دانلود زیرنویس فیلم Don’t Breathe 2016 سابکده-آل اسکیپ

دانلود زیرنویس فیلم Don’t Breathe 2016 سابکده-آل اسکیپ

فیلمساز نفوذ مخفیانه‌ی آدم‌رباها را در قالب یک برداشتِ بلندِ بی‌وقفه به اکنون این لینک را کلیک کنید تصویر می‌کشد. درحالی که فینیکس در خانه تنها است، او باید با حبس کردن نفس‌اش، غلت خوردن، آویزان شدن، خزیدن و پاورچین پاورچین دویدن، از چشم مردانی که همچون ارواحِ خبیثِ سرگردان در راهروهای خانه پرسه می‌زنند دور بماند. فیلم کُل تقلای فینیکس در حینِ تیز کردنِ گوش‌هایش برای شنیدنِ صدای نزدیک‌شونده‌ی آه و ناله‌ی کف‌پوشِ چوبیِ فرتوتِ خانه در زیر قدم‌های چکمه‌پوشِ مردان را در جریانِ یک پلان‌سکانسِ خیره‌کننده دنبال می‌کند. نکته‌ی جالب در خصوص این فیلم کارگردانی آن توسط Rodo Sayagues دوست صمیمی Fede Alvarez می‌باشد. کارگردان نسخه‌ی اول نیز در این قسمت تهیه‌کنندگی و نویسندگی را برعهده گرفته است.

  • وضعیت نمرات این فیلم در سایت راتن تومیتوز نیز، تاحدودی مشابه سایت متاکریتیک می‌باشد چرا که این فیلم از ۶۲ نقد منتشر شده در این سایت، توانسته امتیاز ضعیف ۴۰ از ۱۰۰ را از طرف منتقدین به دست آورد.
  • این ایده‌ی داستانی بکر برخلافِ ایده‌ی داستانی هالووینکه قاتل لجوجش هر چند وقت یک بار در شب عید هالووین در محله‌‌ی دوران کودکی‌اش ظاهر می‌شود، تکرارناپذیر است.
  • رویای نقل مکان از دیترویت به کالیفرنیا او و دوستانش را ترغیب کرد که دست به یک سرقت دیگر بزنند و سپس نقل مکان کنند.
  • و در لحظه‌ای دیگر همین شخصیت در صورت لزوم تبدیل به یک زاتوئیچی باهوش با مشت‌های آهنین می‌شود که از شعله‌های آتش بیرون می‌آید.

فیلم‌برداری اصلی در ۷ اوت ۲۰۲۰ در بلگراد صربستان آغاز شد و در ۸ اکتبر ۲۰۲۰ به پایان رسید. نفس نکش ۲ به صورت تئاتر در ایالات متحده در ۱۳ اوت ۲۰۲۱ توسط توزیع سونی پیکچرز منتشر شد. این فیلم در سراسر جهان ۴۷٫۲ میلیون دلار فروش داشته و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرده‌است.

نفس نکش در جنوب از جنوب غربی در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۶ به نمایش درآمد و در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۱۶ توسط اسکرین جمز و Stage 6 Films به طور تئاتر منتشر شد. این فیلم بیش از ۱۵۷ میلیون دلار بدست آورده بود و نقدهای زیادی را از منتقدین دریافت کرده بود که بسیاری از اجراهای (به ویژه لوی، لانگ، و مینت)، کارگردانی، فیلمنامه و فضای تنش‌زا استقبال می‌کردند. سایت سابکده، مرجع دانلود زیرنویس فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا می‌باشد. تمامی زیرنویس‌ها به دو زبان فارسی و انگلیسی در پوشه‌های دسته بندی شده قرار گرفته‌اند. سایت سابکده از فروردین ماه ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و سعی دارد تا مرجعی کامل برای کاربران نیز باشد تا بتوانند به راحتی تمام زیرنویس‌های مورد نظر خودشان را در این سایت بیابند.

