازا، پانوراما، کروم سیتی سنتر، چینی رووی، گرند مال، فروشگاه میراث عمان و … هرگونه برداشت از مطالب این سایت با ذکر عنوان سایت عمان۷۷۷ بلامانع است. شما را به دیدن تپه مغناطیسی عجیبی که با عنوان تپه اسرارآمیز از آن نام می‌برند دعوت می‌کند. این مکان که به نام تپه گراویتی شناخته شده است تپه ای پر جاذبه است که در قسمتی از جاده منتهی به این تپه بدون اینکه شتابی به ماشین وارد شود ماشین شروع به حرکت می‌کند.

درباره تور عمان

تور عمان️ لیست قیمت تورهای ارزان و لحظه آخری مسقط عمان️-عمان 777

مثلا در تابستان تور عمان به دلیل کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف های زیادی روبرو می شود. تقریبا تمامی کشورهای دنیا برای ورود به کشور عمان نیاز به اخذ ویزا دارند و تنها کشورهای عضو GCC یا همان شورای همکاری خلیج فارس (عربستان – بحرین – امارات – قطر – کویت) برای وارد شدن به عمان نیاز به دریافت ویزا ندارند. ویزای عمان برای ایرانیان هم به صورت ” VOA یا فرودگاهی ” و هم به صورت ” ای ویزا Evisa عمان ” صادر می ‌شود. گرفتن ویزای توریستی عمان در قبل از سفر باعث آرامش خاطر و کم شدن ریسک شما مسافران عزیز می شود و برای درخواست ویزای عمان شما از راه دور و فقط با ارسال مدارک نیز می ‌توانید ویزا این کشور را بگیرید که مراحل بسیار راحتی دارد. آژانس مسافرتی گلبرگ سیر در ادامه به صورت کامل شرایط، مدارک و نحوه گرفتن ویزا کشور عمان را برای شما خواهد گفت.

البته این پروسه ممکن است کمی زمان‌بر باشد، زیرا در اکثر موارد، سفارت ابتدا پرونده تورهای گروهی را بررسی می‌کند و با آژانس‌های مسافرتی همکاری بهتری دارد. از طرفی بعد از ورود به مسقط، باید از راننده‌های تاکسی بخواهید تا شما را به یک هتل مناسب ببرند که در اکثر موارد هتل خوبی نصیب شما نخواهد شد. زیرا این رانندگان با هتل‌های مختلف طرف قرارداد هستند و به خاطر کمیسیون، شما را به آن هتل‌ها هدایت می‌کنند. پس بهتر است برای تجربه سفری زیبا و خاطره انگیز، حتما با تورهای گروهی سفر کنید. توجه داشته باشید که همراهی با تورهای گروهی خارج از کشور به این معنا نیست که در تمامی مراحل سفر باید کنار مسافران دیگر باشید. بلکه شما کاملا مستقل از دیگران خواهید بود و می‌توانید حتی هتل‌تان را خودتان انتخاب کنید.

یکی دیگر سوغاتی های زیبا صندوقچه های فلزی و تزئین شده ای معروف به مندو است، که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد. بهترین زمان برای سفر به عمان با توجه به آب و هوای این کشور فصل پاییز و زمستان است. هتل دابلیو از بهترین هتل ‌های مسقط می باشد که امکانات و زیبایی های بی نظیری دارد و اینکه درست در منطقه بسیار زیبای Shatti Al Qurum قرار گرفته است. مهمه بدونید که این هتل با جاذبه‌ های تاریخی و بازار بزرگ مسقط حدودا 15 الی 20 دقیقه فاصله دارد.

برخی از محلیان بر این باور هستند که اجنه در این غار زندگی می‌کنند و با شکل عجیبی که این غار دارد، چنین موضوعی کاملا منطقی به نظر می‌رسد! غار مجلس الجن عمان به اندازه یک ساختمان 50 طبقه عمق دارد و برای ورود به آن باید از طناب استفاده کنید. این غار با عمق 150 متر، دومین غار عمیق جهان محسوب می‌شود که در سال 1983 توسط دیوید سون کشف شد. دو روش‌ متفاوت برای سفر به عمان و شهر مسقط وجود دارد که در اینجا قصد داریم روش هوایی آن را به شما نشان دهیم.

