دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب

شنیدن داستان ها و کتاب های مختلف شاید حتی جذاب تر از خواندن آن توسط خودتان باشد. بنابراین در شرایط مختلفی مانند پیاده روی، درون قطار، تاکسی، مترو، پیش از خواب و… به کتاب های صوتی گوش بدهید و اطلاعات خود را افزایش دهید. برخی از سایت های اینترنتی نسخه PDF کتاب ها را نیز تهیه کرده اند تا با هزینه کمتری آن ها را تهیه کنید. کتاب صوتی «خمره» از مشهورترین آثار هوشنگ مرادی کرمانی با صدای حسن علیکرمی توسط نوین کتاب گویا منتشر شد. کتاب‌های صوتی «گمشده دره سبز» نوشته مریم بازرگانی با صدای جهانگیر الماسی، «جشن حنابندان» نوشته محمدحسین قدمی و «مربع‌های قرمز» نوشته زینب عرفانیان با صدای ایوب آقاخانی رونمایی می‌شود. کتاب‌های صوتی «گمشده دره سبز» نوشته مریم بازرگانی با صدای جهانگیر الماسی، «جشن حنابندان» نوشته محمدحسین قدمی و «مربع‌های قرمز» نوشته زینب عرفانیان با صدای ایوب آقاخانی رونمایی شد.

حکمت متعالیه در سال 1571 (میلادی) در شهر شیراز کودکی به دنیا آمد که در آینده فردی بلند آوازه شد و حکمت جدیدی را از خود بر سایت فراکتاب جای گذاشت. این کودک را صدرالدین محمد بن ابراهیم قوام شیرازی نامیدند که بعدها در فلسفه و تصوف سرآمد شد. یکی ازشاهکارهای وی تلفیق چهار جریان فکری یعنی کلام، عرفان، فلسفه افلاطون و فلسفه ارسطو در یک نقطه بود و بعدها به القابی چون مُلاصَدرا و صدرالمتألهین شناخته شد.

  • موضوعی که همواره ذهن آدمی را به خود مشغول داشته چگونگی پیدایش جهان هستی است.
  • برای آشنایی بیشتر با امپراتوری ایران و شناخت شکوه جلال بی‌همتایش شما را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.
  • مسیری که شاید وضعیت اقتصادی ما بیش از هر چیز به آن نیاز دارد.
  • هزینه کتاب های صوتی از کتاب های چاپی کمتر است و حتی برخی از آن ها را می توانید به صورت رایگان تهیه نمایید.
  • متفقین شهرهای سر راه را یک‌به‌یک به سرعت اشغال و به سمت تهران روانه شدند؛ ارتش ایران به سرعت متلاشی شد و بحران‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و …

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بخش دانلود کتاب‌های رایگان وارد شوید. این دسته، آثار بسیاری دارد و دسترسی شما را به کتاب صوتی رایگان و کتاب الکترونیکی رایگان آسان می‌کند. کتاب رایگان مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ کتابراه لینک دانلود رایگان کتاب را به سادگی در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مرحله فقط باید آن اثر را به کتابخانه‌ی خود اضافه کنید.

شنیدن نسخه‌ی صوتی این کتاب با اجرای به یاد ماندنی احمد گنجی را از دست ندهید. از دیگر آثار علی شریعتی می‌توان به کتاب آری این چنین بود برادر اشاره داشت که نسخه‌ی صوتی آن نیز پیشتر توسط موسسه آوانامه منتشر شده. جوجو مویز نویسنده‌ی پر آوازه‌ی انگلیسی است، که به نوشتن رمان‌های عاشقانه شهرت دارد. او دو بار برنده‌ی جایزه‌ی سال «رمان عاشقانه» از «انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه» بوده و کتاب‌های او به بیش از 10 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

کتاب صوتی «بیا وانمود کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است» منتشر شد

گویی همنشینی و هم‌دلی او با سالومه، جان تازه‌ای در وجودش دمیده و با اشتیاق تمام، تصحیح خبرهای «حکمت شادان» را در اوایل تابستان همان سال، به اتمام می‌رساند. جادوگر مستطیل سبز دنیای فوتبال دنیایی‌ست که شاید قهرمان‌هایش را بالاتر از تاثیرگذارترین چهره‌های سیاسی، اجتماعی و …، به دل مردم می‌نشاند. تفتیش عقاید سوای از معنی‌اش ما را به یاد دوران وحشتناک سلطه‌ی کلیسا در اروپا می‌اندازد. جایی که در آن کلیسا نزدیک به یک قرن مردم را به جرم شرک و جادوگری و یا هر چیز دیگری که با باورهایش مغایرت داشت به بازخواست و سخت‌ترین شکنجه‌ها و یا در بسیاری مواقع به اعدام‌هایی هولناک محکوم می‌کرد.

