تور عمان پاییز 1401 مجری مستقیم تورهای عمان ستاره ونک

اگر قصد یک سفر توریستی کوتاه توریستی به عمان را دارید باید بدانید که سفر به عمان بدون ویزا ممکن است! البته اگر نخواهید بیش از 10 روز در این کشور را اقامت داشته باشید. اگر هم سفر شما به عمان بیشتر از 10 روز باشد، شما ملزم به دریافت ویزای توریستی عمان هستید. برای درخواست این ویزا باید از سوی یک آژانس هواپیمایی و یا کارگزار اقدام کنید، چرا که چک ضمانت بازگشت و درخواست ویزای عمان با سربرگ آژانس هواپیمایی از مدارک اخذ ویزای این کشور است. به درخواست ویزای عمان برای ایرانیان در حدود ۳ روز کاری پاسخ داده خواهد شد و این ویزا برای مدت زمان ۹۰ روز اعتبار دارد.

سوالات متداول تور عمان

خرید تور عمان بهترین روش برای سفر به این شهرهای توریستی عمان است. با خرید آنلاین تور عمان می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و… می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری عمان چارتر برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند. البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و تور لحظه آخری واقعی عمان را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست هوشمندانه رفتار کنید.

آب‌های اطراف این جزایر، بسیار زلال و شفاف می باشند و همین طور سواحل آن بصورت شنی و سفید هستند. عمان در مسیر های قدیمی تجارت با قرنها قدمت واقع شده است و از قدیم ادویه جات متنوع در دسترس مردم بوده است، بنابر این غذاهای عمان تلفیقی از طعم های ایرانی، آفریقای شمالی، هند و عرب است. مواد غذایی سنتی عمان شامل مادروبا (خوراک برنج و مرغ) ، بریانی معطر و دسرهای طعم دار شده با عسل یا گلاب هستند. غذا در عمان ارزان نیست و باید برای خرید غذاهای سنتی بودجه مناسبی در نظر بگیرید.

فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی در این کشور می‌باشد. نرخ تورهای عمان در فصل بهار به دلیل مناسب بودن هوا بالاتر از تابستان می‌باشد. همان تورهای عمان عادی است که می توانید با هزینه کمتری و با امکانات یکسان به عمان سفر کرده و سفری دلنشین را برای خود فراهم نمائید. تفاوت تورهای لحظه آخری با تورهای عادی این است که گنجایش ایرلاین‌ها در این تور کامل نشده است ، بنابراین با قیمت کمتری ارائه می شود.

راه های سفر به عمان

تور عمان پاییز 1401 مجری مستقیم تورهای عمان ستاره ونک از جالب ترین جاهایی که در شهر صلاله وجود دارد و هزاران نفر را به خود جذب کرده، منطقۀ Anti Gravity است که در آن جاذبه وجود ندارد. اگر در جاده های آن اتوموبیلتان را بدون گاز دادن، تنها روشن کرده و در حالت دنده یک قرار دهید، خود به خود با سرعت 40 تا 60 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد و کافیست شما فقط کنترل اتوموبیلتان را حفظ کنید تا از مسیر منحرف نشود. این پدیدۀ جالب به خاطر وجود مدارهای مغناطیسی قوی ایست که از کوه های اطراف ساطع و باعث حرکت تور عمان وسایل نقلیه میشود. پارک آبی هاوانا از آن دست جاهایی است که رفتن به آنجا و لذت از تفریحات آبی­ اش را به هیچ عنوان در سفر عمان نباید از دست بدهید. تفریحات آبی امن برای کودکان و بزرگسالان، انواع سرسره های آبی و استخرهای بزرگ سرپوشیده و روباز، این پارک را تبدیل به مکانی جذاب برای توریستها و مردم محلی کرده است.

  • جالب است بدانید عمان دومین پول قدرتمند جهان را دارد و اقتصاد این کشور البته همانند دیگر کشورهای خاورمیانه، وابسته به درآمدهای حاصل از نفت و گاز می باشد و اما در کشاورزی و ماهیگیری نیز رشد اقتصادی چشمگیری داشته است.
  • یکی دیگر سوغاتی های زیبا صندوقچه های فلزی و تزئین شده ای معروف به مندو است، که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد.
  • در واقع قصر سلطان محل زندگی پادشاه عمان است و ساختمان آن با معماری اسلامی بنا شده.
  • شاید باور کردن این مساله خیلی دشوار باشد که قدمت عمان به دوران پس از عصر یخبندان باز می‌گردد.
  • به یاد داشته باشید که بیشتر عمانی ها مسلمان هستند و کریسمس معمولاً در اینجا جشن گرفته نمی شود.
بسیاری از عمانی‌ها تمام سال را چشم انتظار ماه نوامبر می‌مانند، چرا که در این ماه یکی از بزرگترین جشن‌های ملی کشور برگزار می‌شود. این ماه زمانی است که در آن سلطان قابوس به دنیا آمده است؛ روز 18ام نوامبر تمام کشور تزئین می‌شود، مدرسه‌ها و ادارات دولتی 3 روز تعطیلی دارند و تمام مناطق و استان‌ها خود را برای جشن‌ها و نمایش‌های مختلف آماده می‌کنند. دسامبر یک فرصت عالی دیگر برای آنهایی است که می‌خواهند در تور عمان یک ماجراجویی به‌یادماندنی داشته باشند. دمای هوا آن قدر بالا نیست و بازدیدکنندگان می‌توانند گوشه‌ای از زندگی سخت صحرانشینان در صحرای عربی را تجربه کرده و فعالیت‌های مختلف تفریحی مانند اسکی روی ماسه، چادر زدن، شترسواری و تماشای ستاره‌ها را انجام دهند.

هتل کمپینسکی مسقط | Kempinski Hotel Muscat