دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

در این بخش از مقاله آشنایی به سوالات احتمالی شما در رابطه با دریچه فن کویل و انواع دریچه زیر فن کویل پاسخ خواهیم داد. در صورت ایجاد پرسش متفاوت با استفاده از بخش نظرات همین مقاله در سریع‌ترین زمان ممکن، جواب خود را دریافت نمایید. از لحاظ شکل ظاهری و کاربرد درصد بسیار زیادی با دریچه زیر فن کویل ساده تشابه دارد. اما در حالت افقی یا عمودی شیارهای در ابعاد 9 سانتی‌متر بر روی بدنه آن وجود داشته که موجب افزایش تامین هوای بازگشت به سمت فن کویل شده و همچنین شکل درب دریچه را از حالت سادگی خارج خواهد کرد. با نصب دریچه فن کویل امکان تامین هوای مورد نیاز تجهیزات وجود داشته و از طرفی برای تعمیر و سرویس دوره‌ای قطعات فن کویل نیازمند فضای مشخص خواهید بود. اگر شما نیز قصد خرید و استفاده از بهترین و مدرن ترین انواع این محصولات را دارید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر ارائه شده از همین وب سایت پیش روی خود را از دست ندهید و هم اکنون بر روی یکی از مناسب ترین انواع دریچه های زیر فن کویل موجود در وب سایت ما کلیک کرده و آن را در سبد خرید خود اضافه کنید.

  • دریچه زیر فن کویل خطی نیز یکی دیگر از انواع دریچه زیر فن کویل می باشد.
  • پس از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل خواهیم کرد .
  • سپس برای جلوگیری از ایجاد هر گونه خراش و رنگ پریدگی بلافاصله اقدام به کاور کردن دریچه زیر فن کویل با مشما میکنیم .
  • دریچه های زیر فن کویل خطی نیز از جمله پرفروش ترین و متنوع ترین مدل های این دریچه ها می باشند که نصب و راه اندازی راحت، مکش بالا و وزن مناسبی دارند که برای استفاده هم در سقف و هم در دیوار مناسب است و دارای درب لولایی می باشند.
  • دریچه های فن کویل ساده با گریل 18 و 9 سانتی متری از دیگر انواع دریچه های فن کویل مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها می باشد که از لحاظ ظاهری شباهت بسیار بالایی را به دریچه های فن کویل ساده دارند و شما می توانید این محصولات را در طول های 18 و 9 سانتی مورد مشاهده قرار دهید.

اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهر نامناسبی را در محیط به وجود آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروهالوفلاشینگدر ارتباط باشید. زمانی که رنگ مورد نظر بر روی دریچه ها پاشیده می شود، لازم است که مراحل نهایی را در کوره طی کند. بی توجهی به دما در این مرحله ممکن است باعث شود که عملیات پخت ناقص انجام شده و این پخت ناقص، بر پوشش دریچه تولید شده، تاثیر نامناسبی ایجاد خواهد گذاشت.

با توجه به شیاردار بودنِ درب این دریچه دسترسی فن کویل باید ابتدا به‌ایجاد شیارهای گریلی بر روی درب دریچه دسترسی فن کویل اقدام کرد.این شیارها در عرض های ۹ تا ۱۸ سانت در آکس یا کناره های طولی و یا عرضیِ درب دریچه دسترسی فن کویل ایجاد می‌شود.با توجه به میزان هوای برگشتی که دستگاه فن کویل نیاز دارد محل و مقدار این شیارها می‌تواند متغیر باشد. از دیگر مراحل ساخت درب دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای به لبه زنی در حاشیه‌ی اضلاع درب دریچه دسترسی فن کویل اشار کرد.این لبه های یک سانتی در اطراف درب دریچه دسترسی فن کویل به استحکامِ درب دریچه دسترسی فن کویل شیاردار وزنه‌ای و نیز جلوگیری از دِفرمه شدن و تاب خوردگیِ درب دریچه دسترسی فن کویل کمک شایانی می‌نماید. در فن کویل هایی که سیستمِ برگشتِ هوای آنها به وسیله کانالِ رابط از محیط تغذیه می‌گردد نیازی به‌ایجادِ منفذِ عبور هودریچه دسترسی فن کویل سادهبر روی بدنه‌ی درب دریچه دسترسی فن کویل نیست و در این نوع دستگاهها لزوماً باید درب دریچه دسترسی فن کویل کاملاً مسدود باشد. دریچه دسترسی فن کویل ساده دارای دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی است و در دومدلِ لولایی و وزنه‌ای تولید می‌شود.دربِ دریچه دسترسی فن کویل ساده،به صورت یک ورقِ صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است و در این دریچه امکانِ ترددِ هوا از بیرون به سمتِ داخلِ محفظه‌ی فنکویل وجود نخواهد داشت. نکته مهم در ایجادِ این جای پیچ ها روی دریچه دسترسی فن کویل این موضوع هست که لزوما باید این جای پیچ ها قبل از عملیات رنگ بر روی نقاط فریم دریچه دسترسی فن کویل تعبیه گردد تا دریچه دسترسی فن کویل پس از رنگ، دچار آسیب هایی از قبیل خش و یا رنگ پریدگی نشود. باتوجه به شیار دار بودنِ نوع درب دریچه دسترسی فن کویل، پس از تعیین و برشِ ابعادِ کلیِ درب دریچه دسترسی فن کویل باید محل شیارهای لازم را بر روی قسمت موردنطر بر روی درب تعیین و ایجاد کرد.برای ایجاد شیارهای مذکور روی درب دریچه دسترسی فن کویل بنا به نیازِ دستگاه فن کویل به میزان هوارسانی از شیارهای ۹ یا ۱۸ سانتی استفاده می‌گردد.

