دانلود ریمیکس سایت رادیو جوان ۲۰۲۳ با لینک مستقیم پادکست بیس دار خوراک ماشین | mey

ناگفته نماند که اپیزودهای اقتصادی دایجست باعث شده‌اند تا دایجست به یکی از بهترین پادکست‌های اقتصادی موجود تبدیل شود. نکته‌ قابل‌توجه در مورد دایجست این است که در اپیزودهایش تلاش می‌کند بی‌طرفانه به مسائل گوناگون بپردازد. رادیو نیست یکی از جذاب‌ترین و بهترین پادکست‌های فارسی به شمار می‌رود که تا امروز ۲۸ اپیزود از آن منتشر شده است. مکان‌هایی که تنها یک نام نیستند و در پس آن‌ها هزاران حرف و خاطره وجود دارد. رادیو نیست از مکان‌هایی می‌گوید که روزگاری نقش تاثیرگذاری داشتند و این روزها جایگاه‌شان دست‌خوش تغییر شده است. فضای رقابتی فعلی میان پادکست‌های فارسی، مخاطب را سختگیرتر کرده است.

اپلیکیشن پادکست ادیکت پر از کتاب صوتی، پادکست و حتی کانال‌های حسام و فایل های شنیداری می یوتیوب است. این اپلیکیشن همچنین امکان پخش زنده رادیو را دارد. پادکست ادیکت تبلیغات دارد اما آزاردهنده نیست و البته می‌توانید نسخه کامل و بدون تبلیغ آن را بخرید. نخست باید حتماً سرگرم‌کننده، جذاب و در کل جالب باشد، دوم این‌که ازنظر اقتصادی باید هوشمندانه و کاربردی باشد، نه تکراری و کسل‌کننده.

  • اگر شما هم به شنیدن پادکست علاقه دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین پادکست‌های فارسی را به شما معرفی کنیم.
  • این هفته‌نامه رایگان بهتون کمک میکنه تا بهتر روی توسعه فردیتون سرمایه‌گذاری کنید.
  • معمولا جو روگان افرادی را به عنوان مهمان به پادکست خود دعوت می کند که می داند می توانند برای مردم الهام بخش باشند.
  • این پادکست در اپلیکیشن کست‌باکس ۷۳۹ هزار دنبال‌کننده دارد و حدود ۲۷ میلیون بار شنیده شده است.
  • پادکست هایی که خودم حسابی طرفدارشم و واقعا جذابه و به همه پیشنهادش می‌کنم.

این برنامه توسط امیر شوکتی و آرمان حسینی ضبط می‌شود. پادکست به روایت سینما ، پادکستی گفتگو محور در مورد موضوعات پیرامون سینما و گاها هنر های نمایشی میباشد و سعی می‌کند دیدگاه آدم های مختلف از مدیوم سینما و بقیه مدیوم ها را در خود جای دهد . سینما رکس برنامه‌ای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی‌ست که توسط شما شهرستانی‌ها در راستای مرکززدایی با لهجه و گویش‌ براساس خرده‌فرهنگ‌های ایران ساخته می‌شود. هویتی که سبب شده است خرده‌فرهنگ‌ها به یک فرهنگ واحد به نام فرهنگ ایران تبدیل شوند. در این پادکست تصویری به صورت هفتگی اخبار و اتفاقات سیاه و نکبتی که در کوچه پس‌کوچه‌های ایران رخ می‌دهد را با هم به اشتراک می‌گذاریم.

دانلود ریمیکس سایت رادیو جوان ۲۰۲۳ با لینک مستقیم پادکست بیس دار خوراک ماشین | mey به‌عنوان شنونده، اگر طرفدار پروپاقرص یک پادکست خاص باشید احتمالا از اینکه لوازمی با لوگوی خاص آن پادکست داشته باشید لذت می‌برید. مثلا یک ماگ، تیشرت، ساک پارچه‌ای یا ماوس‌پد که روی آن شخصیت اصلی پادکستی که گوش می‌کنید نقش بسته باشد. تولید و فروش چنین وسایلی، یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد یک پادکست است. این پادکست پر از داستان‌های گوناگون و جذاب است. اگرچه برای کودکان پادکست مناسبی محسوب می‌شود اما بزرگسالان هم می‌توانند از شنیدن آن لذت ببرند. این پادکست با افراد گوناگون مصاحبه می‌کند و به ما کمک می‌کند دنیا را از نگاه دیگران ببینیم.

تاریکخانه تاریخ‎

راوی پادکست، تفسیرهای کوتاه و همه‌فهمی را بر هر شعر ارائه می‌کند که موجب می‌شود شنیدن این پادکست جذابیت بیشتری پیدا کند. پادکست مالی اگزیت به گفتگو با مدیران عامل استارتاپ‌های مختلف می‌پردازد و گاهی هم اپیزودهایی در حوزه تامین مالی، مدیر کسب‌وکار و… تولید و منتشر می‌کند. رادیو مرز را مرضیه رسولی اجرا می‌کند و در هر قسمت از آن به سراغ موضوعی می‌رود که بین آدم‌ها فاصله ایجاد می‌کند. برخی از موضوعاتی‌ست که تا کنون در رادیو مرز تولید شده است.

رادیو ته‌دیگ