راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح بدن آقایان همراه با معرفی 10 مدل پرفروش آی بیستون مگ

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح بدن آقایان همراه با معرفی 10 مدل پرفروش آی بیستون مگ

در ساخت این دستگاه از سیستم آسایش پوست استفاده شده است، موهای زاید نواحی متنوع بدن را که طول هایشان متفارت است، بدون نیاز به ابزارهای متعدد و یا تماس مستقیم پوست با لبه های تیز کادو برای مردان چی بخریم اصلاح می نماید. همراه ماشین اصلاح جیمی مدل GM-830 ۷ عدد شانه وجود دارد که به وسیله آنها می توان موهای سر و صورت را از ۰.۲ میل تا ۹ میلی متر اصلاح و مرتب کرد. علاوه بر این دارای یک روغن است تا شما بعد از هر بار اصلاح تیغه های آن را به خوبی تمیز و مرتب کرد. ماشین اصلاح صورت کیمی KM-5027 دارای تیغه های تیز استیل می باشد. از وجه تمایزهای این محصول با دیگر مدل های هم رده در قابلیت خط زن این محصول می باشد.

  • اما ریش‌تراش‌های دارای باتری لیتیوم یونی (Li-ion) عموماً بین ۱ تا ۲ ساعت شارژ کامل می‌شوند و پس از آن در حدود یک ساعت شارژدهی دارند.
  • بهتر است دستگاه سریع شارژ گردد و مدت اصلاح آن زیاد باشد تا مجبور نباشید مدام وسط کار آن را شارژ کنید.
  • درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.
  • استفاده از این دستگاه با اصلاح دقیق سر و صورت باعث شادابی و سر زنده گی می‌شود و زیبایی بسیار زیادی را به شما می‌دهد.
  • به طور کلی ماشین اصلاح صورت براون مدل BT5070 پرچمدار تغییر تفکر این شرکت جهت ایجاد محصولات متفاوت با دیگر برند ها می باشد.

ماشین اصلاح «پرو جیمی» مدل «GM-657» دستگاهی برای اصلاح موهای صورت مجهز به باتری قابل‌شارژ است. سر اصلاح ماشین به شکل تریمر بوده که از دو تیغه‌ی فلزی لغزان روی یکدیگر تشکیل شده است. برای اینکه بتوان موهای صورت را در اندازه‌های بیشتر از ۰٫۵ میلی‌متر کوتاه کرد، می‌توان از شانه‌ی ارائه‌شده همراه دستگاه استفاده کرد.

راهنمای خرید بهترین هایلایتر صورت همراه با معرفی ۶ مدل پرفروش

برای خط زنی مدل KEMEI KM-1949 و DSP از بهترین مدل‌های موجود در بازار می‌باشد. برای حجم زنی مدل‌های پروموزر MZ-9822 و ROZIA hq-2208 می‌توان گفت از بهترین مدل‌ها موجود در بازار می‌باشند. برخی قابلیت ها و امکانات اضافه شده به این دستگاه از جمله دسته متحرک و تاشو و یا دسته های اضافی برای افزایش طول ماشین اصلاح موجب شده برای همه نقاط بدن حتی جاهای بدون دسترس بسیار مناسب باشد.

برای استفاده از این محصول باید باتری‌های آن را به مدت ۶۰ دقیقه شارژ شود. این محصول دو شانه پیرایش جدا شونده دارد که انعطاف پذیری مورد نیاز شما را فراهم می کنند. شانه اصلاح کوتاه (۱-۱۰ میلی متر) با پله های ۰.۵ میلی متری نهایت دقت را برای دستیابی به ظاهر عالی فراهم می کند. شانه اصلاح ریش بلند (۱۰-۲۰ میلی متر) دامنه بیشتری برای حفظ ریش بلندتر به شما می دهد. ما در وب‌سایت «بیگ سرچ» محصولات و خدمات مختلف را در دسته‌بندی‌های متفاوت، به‌صورت دقیق بررسی کرده و بهترین آن‌ها را کاملا بی‌طرفانه به شما معرفی می‌کنیم. همچنین، بیگ سرچ ارائه‌کننده راهنمای خرید جامع و تخصصی نیز می‌باشد.

ماشین ریش تراش سه تیغه فیلیپس S7530/50

دستگاه را نمی‌ توان با استفاده از آب تمیز کرد، بنابراین یک برس مویی همراه آن ارائه شده است که می‌ توان خرده مو های زیر تیغه‌ ها را توسط آن تمیز کرد. ماشین اصلاح صورت براون مدل ۳۰۵۰CC، دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم است و تیغه ای از جنس استیل ضد زنگ دارد. این محصول دارای جنسی بسیار مقاوم است به طوری که به راحتی می توانید از آن زیر دوش نیز استفاده کنید. دستگاه‌های زیادی در بازار وجود دارند که توسط برندهای اصل و متفرقه تولید شده‌اند. در میان‌ها این شرکت‌ها می‌توان برندهای فیلیپس ، پاناسونیک ، موزر براون و رمینگتون را جزو بهترین مارک‌های ماشین اصلاح سر به شمار آورد. این ماشین اصلاح از یک موتور خطی برخوردار است که با حرکت به چپ و راست پروسه اصلاح و کوتاهی موی سر را انجام می‌دهد.

طراحی ارگونومیک مدل ۹۲۴۰s باعث شده که ریش تراش به خوبی در دست جای گرفته و استفاده از آن را راحت کند. در کنار دستگاه اصلاح رمینگتون مدل «HC5018»، اهرم تنظیم طول اصلاح و دکمه‌ی خاموش و روشن تعبیه شده است و جنس تیغه‌های آن نیز از استیل ضد زنگ با تکنولوژی خود تیز شوندگی است. همچنین 5 شانه‌ی اصلاح مو در جعبه قرار دارد که می‌توانید موهای خود را در در اندازه‌های 12،18، 9، 6 و 3 میلی‌متر کوتاه کنید. این دستگاه اصلاح مو توسط کمپانی پاناسونیک با مدل «ER1611» تولید و به بازار عرضه شده است.