نکات مورد نیاز هنگام تولید و آماده سازی دریچه ها

لازم است بدانید که اگر دریچه های زیر فن کویل به شکل مناسبی نصب نشوند، ممکن است ظاهری بسیار ناپسندی را در محیط مورد نظر خود به وجود آورند. همچنین امکان افتادن آن از دیوار و سقف نیز بر روی اجسام و افراد نیز وجود دارد؛ بنابراین شما می توانید با دقت بسیار بیشتری اقدام به نصب و راه اندازی این تجهیزات داشته باشید و از این طریق بهترین استفاده را از محصولات برای خود به ارمغان آورید. یکی از کوچکترین بخش از سیستم تهویه را فن کویل ها شکل داده اند که مهندسان طراحی این تجهیزات برای تعمیر و نگهداری از فن کویل ها، دریچه هایی را تعبیه و طراحی کرده اند که بتوانند به کمک این دریچه ها دسترسی بسیار راحت تری را به فن کویل مورد نظر خود داشته باشند.

قابل تولید است و فریم آن با پیچ مخفی و یا پیچ از روی نما تثبیت میشود . به دلیل پایداری و مقاومت فوق العاده ای که ساختار تشکیل دهنده آن در برابر تغییرات آب و هوا من جمله رطوبت دارد، بیشتر در نواحی گرم و مرطوب چون شمال و جنوب که در کنار دریا هستند و رطوبت این مناطق بسیار دریچه زیر فن کویل بالاست، کاربرد دارند. گروه صنعتی عباس نژاد تولیدات خود را با اتکاء به توان کیفی و کمی و همچنین بهره‌گیری از تجربه متخصصان ساعی خود، با کیفیتی متفاوت به مشتریان عرضه می‌نماید. صورت می پذیرد.برای مناطقی که میزان رطوبت و شرجیِ هوا بالا باشد برای جلوگیری از استهلاک زودرس از جنس پی وی سی می توان استفاده کرد. نظرات حاوی متن تبلیغاتی، متن فارسی با حروف لاتین (فینگلیش)، توهین و الفاظ ناشایست، نمایش داده نخواهد شد.

برای استخراجِ ابعادِ قابِ حفره‌ی زیر فن کویل،به اولین نکته‌ای که باید توجه کرد، قائمه بودنِ اضلاع این قاب است. این قاب می‌تواند از قوطی،نبشی یا سازه های کنافی باشد.چون چهارچوبه‌ی دریچه دسترسی فن کویل گونیا است،لذا قسمت فرورونده‌ی دریچه دسترسی فن کویل نیز در حفره‌ی قابِ زیرِ فن کویل نیز قائم الزاویه است. برای سایزینگِ دقیقِ ابعاد دریچه دسترسی فن کویل باید ابعاد طول و عرض قاب یا فِریم زیرِ فن کویل را به صورت صفربه صفر از داخل اندازه گرفت. لازم به ذکر است دراین ابعاد نباید کسوراتی مثل بادخور و موضوعات دیگر را دخیل کرد،زیرا این کسورات به طور اتوماتیک در زمان ساخت دریچه دسترسی فن کویل لحاظ می‌شود و اگر در زمان سایزینگ،بادخور را ثبت نماییم و اگر در زمان ساخت نیز همین مقدار از سوی سازنده لحاظ گردد،در نهایت با کوچک شدنِ ابعاد دریچه دسترسی فن کویل مواجه خواهیم شد. نکته‌ی مهم دیگر که در زمان سایزینگ به آن دقت کرد،هم تراز بودنِ تمامِ وجوهِ قاب زیرِ فن کویل برای صحتِ سایزینگِ دریچه دسترسی فن کویل است.در صورتِ عدم رعایت این موضوع، نتیجه‌ی حاصل، ظاهری زائده شکل در سقف می‌شود.

