خرید اینترنتی 20 مدل بهترین کاندوم تاخیری فروردین 1402 تانیرو | asilbekharid

باید اسپری را روی آلت تناسلی بمالید، دقیقه صبر کنید تا خشک شود و سپس کاندوم را روی آن بگذارید. کاندوم‌های تاخیری با یک پوشش اضافی از مواد شیمیایی مانند بنکوزائین یا لیدوکائین عرضه می‌شوند. این مواد شیمیایی به طور کلی بی‌خطر هستند و مشخص نیست که هیچ واکنش آلرژیکی برای مردان ایجاد کرده باشند. استفاده از کاندوم تاخیری بی‌خطر است، مگر اینکه فردی به این مواد شیمیایی حساسیت داشته باشد. هرکسی که می‌خواهد از یک جلسه معاشرت طولانی لذت ببرد، می‌تواند به خوبی کاندوم تاخیری را با خیال راحت امتحان کند.

ایکس دریم Xdream (بهترین مارک کاندوم در خاورمیانه)

خرید اینترنتی 20 مدل بهترین کاندوم تاخیری فروردین 1402 تانیرو | asilbekharid به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای آن ها در نظر گرفت؛ زیرا با این نوسانات، قیمت کاندوم کدکس نیز دچار بهترین کاندوم خاردار نوسان می گردد. تقاضا و قیمت در بیشتر محصولات از جمله کاندوم، رابطه مستقیم دارند، هر چه تقاضا بیشتر شود، قیمت نیز افزایش می یابد. وضعیت بازار و میزان تقاضا همیشه مهمترین عامل در نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات بوده و هستند. خرید اینترنتی اکثر سایت های فروشنده محصولات را مستقیم از کارخانه ها دریافت می کنند و تعداد واسطه ها پایین می آید.

  • بهترین کاندوم تاخیری برای جلوگیری از بارداری کاپوت است که با رایحه‌ی محرک محصول به اضافه القا کننده حس خنکی با استفاده از عصاره نعنا در کنار ماده تاخری بنزوکائین، تجربه‌ای ناب را برای زوجین فراهم می‌آورد.
  • اگر تنها کمی تجربه جستجو در وب سایت‌های انگلیسی زبان را داشته باشید، حتما نام کاندوم تروجان و دورکس را در مقاله‌های معرفی بهترین برند کاندوم می‌بینید.
  • قدمت پایین برند Farex باعث شد که آن را در آخرین گزینه‌های این لیست جای دهیم.
  • به طور مثال انواع کاندوم های تاخیری با قابلیت هایی مانند ضد حساسیت بودن دارای فروش بیشتری هستند.
  • این خار ها در سراسر کاندوم وجود دارند و سبب تحریک نقطه جی اسپات در زنان می شود.
کاپوت این بار اقدام به ارائه کاندوم جدیدی با نامbig dots کرده است. کاندوم خاردار درشت بیگ داتس big dots دارای۱۰۰۱خار نقطه ای درشت است که ۸۰% بزرگتر از سایر کاندوم های نرمال است. این خار ها در سراسر کاندوم وجود دارند و سبب تحریک نقطه جی اسپات در زنان می شود. با این حال تعداد کمی از مردان به بنزوکائین حساسیت دارند و هنگام تماس با آن ماده شیمیایی دچار قرمزی، خارش، تورم یا تحریک می‌شوند.

کاندوم تاخیری فیستا مدل Energy Delay بسته ۱۲ عددی

SPOT را تحریک ساخته و میل جنسی و نهایتا اوج برانگیختگی را در بانوان به وجود می آورد. تاخیر طولانی به وسیله ماده تاخیری و در آقایانی که مشکل زود انزالی و ضعف جنسی دارند مفید می باشد. با رایحه تحریکی اسانس پرتقال و انبه میل جنسی را در طرفین ارتقاء داده که در رسیدن به ارگاسم مفید می باشد. این اقلام علاوه بر پیشگیری، فواید مختلفی ازجمله افزایش میل جنسی را ارائه می‌دهند. کاندوم حلقه‌ای کلایمکس مدل Perfect احساسات واقعی را بین دو نفر در رابطه منتقل می‌کند زیرا از لاتکس طبیعی و بادوام تشکیل شده است. کاندوم فضایی مارپیچ X-Dream با برجستگی‌های بسیار بزرگ خود بر روی بدنه کاندوم، این قدرت را دارد که شریک جنسی شما را به شدت تحریک کند.