درب جلو جک S5 اصلی مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت-پارس قطعه

تمام تجارب خودمون رو جمع کردیم تا با گزینش کیفیت و قیمت و با نهایت سرعت، بهترین قطعات رو برای شما تدارک ببینیم. کسب و کار ما زیر نظر سازمان توسعه تجارت کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هست و تمام فعالیت های ما به صورت قانونی انجام می‌گیره. شما می‌تونید در پایین صفحه با لمس بر روی مجوزها، آن‌ها را با کمال افتخار رویت کنید. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودرو را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی پایتخت یدک با هدف شفافیت در فروش لوازم اصلی خودرو های چینی و کره ای راه اندازی شده و با ارائه کالاهای اصلی جایگاه ویژه ای در خرید لوازم یدکی دارد. فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین مرجع تخصصی نقد و برسی و فروش اینترنتی لوازم یدکی تمامی خودروهای در ایران است.

  • فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید.
  • در حقیقت پس از خریدن درب‌های بدون رنگ و خام می‌توانید از صافکار و نقاش بخواهید تا این قطعات را رنگ آمیزی کند.
  • در این شرایط لازم است تا برای رگلاژ شدن لولا و یا صافکاری بدنه درب، به مکانیک یا صافکار مراجعه کنید.
  • هدف اصلی درب موتور دسترسی به موتور در زمان تعمیر و نگهداری می‌باشد.
  • کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است.
درب جلو چپ جک اس JAC S5 مخصوص سرنشینان جلو است که در باز شدن آن معمولاً به لبه جلویی آن لولا می‌شود، اما گاهی اوقات توسط سیستم های دیگری مانند ریل برای ورود و خروج از خودرو جک متصل می‌شود. درب جلو چپ جک اس JAC S5 اغلب پنجره های جانبی را برای دید از داخل خودرو یکپارچه می کنند و می توانند برای ایمن سازی خودرو قفل شوند. درب جلو چپ جک اس JAC S5 قفلی دارد که روی سطح بیرونی پانل تریم داخلی نصب شده و با گیره درگیر می شود تا امکان عملکرد انتخابی گیره را فراهم کند.

برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. درخشان یدک با داشتن بیش از 5 سال سابقه درخشان در امور تهیه و توزیع ، لوازم یدکی انواع خودروهای چینی و اروپایی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور و خاور میانه داشته است. شما می توانید برای تهیه تمامی محصولات لوازم یدکی جک با اطمینان خاطر خرید نمایید. بله انواع درب موتور خودروهای جک با بهترین کیفیت توسط کارنوگن تامین و به سراسر کشور عزیزمان عرضه می گردد. درب موتور، یک محافظ برای موتور خودرو است که در زمان تعمیرات یا چک کردن موتور می توان این قطعه محرک را از طریق اهرم موجود در کابین خودرو از قفل جدا نمود. هدف اصلی درب موتور دسترسی به موتور در زمان تعمیر و نگهداری می‌باشد.

شما مصرف کننده عزیز می توانید محصول درب موتور جک اس 5 را با کیفیت اورجینال و شرکتی با ضمانت معتبر 10 روزه بازگشت وجه همراه با ارسال سریع ، از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو کارنوگن به راحتی خریداری نمایید. درب جلو جزو لوازم یدکی مهم خودرو جک اس فایو می باشد وظیفه اصلی درب، فراهم کردن امکان ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو می باشد. درب جلو از آهن ساخته می گردد تا در مقابل ضربه، از مقاومت لازم برخوردار باشد. درب در خودرو جک اس فایو دارای جایگاه مهمی می باشد و نقش قابل توجهی در حراست و حفاظت از وسایل موجود در خودرو جک اس فایو دارد.

دستگیره خارجی درب جلو و عقب جک S5

زیرا برای ساخت درب‌های فابریک، از رنگ‌آمیزی کوره‌ای با پیگمنت‌های مقاوم و الکترواستاتیک استفاده شده است. این درب‌ها با متریال باکیفیتی تهیه شده‌اند و کاملاً ضد زنگ و ضد پوسیدگی می‌باشند. لازم است تا پس از بروز تصادفات هرچه زودتر برای تعویض این قطعه اقدام کنید. سالم بودن درب جلویی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودروی شما داشته باشد. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است.

قاب مه شکن جلو چپ JAC S5

درب جلو جک S5 اصلی مشاهده قیمت و خرید آنلاین یدک مارکت-پارس قطعه سفارش‌هایی که در روزهای کاری شنبه تا پنجشنبه تا ساعت 14 ثبت شوند، در صورت نیاز به تحویل در همان روز مبلغ ارسال به پیش فاکتور اضافه خواهد شد و سفارش‌هایی که پس از ساعت‌های ذکر شده و روزهای تعطیل ثبت شوند روز بعد تحویل داده می‌شوند. قابل ذکر است مشتریانی که دسترسی به پرداخت اینترنتی ندارند پرداخت در محل انجام می شود و سفارش خود را باید به صورت تلفنی با شماره های ذیل انجام دهند. به مرور زمان و به علت وزن سنگین، درب خودرو از لولا به سمت پایین خم می‌شود.

جلو پنجره جک S5

از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی های ایساکو، راه فدک و همگام تهیه می شود. قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی درب جک اسفاده نمی شود. درب جلو راست جک s5 اصلی بوده دارای ضمانت شرکت teknoparts میباشد. هدف ما آسان‌کردن خرید لوازم یدکی مرغوب خودرو، توسط شما در فضای اعتماد و آرامشه. یعنی باکیفیت ‌ترین قطعه رو با نازلترین قیمت در ظرف زمان کمتر از 5 دقیقه تهیه درب جلو جک s5 کنید.