  • تو عمان در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت محسوب می شود.
  • مسجد سلطان قابوس این شهر، از پرطرفدارترین دیدنی های صلاله به شمار میرود.
  • برای بازدید از این همه هنر و زیبایی، بهتر است زمان هایی را انتخاب کنید که هنگام نماز نباشد و ازدحام جمعیت باعث آزارتان نشود.

اتاق های این هتل در زمره بزرگترین و مدرن ‌ترین اتاق‌ های هتل ‌های عمان بشمار می روند. ضمنا هتل شانگری – لا تنها 45 دقیقه از فرودگاه بین ‌المللی مسقط و 20 دقیقه از شهر مسقط فاصله دارد. از آن جایی که آب و هوای عمان گرم و خشک می باشد، بهترین زمان سفر به این کشور از نظر آب و هوا فصل بهار و زمستان می باشد. در فصل بهار و زمستان تعداد گردشگران زیاد است به همین دلیل نرخ تورهای عمان نیز افزایش می باشد.

در روز‌های زمستان دمای هوای این کشور به 24 درجه و در شب‌ها به 16 درجه سانتی گراد می‌رسد. هزینه سفر به عمان در فصل زمستان به علت زیاد شدن تعداد مسافران، به بالاترین حد خود می‌رسد. اگر دوست دارید سفر ارزان به عمان داشته باشید، می‌توانید با مشاوران یک تور تماس بگیرید تا آن‌ها آفر تور عمان و تور لحظه آخری عمان را به شما ارائه بدهند.

خدمات تور عمان:

مفهوم واقعی سنت و مدرنیته را براحتی در تور عمان می تور عمان توانید درک کنید. این مقصد جایی است که از نظر امکانات رفاهی چیزی کمتر از رقیب اصلی خود یعنی کشور امارات ندارد و با سرعت بالا و چشمگیری در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ های لوکس و مراکز تفریحی بی نظیری است. مسقط به عنوان پایتخت کشور عمان و مهمترین شهر توریستی این کشور، شاید همانند سایر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، لوکس و مدرن نیست، اما صفا و صمیمیتی در آن حس میشود که شما را شیفته می کند و بافت سنتی بسیار زیبایی هم دارد. کشور عمان با داشتن سواحل زیبا، بناهای تاریخی منحصر به فرد و هتل‌ های مدرن و فوق‌ العاده شیک، توانسته به مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات بدل گردد. علاوه بر دیدن جاذبه‌ های تاریخی، هیجان‌ انگیزترین بخش تور عمان، تست کردن غذاهای سنتی این کشور تاریخی است که شما با فرهنگ و سنت مردمان این کشور براحتی آشنا می شوید.

جالب است بدانید که نیروگاه ری ‌سوت در حدود 20 سال پیش در این شهر به وسیله شرکت مپنا بنا و احداث گردید. بعد از مسقط، صلاله دومین شهر بزرگ در عمان است که جمعیت آن به علاوه حومه شهر در حدود 350 هزار نفر می باشد. بله، برای تمام سفرها، از جمله سفرهای توریستی باید ویزا داشته باشید. البته ویزای عمان با در دست داشتن واچر هتل و مدارک مربوطه به صورت فرودگاهی نیز صادر می شود. پرواز شیراز – مسقط 2 روز در هفته و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می‌شود. ✔ خروج مسافرین تور عمان فقط باید از مرزهای هوایی ایران صورت گیرد و حق خروج از مرزهای زمینی و آبی را ندارند.

اما بهترین راه برای دریافت ویزا، اقدام از طریق آژانس‌های مسافرتی خواهد بود، زیرا این عزیزان ارتباط بسیار خوبی با سفارت عمان دارند. عمان یکی از کشورهایی است که در چند سال اخیر، به مقصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شده است. این کشور جزو سرزمین‌ های حاشیه خلیج فارس است و با داشتن جاذبه ‌های گردشگری هیجان انگیزش‌، توانسته نظر افرادی که به تلفیق سنت و مدرنیته علاقه مند هستند را به خود جذب نماید.

تور عمان مسقط