حمل و نقل دریایی چیست؟ مزایای حمل دریایی شهر صادرات | transemartlogistics

اگر چه کشتی‌های مسافربری کشتی‌های تجاری محسوب می‌شوند، اما از آنها برای حمل نیروی نظامی هم استفاده می‌شود. هنگامی که برای این منظور از آنها استفاده می‌شود، معمولا به عنوان کشتی ناو مشغول می‌شوند. کشتی‌های مسافربری انواع مختلفی داشته و از کشتی‌های سیاحتی کوچک تا کشتی‌های اقیانوس‌پیما در این دسته قرار می‌گیرند. این کشتی‌ها که اغلب در گروه نفتکش‌ها قرار می‌گیرند، تکنولوژی پیشرفته‌تری برای حمل گاز مایع دارند.

سوالات متداول حمل و نقل دریایی

تورم ناشی از قیمت‌های سوخت یا مواد غذایی بر هزینه‌های حمل و نقل دریایی تأثیر‌گذار است. می‌توان این طور نتیجه گرفت؛ سهم تورم در تغییرات نرخ حمل بار با کشتی شبیه به تأثیرات شوک‌های اقتصادی قیمت جهانی نفت و مواد غذایی است. با استفاده از این کشتی ها می توان کالا های بسیار حجیم و سنگین را به راحتی و به صورت شناور بر روی آب و البته با هزینه هایی بسیار پایین، جابجا کرد.

حمل و نقل دریایی چیست؟ مزایای حمل دریایی شهر صادرات | transemartlogistics حمل و نقل از طریق مرز آبی سریع‌تر بوده و از میزان اطمینان شرکت حمل و نقل بین المللی ترنس مارت لجستیک بیشتری برخوردار است. سهم عمده ای از فعالیتهای شرکت حمل و نقل کرخه ترابر تولیدات داخلی به ویژه محصولات میانی می باشد. شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. اصول مجموعه ی کرخه ترابر بر مبنای رضایت مشتری و صداقت بنا شده است. روش حمل و نقل کالا به وسیله کشتی یکی از قدیمی ترین روش های حمل و نقل بوده که از لحاظ اقتصادی هم به صرفه است. یکی از نقاط قوت آن عدم نیاز به زیرساخت های حمل و نقلی همچون جاده یا خطوط ریلی است.

حمل با لنج

کالاهای صادراتی باید توسط صادر کننده بسته بندی شوند و تضمین کند که این بسته بندی در مسیر حمل و نقل هیچ آسیبی نخواهند دید. اگر این اتفاق از طریق شرکت حمل بار با کشتی انجام نشده باشد؛ خود صادر کننده مسئولیت خرابی محصول را بر عهده می گیرد. همیشه سعی کنید برای حمل با کشتی به شرکتی مراجعه کنید که نوع بسته بندی آن ها استاندارد است. استاندارد بودن نوع بسته بندی نه تنها کالاها را در برابر هرگونه آسیب جدی مصون می کند، بلکه در زمان خروج از گمرک نیز محصولات شما به مشکل برنخواهند خورد. در این باره باید بگویم در صورتی که بسته بندی کالا استاندارهای لازم را نداشته باشد احتمالا توسط کارکنان گمرک مرجوع خواهند شد و اینگونه هزینه های جابه جایی بار برای شما نیز افزایش خواهد یافت.

  • اسکله این نوع کشتی ها به دلیل بزرگ بودنشان در دریای آزاد می باشد و جالب است بدانید که می توانند تا دو میلیون بشکه نفت را در خود جای دهند.
  • ترانشیپ به معنای حمل محموله به کشور میانجی و سپس به کشور مقصد است.
  • در قرارداد ها تمام شرایط شرکت، شرایط ارسال و همچنین هزینه ارسال قید می شود.
  • به شرکت‌هایی که کار حمل‌ونقل کالاها را انجام می‌دهند، کریر می‌گویند.

شرکت حمل و نقل بین المللی دریا زمین اروند ارائه دهنده انواع خدمات کشتیرانی و حمل و نقل دریایی می‌باشد. این روش از روش های حمل دریایی به شکل تنگاتنگی با حمل کانتینری مرتبط است. چنان‌که شرح دادیم، کانتینرها در بین وسایل گوناگون حمل و نقل قابل جابه‌جایی هستند و این نقل و انتقالات تا مقصد نیازی به تخلیه کانتینر نخواهد داشت.