دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ-امن باش

پهنای باند یک ظرفیت ارتباطی سیمی یا بی سیم است که می تواند حداکثر مقدار داده ها را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در یک شبکه کامپیوتری یا شبکه جهانی (اینترنت) در یک زمان معین -که معمولا یک ثانیه است- انتقال دهد. بر خلاف یک تصور غلط رایج، پهنای باند مبنایی برای اندازه گیری سرعت شبکه نیست. بر طبق این تعریف اطلاعات گرفته شده توسط دوربین مداربسته در بستر شبکه توسط این باند منتقل می شود.نکته حائز اهمیت در این باره محدودیت پهنای باند است به خصوص اگر ابعاد پروژه بزرگ بوده و تعداد دوربین های زیادی در محل نصب شده باشند. بنابراین، لازم است تا با نحوه محاسبات آن نیز آشنایی کامل داشته باشید. به طور مثال یک لنز 3.6 میلی متر دارای زاویه دید 80 درجه می باشد و این در حالی است که یک لنز 12 میلی متر تنها زاویه 25 درجه را پوشش می دهد . زاویه دید دوربین مداربسته تا حد زیادی به لنز آن بستگی دارد , لنز های دوربین های مداربسته در سه گروه نرمال , واید و تله موجود هستند که هریک دارای ویژگی ها و خصوصیاتی می باشند .

دوربین مداربسته استعلام قیمت دوربین های مدار بسته الکامپ-امن باش

رزولوشن روشی برای اندازه گیری اندازه تصویر در دوربین مدار بسته است. تصاویر کوچک تر، رزولوشن کمتری دارند، در مقابل تصاویر بزرگ تر، رزولوشن بیشتر یا کیفیت HD دارند. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید. دومین پکیج ارائه شده در فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مارکت شامل 4 عدد دوربین مدار بسته و 1 دستگاه دی وی آر می باشد.

پیش از خرید حتما برآورد هزینه کنید تا بتوانید از بین انواع دوربین مداربسته گزینه مناسب را انتخاب کنید. در واقع برآورد هزینه و بررسی قیمت دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید.

علاوه بر ضبط فیلم، یک دوربین مدار بسته می‌تواند تحرکات و فعالیت‌هایی که افراد جلوی درب منزل یا مغازه انجام می‌دهند را نشان دهد. به عنوان مثال، در تاریکی شب در حالی که مغازه شما بسته است، دوربین می‌تواند تصاویر ضبط شده از بیرون مغازه را برای شما ارسال کند. دوربین مداربسته یک سیستم نظارت تصویری است که معمولاً تصاویر ویدئویی را به تعداد محدودی از مانیتورها به صورت مدار بسته منتقل می‌کند. دوربین مدار بسته معمولاً برای تشخیص و جلوگیری از فعالیت‌های مجرمانه و ثبت تخلفات استفاده می‌شود اما کاربردهای دیگری نیز دارد. قیمت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته به نیازهای شما و تجهیزات بستگی دارد. هر چه به تجهیزات بیشتری نیازی باشد و کسب و کار مربوطه به یک سیستم امنیتی پیشرفته و کامل احتیاج داشته باشد، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند. دوربین های مداربسته بیسیم برای انتقال تصویر و صدا به کابل کشی احتیاج ندارند و انتقال از طریق سیگنال ها و فرکانس های رادیویی صورت می گیرد، حتی کاربر برای اینکه از کابل برق هم استفاده نکند، می تواند از دوربین مداربسته باتری خور استفاده نماید. بنابراین اگر به دنبال نصب سریع، آسان و کم هزینه هستید قطعا دوربین های مداربسته وایرلس گزینه مناسبی برای شماست. در این برند از هر دو نوع تکنولوژی آنالوگ و تحت شبکه می توانید دوربین داهوا مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این برند نیز ارائه کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب، خرید دوربین داهوا را یک انتخاب مقرون به صرفه ساخته است. در بین محصولات این شرکت می توانید سیستم های هوشمند در صنعت حمل و نقل و ساختمان های هوشمند یا BMS را دید.