پوشش دریچه فن کویل مشبک رنگ کوره ای الکترواستاتیک میباشد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.همچنین به علت استفاده از ورق آلومینیوم با ضخامت بالا،به یکی از مقاوم ترین دریچه های بازدید تبدیل شده است. دریچه بازدید آلومینیوم گل سقفی برای بازدید دستگاه فن کویل استفاده شده و در مدل‌‌‌‌های لولای و وزنی و کشویی تولید میشود.و ضخامت مورد استفاده در متریال ورق ۱ میل یا ۱.۲۵ میل است .این دریچه با رنگ الکترواستاتیک پوشانده می‌شود. بعد از اتمام مرحله ی ساخت فریم دریچه زیر فن کویل، شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل می نماییم.

در فضاهایی که دریچه های دمشِ هوا به صورت اسلوت طراحی و اجرا شده، برای هماهنگی بیشتردریچه دسترسی فن کویل طرح اسلوت جهتِ تناسبِ نمایِ دریچه دسترسی فن کویل و نمای دریچه های دمشِ هوا، از دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت استفاده می‌گردد، که ‌این دریچه دسترسی فن کویل، به وسیله‌ی ورودیهای دریچه اسلوت که بر روی ان نصب شده وظیفه‌ی مکشِ هوا را به درونِ محفظه‌ی فن کویل به عهده می‌گیرد. دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت را می‌توان به دوصورتِ وزنه‌ای و لولایی طراحی و تولید کرد. سطحِ بدنه دریچه دسترسی فن کویل خطی با طرح اسلوت به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.

نکات مهم جهت نصب دریچه بازدید فنکوئل

درب این دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میل ساخته می شود. از قدیمی ترین انواع دریچه زیر فن کویل،مدل شیاری یا گریلی می باشد.در واقع شیارهای موازی که در طول های ۹ و ۱۸ سانتی بر روی درب دریچه زیر فن کویل ایجاد می گردد هوای برگشت دستگاه فن کویل را از محیط تامین می کنند.جانمایی این شیارها بر روی درب دریچه زیر فن کویل در نزدیکترین مواضع نسبت به مکنده دستگاه فن کویل می باشد تا بیشترین امکان هوارسانی به دستگاه تامین شود. محل نصب دریچه فن کویل در راستای مکان قرارگیری تجهیزات اصلی فن کویل بوده و با توجه به اهمیت دسترسی تعمیرکاران در زمان نیاز بهتر است عمل نصب دریچه بازدید فن کویل توسط اشخاص متخصص نصب گردد. در بسیاری از موارد با توجه به نوع و مدل فن کویل نیاز به نصب دریچه‌های خاص فن کویل جهت افزایش هوای بازگشتی بوده و با مدنظر قرار دادن این موضوع پیشنهاد به‌کارگیری افراد باتجربه در نصب دریچه فن کویل را به شما خواهیم داد. دریچه فن کویل ساده یکی از بی نظیرترین و بهترین انواع دریچه های مورد استفاده در نصب و راه اندازی سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد که به شکل وزنه ای و لولایی تهیه و طراحی می شوند و شما می توانید تصویر مربوط به این محصولات را به راحتی از همین وب سایت پیش روی خود مورد مشاهده قرار دهید.

دریچه های فن کویل گل سقفی یکی از دیگر بهترین و پرفروش ترین انواع دریچه های مورد استفاده در ساختمان ها می باشد که دارای طرح پره ای بوده و در یک یا چند ردیف تهیه می شوند. حفره های موجود در گوشه های این مدل از دریچه ها می تواند عملکرد بسیار خوبی را برای این تجهیزات رقم بزند. دریچه های فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین انواع دریچه های مورد استفاده در سیستم های تهویه مطبوع می باشد که برگشت هوا را بدون هیچ زحمتی به دستگاه منتقل می کند. این مدل از دریچه های از افت فشار جلوگیری کرده و بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان آورد. نمای مربوط به دریچه های فن کویل مشبک بسیار بی نظیر و زیبا بوده و شما می توانید به راحتی از این محصولات در ساختمان های مسکونی خود استفاده کنید.