خرید بک لینک PBN برای مقالات الو محتوا-خرید pbn گلدلینک

وقتی دامنه‌ی وب سایت منقضی شد، هر کسی می‌تواند آن صفحه را همراه با صفحات موجود و موجودی بک‌لینک خریداری کند. حال این وب سایت یک دامنه معتبر است که لینک های زیادی از وب سایت های محلی و خبری دارد و به دلیل وجود این لینک ها، گوگل این وب سایت را یک دامنه قابل اطمینان و معتبر در نظر می گیرد. برای ایجاد شبکه PBN بهتر است سراغ این دامنه ها بروید و البته موضوع مهم این است که چطور این دامنه ها را پیدا کنید. تقریبا روزانه بین 30 تا 50 هزار دامنه منقضی می شود و بسیاری از آنها معیارهای خوبی برای PBN هستند. اما باید بررسی کنیم که کدام دامنه ها بهتر هستند و معیار انتخاب یک دامنه برای PBN چه گزینه هایی می تواند باشد.

۲- ایجاد وب‌سایت‌های جدید

به عبارت دیگر، بک لینک PBN در قالبِ یک شبکۀ چند لایه، اعتبار بالایی به سایت خواهد داد. همان طور که گفتم بعد از درج بک لینک PBN برای لینک و کلمه کلیدی مورد نظر ” آموزش مقدماتی ایلوستریتور” ، سایت ما در رتبه یک و برای برخی کاربران در رتبه 2 قرار گرفت و هنوز هم در همان رتبه ها باقی مانده است. تکنیک لینک سازی PBN ، تکنیکی است که ظرافت های بسیار بالایی دارد . در این تکنیک ، شما شبکه ای از وب سایت های با اتوریتی و قابلیت اطمینان بالا ایجاد می کنید و از آنها به وب سایت خودتان لینک می دهید ! البته نظره شخصی من آتوریتی سایت moz به هیچ وجه به اندازه آتوریتی گوگل Google “گوگل رنک” که ما آن را به چشم نمی توانیم بیینیم، حائز اهمیت نیست.

✅ آیا امکان اجرای لینکسازی pbn و pdn برای تمامی مقالات سایت با یک سفارش وجود دارد؟

خرید بک لینک PBN برای مقالات الو محتوا-خرید pbn گلدلینک

جهت سفارش خرید بک لینک و اطلاعات بیشتر همین الان با ما تماس بگیرید. روش اصولی برای اجرای بک لینک­های PBN (که از طریق همین سایت نیز می­توانید تهیه کنید)، اصلاح شدۀ روش بلک هت (کلاه سیاه) است که با ترکیب روش­های کلاه سفید به متد کلاه خاکستری و بسیار قدرتمند تبدیل شده­ است. در این روش لایه های ایجاد شده تحت نفوذ شخص ایجاد کننده هستند.

بک‌لینک‌های بزرگ منبع اصلی قدرت یک سایت یا سایتهای فروشگاهی هستند. بدون لینک‌های موجود، یک PBN هیچ گونه قدرت قابل گسترشی برای وب‌سایت هدف ندارد. هدف اصلی PBN هایپرلینک کردن از یک سایت به یک دامنه‌ی واحد است.

شبکه سایت هایی که ارائه خدمات داریم هم در مفهوم pbn و هم در مفهوم pdn به استناد صدق خرید pbn گلدلینک – پرس و جو – میکند. برای پروژه های این چنینی سایت کلاه سئو پکیج های آماده برای شما عزیزان آماده کرده است. دریافت مقاله آماده شما همراه با لینک ها (بیشتر از 3 لینک مورد قبول نمی باشد.) و انتشار آنها در سایت های pbn پذیرفته می شود.

✅ تفاوت PBN و PDN ؟