رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

یعنی به جای این‌که مشتری خدمات رپورتاژ آگهی باشند، خودشان به ارائه‌ی خدمات رپورتاژ بپردازند. بسیار مهم است که همه چیز را اندازه‌گیری کرده و نتیجه‌ی انتشار رپورتاژ آگهی را به صورت کاملاً‌ عددی و کمّی بسنجید. این‌که «فکر می‌کنید» یک رسانه خوب است و رپورتاژ در آن موثر است، برای تصمیم‌گیری در مورد رپورتاژ کافی نیست. گاهی مانند تیتر اول و دوم و سوم، ممکن است از همان ابتدا حدس بزنید که با یک رپورتاژ آگهی روبه‌رو هستید. گاهی هم، مانند تیتر چهارم، در نگاه اول همه چیز عادی به نظر می‌رسد. اما لابه‌لای مقاله بارها تأکید می‌شود که مثلاً آقای سئونَسَب یا گوگل‌زاده، به عنوان کارشناس مجرّب موتورهای جستجو،‌ این نکته را مطرح کرده یا آن تجربه را در اختیار شما می‌گذارد.

متخصصان حرفه‌ای تریبــون همواره همراهتان هستند و به شمــا کمک ‌مـی‌کنند تـا از کمپین رپورتاژ آگهی خود بازخورد بهتری بگیرید. اگر بتوانید طبق نیاز مخاطب بنویسید، می‌توانید به هر هدفی که می‌خواهید برسید. در بخش‌های بعدی مقاله به فاکتورهای انتخاب سایت خوب اشاره کرده‌ایم.

به طور مثال رتبه سایت‌های ایرانی را هم در میان کل سایت‌های دنیا و هم در میان کل سایت‌های ایران نمایش می‌دهد. اما در نهایت به سراغ سود و کاربرد رپرتاژ آگهی برای خوانندگان و مخاطبان سایت خواهیم رفت. حقیقت این است که اگرچه خود تبلیغات در ذات خود و به تنهایی معمولا جذاب نیست، اما مردم اکثرا از محتوای تبلیغاتی آموزنده و کاربردی بسیار استقبال می‌کنند. اگر شما برای کسب و کار خود نیاز به تعداد بالای رپورتاژ دارید، در صفحه رپورتاژ در قسمت بسته دلخواه خودتان را بسازید! ممکن است برخی از عزیزانی که این مطلب را می‌خوانند، پلتفرم‌هایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی در اختیار داشته باشند.

  • البته گوگل به طور کلی با لینک‌های پولی مخالف است و اگر بفهمد سایت شما را جریمه می‌کند.
  • البته هیچ منبع و تعرفه ثابتی برای قیمت رپورتاژ آگهی وجود ندارد؛ ولی هر سایت با توجه به قوانین خود و اعتباری که دارد، قیمت خاصی را تعیین می‌کند.
  • ممکن است این افراد در همان لحظه اقدام به خرید و یا دریافت خدمات نکنند.
  • عنوان باید به گونه‌ای باشد که موضوع رپورتاژ آگهی را بیان و همزمان خواننده را از مزایای خواندن مطلب آگاه کند.

حتی pop up ها کاربران را اذیت می‌کند و 70% از کاربران از دیدن آن‌ها عصبانی می‌شوند. اما این تبلیغات نه تنها موثر نبودند، بلکه خیلی از کاربران را ناراحت می‌کردند. جالب است بدانید که طبق تحقیقاتی که در سایت Hubspot انجام شده است، 90% از کاربران، آگهی‌هایی را که خیلی مستقیم به هدف مورد نظر اشاره می‌کنند، سایت خرید رپورتاژ (روزم را ساخت) مفید نمی‌دانند. رپورتاژ یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات اینترنتی است و تاثیر زیادی در معرفی برند، محصولات و خدمات دارد. رپرتاژ آگهی همسان همچون دیگر مقالات تصویر زندگی در لیست مطالب و آرشیو سایت برای همیشه باقی می‌ماند و از این رو شما همواره ریفرال از تصویر زندگی را خواهید داشت. ما مشتریان را راهنمایی می‌کنیم تا آگهی خود را به بهترین شکل ممکن نگارش کنند.