Don’t Breathe 2 2021

قسمت اول فیلم نفس نکش در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و با بازخورد مثبت منتقدان و مخاطبان همراه بود. داستان فیلم برخلاف سایر عناوین این سبک روایت متفاوت و غیرمنتظره‌ای را دنبال می‌کرد. خلاصه‌ی داستان فیلم در مورد سه دوستی است که وارد خانه‌ی یک پیرمرد پیر می‌شوند به خیال اینکه بتوانند به راحتی به آن دستبرد بزنند. غافل از اینکه این نورداستورم یک پیرمرد نابینای ساده نیست و خیلی زود اوضاع برای این سه به هم می‌ریزد.

Don’t Breathe‏

بنابراین، تماشای برخی از این صحنه‌ها و سکانس‌های اکشن واقعاً هیجان انگیز است. برای مثال زمانی که برای اولین بار مهاجمین به خانه نورمن وارد می‌شوند سایاگوس به عنوان کارگردان با حرکت‌های نرم دوربین که دارای جزئیات فراوان است ما را دچار تعلیق نفس گیری می‌کند. لازم به ذکر است که فیلمبرداری صحنه تهاجم به خانه، خاطرات فیلم «اتاق وحشت» دیوید فینچر را در نحوه لغزش دوربین در محیط تداعی می‌کند.

لبخندِ نهایی فینیکس درحال پیشنهاد دوستی دادن به بچه‌های محله در تضاد مطلق با زخم‌های روانی عمیقی که باید داشته باشد قرار می‌گیرد. او پس از آدم‌رُبا از آب درآمدن پدرش، تماشای له و لورده شدنِ جمجمه‌ی یک نفر با بیل، تصمیم مادرش برای دزدیدنِ قلبش و اجبارش برای قطع کردن بازوی مادرش با قمه و کُشتنِ پدر واقعی‌اش باید آسیب‌دیده‌تر از آن باشد که بتواند به زندگی عادی‌اش برگردد (اصلا آیا چنین چیزی امکان‌پذیر خواهد بود؟). شاید اگر فیلم به‌طور غیرمستقیم به قرار گرفتن فینیکس در مسیر درست اشاره می‌کرد خیلی قابل‌پذیرش‌تر از به پایان رساندنِ فیلم با خوشبختی بی‌حرف‌و‌حدیثِ فعلی او می‌بود. در برخی از سکانس‌های فیلم سر در آوردن از اتفاقات بدون اغراق غیرممکن می‌شود. غیبتِ کات‌ها شرایط گریزناپذیری را که او در آن گرفتار شده است خیلی ملموس‌تر منتقل می‌کند؛ یکپارچگی این سکانس با تاکید بر نقطه نظرِ فینیکس خیلی بهتر شکافِ بین مخاطب و او را کمرنگ می‌کند.

این سکانس نه‌تنها چابکی، زیرکی و انعطاف‌پذیری‌ فینیکس را درحین حلِ لحظه‌ای چالش‌ها خیلی طبیعی‌تر به تصویر می‌کشد، بلکه در همین حین، جغرافیای خانه، میدان نبرد را نیز به‌طور غیرمستقیم برای مخاطب شرح می‌دهد. این فیلم که ادامه‌ای برای قسمت اول فیلم تحسین شده و بسیار موفق Don’t Breathe می‌باشد، تا به حال نمرات متوسط و ضعیفی را از طرف منتقدین دریافت کرده است. جناب Fede Alvarez با Don’t Breathe توانست موفقیت خوبی را برای Ghost House Pictures و Sony Pictures به ارمغان آورد. اکنون 5 سال از انتشار آن اثر سینمایی می‌گذرد و 22 مردادماه شاهد Don’t Breathe 2 خواهیم بود. کل اتفاقات آن فیلم در یک لوکیشنِ واحد جریان داشت؛ لوکیشنی که ارتباط بسیار نزدیکی که پیرمرد با تک‌تک سوراخ‌سُنبه‌ها و گوشه‌کنارهایش داشت، او در موقعیت برتری در مقایسه با سارقان که با آن بیگانه بودند قرار می‌داد. خانه‌ی او حکم قلمروی فرمانروایی‌اش را داشت و این یکی از مهم‌ترین سلاح‌هایش دربرابر خارجی‌ها بود.