دانلود كتاب صوتي پایگاه دانلود رایگان کتاب دانلود کتاب

نادیا همراه با هزاران زن و دختر ایزدی دیگر که از شهرها و روستاهای اطراف جمع کرده بودند به موصل برده شدند تا در بازار برده‌فروشی داعش در معرض خرید و فروش قرار بگیرند. نادیا به دست چند عضو داعش افتاد که بارها او را مورد تجاوز جنسی، ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند. در نهایت نادیا موفق شد از اسارت فرار کند و پس از پناه گرفتن در خانه‌ی یک خانواده‌ی مسلمان، خود را به جایی امن رساند. او پس از مداوای جسمی و روحی، به فعالیت برای افشای آن‌چه بر او و دیگر زنان و دختران ایزدی تحمیل شده است پرداخت.

علم در یک نگاه ذهن کنجکاو بشر همواره در پی پاسخ به سوالاتی در باب چگونگی شکل‌گیری جهان هستی، آتشفشان‌ها، مقیاس‌ها، اجرام آسمانی و … بوده‌است و برای رسیدن به این پاسخ‌ها دانشمندان زیادی به پا خواستند. هر کدام کتاب‌هایی در باب هر یک از این سوالات نگاشتند و انسان‌های بسیاری را از تاریکی و جهل در آوردند. یکی از این کتاب‌ها، کتاب «تاریخچه تقریبا همه چیز» است که به همت «بیل برایسن» به رشته تحریر در آمد. برایسن در این کتاب با نثری روان و به صورت اجمالی به بررسی تمام پدیده‌های موجود در جهان هستی از منظومه شمسی تا ماهیت انسان می‌پردازد. به عبارتی می‌توان گفت کتاب حاضر به اکثر سوالات رایج در ذهن انسان عصر حاضر پاسخ داده و داده‌های علمی با جزئیات زیادی را در یک نگاه پیش روی مخاطب خود قرار می‌دهد.

در همین سال کتاب «راه لانه‌ی عنکبوت» را منتشر کرد و این کتاب جایزه «ریچنه» را برای او به همراه داشت و سبب آشنایی وی با نویسندگان به‌نام ایتالیا شد. در دهه پنجاه کالوینو به نوعی تخیل ادبی‌تر نزدیک به حکایت‌های پندآمیز گرایش پیدا کرد که در آن هجو اجتماعی و سیاسی با تفننی طنزآمیز همراه است. بنیتو موسولینی که کار خود را در اوایل قرن بیستم به عنوان سردبیر روزنامه‌ای فاشیستی آغاز کرد، چنان موفق به جلب حمایت عمومی شد که در سال 1922 به نخست‌وزیری ایتالیا رسید. او پای ایتالیا را به جنگ جهانی دوم باز کرد و متحد آدولف هیتلر رهبر نازی آلمان شد. با وجود کمک این متحد نیرومند، تلاش‌های جنگی موسولینی فرجامی موفقیت‌آمیز نیافت.

خلاقیت و توانایی تولید

شاهکاری که آن را در کمتر از یک ماه، یعنی تقریبا 26 روز آفرید. داستان روایت مرد جوانی به نام آلکسی ایوانویچ است که به همراه مادربزرگش پایش به میزهای قمار باز می‌شود. پیرزن که هیچ چیز از قمار نمی‌داند، بی‌پروا و ناآگاهانه شرط می‌بند و لحظات دلهره‌آوری را برای ایوانویچ ایجاد می‌کند. فضای مضطربی که داستایوسکی در قمارباز ایجاد می‌کند بی‌همتاست و مخاطب همچون شخصیت‌های داستان دچار آشوب و هیجانی بالا می‌شود. برای فهمیدن سرانجام شرط بندی‌های ایوانویچ و مادربزرگش، شنیدن این کتاب را آن هم با اجرای ماندگار آرمان سلطان زاده از دست ندهید.