راه اندازی و رفع مشکلات شبکه های کامپیوتری در محل مشتری

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت الو رایانه بوده و هر گونه کپی برداری از قالب و محتوای آن پیگرد قانونی دارد. از همین رو الو رایانه آمادگی خود را جهت عقد قرار داد با موسسات، شرکت ها، ارگان های دولتی و خصوصی در تهران و کلان شهر ها اعلام می دارد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از نحوه خدمت رسانی ما مطابق با نیاز شما با مشاوران ما تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی سرور

ما در رایان پشتیبان همواره با داوطلبان ماهر فنی با مهارت‌های بین فردی عالی برای موقعیت پشتیبانی فنی همکاری می‌کنیم. افسران پشتیبانی فنی مشکلات فنی را برطرف می‌کنند ، بازخورد مشتری را به موقع ارائه می‌دهند و از برنامه‌های جدید و سایر وظایف پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، افسران پشتیبانی فنی ملزمند مستقیماً با مشتریان صحبت کنند و همچنین مستندات کتبی ایجاد کنند که نیاز به ارتباط کتبی و کلامی عالی دارد. تیم‌های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی می‌توانند مسائل مربوط به شبکه سازمانی را که شامل یکپارچه سازی، عیب یابی، پشتیبانی فنی و تنظیم خط مشی است، مدیریت کنند. خدمات شبکه مدیریت شده نیز گزینه‌ای مناسب برای شرکت‌هایی است که علاقه مند به آزمایش فناوری‌های جدید هستند، اما از خطرات و پیچیدگی‌های مرتبط با آن چشم پوشی می‌کنند. زیرا هنگامی که سیستم‌های شرکت از پشتیبانی شبکه و مشاوره‌های لازم بهره مند شوند، نه تنها داده‌ها را با بهترین کیفیت حفظ و تحلیل می‌کند، بلکه از از دست رفتن آنها نیز جلوگیری می‌کنند.

  • با توجه به توسعه فناوری اطلاعات، برای تامین این امنیت، تدابیر مختلفی اندیشیده شده و باعث شده که امنیت این اطلاعات به میزان چشمگیری بالا برود.
  • در بخش ارائه خدمات شبکه، اولویت ما رعایت استانداردهای جهانی در نصب و راه‌اندازی شبکه می‌باشد.
  • بهترین عملکرد در بین تجهیزات شبکه اکتیو را می‌توان در مجموعه تجهیزات سیسکو دید.این شرکت بزرگ که می‌توان کلیه نیازهای یک مجموعه اسمال بیزنس تا لارج بیزنس را دربربگیرد.
  • این قابلیت ها به مدیر یک کسب و کار اجازه می‌دهد آمار دقیقی از مراجعه کنندگان به فروشگاه یا محل تجاری را به دست بیاورد، که برای برنامه ریزی فروش کاربرد دارد.

شبکه های محلی – سیستم هایی در یک ساختمان یا از نظر جغرافیایی نزدیک به هم. این روش عموما با روش های دیگر ترکیب شده و سیستم مناسبی را ایجاد می کند. برای مثال یک بار ماهیانه حضور در محل و رفع ایرادات عمومی به تعداد بیشتر از راه دور. قراردادهای پشتیبانی در مدل های مختلف مطابق با نیاز شما قابل ارایه است. را می توان مدیریت شبکه و تنظیمات مربوط به تجهیزات ارتباطی شبکه در یک سازمان نام برد. امروزه می توان گفت همه ی ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی ،بانک ها و … به جهت سهولت کار و پیشبرد اهداف مجموعه همگی از خدمات شبکه و خصوصاً سرور HP بهره مندند.

قیمت و تعرفه خدمات شبکه

راه اندازی و رفع مشکلات شبکه های کامپیوتری در محل مشتری

کلیه خدمات نصب شبکه، کابل کشی و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز در شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا به صورت کامل انجام می شود. شما می توانید تمام خدمات کامپیوتری مورد نیاز خود را از شرکت بهین ارتباط هوشمند تیلا دریافت نمایید. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری یکی از نیازهای اساسی شرکت ها و سازمان ها در سال ۲۰۲۲ است.

از او انتظار می رود که هر زمان که مشتری شکایتی می کند مسئولیت کامل را بر عهده بگیرد تا با تجزیه و تحلیل فوری مشکل، درک آن و اجرای راه حل مناسب برای مشکل موقت یا دائمی، خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن ارائه کند. در مواردی که مشکل فراتر از تخصص تکنسین پشتیبانی شبکه باشد، او موضوع را برای حل و فصل به سایر تیم های پشتیبانی ارجاع می کند. او همچنین مسئول ارائه پشتیبانی فنی به کارکنان محلی و از راه دور است. شامل یکپارچه سازی تجهیزات، عیب یابی شبکه، پشتیبانی فنی و تنظیم خط مشی کاری است.

استفاده از خدمات شبکه برای گسترش و بهبود کسب و کار امروزه یکی از عوامل مهم برای هر سازمان یا شرکتی محسوب می شود. هر شرکتی که برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی درستی دارد از این خدمات بهره مند می شود. امروزه تکنولوژی با سرعت نور در حرکت است و ما باید برای بهبود فعالیت های موسسات ، شرکت ها ، سازمان ها از این امکانات به بهترین شکل مشاوره ،پیشنهاد داده و اجرا نماییم. پایگاه داده اطلاعات را ذخیره می‌کند، آ‌ها را پردازش کرده و کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از کوئری‌ها، داده‌ها را به طور موثر خدمات کامپیوتری بازیابی کنند. راه اندازی سیستم به روز رسانی سیستم عامل های مایکروسافت و همچنین نرم افزارها به صورت اتوماتیک . کارشناسان ما آماده ارائه خدمات تلفنی ، اینترنتی و حضوری به مشتریان محترم می باشند.

تهران پرجمعیت‌ترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. این شهر با ۸٬۶۹۳٬۷۰۶ تن جمعیت، بیست و چهارمین شهر پرجمعیت جهان و پرجمعیت‌ترین شهر باختر آسیا به‌شمار می‌رود.کلان‌شهر تهران نیز دومین کلان‌شهر پرجمعیت خاورمیانه است. در صورت وجود اشکال در عملکرد شبکه نسبت به پیدا کردن آن اقدام می شود.

شرح وظایف شرکت‌ پیمانکار خدمات شبکه

سرعت و دقت این شرکت در کنار مسئولیت پذیری و سعی در جهت جلب رضایت مشتریان، عواملی هستند که باعث متمایز شدن از شرکت‌های دیگر میشود. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، فعالیت تمامی سازمان‌ها، موسسات و کاربران خانگی وابسته به خدمات شبکه ای است. از این رو رخ دادن کوچکترین اختلالی در شبکه مصادف با از دست رفتن مشتری و ضرر مالی است.