شرکت موج گستران رادیس نمایندگی برتر محصولات هایلوک در ایران می‌باشد که محصولات این شرکت را به‌طور مستقیم با قیمت رقابتی و گارانتی اصلی به بازار عرضه می‌کند. مزیتی که این کار دارد آن است که شما با صرف هزینه کمتری می‌توانید محصولاتی را خریداری کنید که به خوبی با یکدیگر سازگار هستند، بنابراین در طی روند نصب و در هنگام استفاده دچار مشکل نخواهید شد. بودجه ای که به سیستم نظارتی و امنیتی اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای خرید محسوب می شود و تأثیر زیادی در انتخاب نوع محصول دارد.

با نصب دوربین اسپید دام شما می توانید تا زاویه 360 درجه افقی، 180 درجه عمودی و بزرگنمایی فوق العاده تا 10 برابر بدون هیچ نقطه کوری تا شعاع 100 متری محل نصب دوربین مداربسته را مشاهده نمایید. این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبدیل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است. دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط DVR یا XVR متصل گردد.

چه تعداد دوربین مداربسته نیاز داریم ؟

درسال 2016 شرکت به ساخت تجهیزات مدرن کامپیوتری روی آورد و در سال 2018 از برند معروف هایلوک رونمایی نمود. هایلوک بخشی تخصصی بود که بیشتر بر روی ساخت دوربین‌های مداربسته تمرکز داشت. یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایلوک مدل IPC-B150H

با نصب این دوربین مدار بسته جزئیات زیاد را از سوژه خود زیر نظر خواهید داشت. قیمت دوربین مدار بسته ای پی به نسبت سایر دوربین های مدار بسته بیشتر است. یکی از قابلیت های این دوربین مداربسته ضبط کردن آن به هنگام تشخیص حرکت است، بدین صورت که در سایر موارد تصاویر را ضبط نمی کند؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف هارد و دوربین مدار بسته می شود. با توجه به مباحثی که مطرح گردید بهترین دوربین مدار بسته، دوربینی است که پاسخگوی نیاز شما باشد. علاوه بر آن، با کیفیت بالا در انتقال تصاویر و در عین حال قیمت مناسب عرضه شود. دوربین مداربسته برایتون یک دوربین ساخت ایران با سرور انتقال تصویر داخلی است که توانسته است مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گیرد.

دوربین های وریفوال که زوم اپتیکال منوال یا همان دستی دارند قابلیت تنظیم لنز و عقب و جلو بردن آن به صورت دستی را دارند که توسط دو پیچ میتوان میزان بزرگنمایی تصویر را وبسایت امن باش کنترل کرد. سیستم های نظارت شهری، کنترل ترافیک، سیستم های مراقبتی اماکن خصوصی و هر فضا و محدوده ای که نیاز به نظارت و امنیت داشته باشند میتوانند از دسته بندی بزرگی از این سیستم ها بهره مند باشند. بعد از ورود نور به داخل دوربین امنیتی، لنز اولین عنصری هست که آن‌را دریافت می‌کند. زاویه دید این دوربین 360 درجه است و باید در جایی نصب شود که بتواند از تمام زاویه دید خودش استفاده کند و به اصطلاح کور نشود. این سیستم ها از قانون FIFO استفاده می کنند و به معنای آن است که فیلمی که اول وارد و ذخیره شد، اول خارج یا پاک می شود یعنی بر اساس مدت زمان ذخیره سازی مورد نیاز ، پس از تکمیل فضای ذخیره سازی، تصویر قدیمی تر پاک شده و تصاویر جدید به جای آن ذخیره می گردد.

  • در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .
  • او می‌تواند از قابلیت‌های مختلف مانند بزرگنمایی و کوچک نمایی و چرخش 360 درجه نیز استفاده کند.
  • بهترین ویژگی این قابلیت، امکان پردازشی است که بر روی خود دوربین مدار بسته صورت می گیرد و نیازی به پردازش Back-End نیست.