نی نی سایت

سفارش رپورتاژ آگهی به سایت هایی با دامنه قدرتمند گزینه بسیار مناسبی می باشد . رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه دارای قیمت مناسبی می باشد ، نسبت به هزینه ای که بر دوش شما می گذارد بازده قابل قبولی بر جای می گذارد و تقریبا برای هر توان مالی قابل انجام می باشد . شاید این موضوع آن‌چنان مهم به نظر نرسد، اما نوشتن یک متن مرتب، آن هم بدون هیچ اشتباه املایی یا نگارشی ناخودآگاه در ذهن خواننده تأثیر خوبی می‌گذارد. حتی می‌توانید متن را کمی به سمت و سوی یک متن خبری ببرید تا خواننده ترغیب شود، آگهی‌تان را تا انتها بخواند و در نهایت وارد سایت‌ شما شود. حتماً این نکته را هم می‌دانید که متن کپی چه تأثیر ناخوشایندی در وب‌سایت شما خواهد داشت. درست است که رپورتاژ به سئو سایت کمک می‌کند، اما این تنها یکی از مزیت‌های استفاده از این روش است.

رپورتاژ آگهی چیست؟ از نگارش تا خرید رپورتاژ آگهی الوکانتنت-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

بله، با نوشتن یک رپورتاژ جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند. یک همکاری نزدیک با سایت‌های خبری داریم و می‌توانیم رپورتاژ شما را با تخفیف عالی در آنها منتشر کنیم. دومین توصیه‌ی متمم هم این است که هر چه می‌توانید آمار بگیرید و اعداد و ارقام را ثبت کنید. کسی که رپورتاژ می‌دهد، شاید فقط یک یا دو یا ده بار این کار را انجام دهد.

برای این‌ کار نکات زیر را برای انتخاب بهترین و موثرترین رسانه جهت انتشار رپورتاژ آگهی به خاطر بسپارید. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای داشتن یک رپورتاژ موفق انجام دهید، آنالیز دقیق فرایند انتشار ریپورتاژ آگهی توسط رقبایتان است، برای این کار دامنه سایت‌ رقیب‌تان را با ابزار Ahref تحلیل کنید. با این‌کار شما می‌توانید به صورت دقیق با بهترین بازه زمانی انتشار رپورتاژ آگهی، رسانه‌های معتبر برای انتشار رپورتاژ، انکرتکست‌های موثرتر و .. تولید محتوای درست و اصولی متن رپورتاژ، اولین قدم برای داشتن یک کمپین رپورتاژ حرفه‌ای موفق است.

طراحی اپلیکیشن به‌جای ساختن پیج کاری در اینستاگرام

محلی که اهالی وب‌سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی درنظر می‌گیرند را بررسی کنید و در صورتی که مردد هستید حتما از صاحبان وب‌سایت بپرسید. همانطور که می‌دانید یکی از فاکتورهای سئو و بهینه سازی در گوگل لینک سازی و لینک بیلدینگ می‌باشد. حال این لینک سازی اگر بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد. در محتوای رپورتاژ آگهی لینک‌ها به صورتی ساخته می‌شوند که از ارزش بالایی برخوردار بوده و تاثیر منفی در سئو نخواهند داشت.

همین امر، تاثیر بسیار بدی بر مخاطبان دارد و نرخ کلیک را ممکن است کاهش دهد. به همین دلیل، در زمان رپورتاژ نویسی به این موضوع توجه داشته باشید. در این آموزش با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا شدیم و دیدیم که متن رپرتاژ آگهی باید به صورت یک داستان باشد و مشکلی را از خواننده حل کند.

برای خرید رپورتاژ آگهی شما می توانید از مشاوره رایگان رپورتاژ ادز استفاده کنید. شماره تماس دفتر مرکزی و تلفن همراه مسئول مشتریان بصورت زیر می باشد ، برای خرید رپورتاژ آگهی با مشاوران ما در ارتباط باشید. قیمت رپورتاژ معمولا به قدرت دامنه و قدرت صفحه ارتباط دارد و قیمت‌ها از 200 هزار تا 2.5 میلیون تومان متفاوت است.

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی چقدر است؟