سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده شید و شید رول

توصیه می‌شود در اتاق خواب یا اتاق کودک از پرده‌های شید یا شید رول از جنس بامبو استفاده کنید تا طرح دلخواه شما در دو سمت پرده، به صورت دو رو، چاپ شده و فضای دلپذیری را برای شما به ارمغان بیاورد. پرده های شید زبرا ویژگی های منحصر به فردی دارند که از جمله آن ها می توان به نصب آسان، دوام بالا، ظاهری زیبا و شیک، شست و شو آسان و … اشاره نمود. این پرده ها دارای دو مدل دستی و موتوری می باشند و بیشتر به عنوان پرده اداری مورد استفاده قرار می گیرند. پرده های شید رول از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار هستند اما امکان چاپ تصویر دلخواه بر روی آن ها نیز وجود دارد. نام دیگر این پرده ها پرده غلتکی است و در دو مدل تکی و دبل در بازار موجود می باشند.

پرده شید مانند پرده های معمولی دیگر گرد و غبار را به خود جذب نمیکند، در نتیجه به راحتی می توان پارچه آن را تمیز کرد. همچنین از آنجایی که کرکره از داخل توسط میله پرده شید محافظت شده است، احتمالا نیازی به تعمیر و تعویض نخواهد داشت. قیمت پرده شید بستگی به عوامل مختلفی دارد هرچه کیفیت این محصول در سطح بالا باشد با افزایش قیمت مواجه است.

این نوع پرده‌ها به دلیل تنوع رنگ و طرح و همچنین نصب و اجرای سریع، انتخاب مناسبی برای فضاهای اداری، رستوران‌ها، هتل‌ها و محیط‌هایی از این قبیل هستند. پرده شید یک لایه ساده از پرده است که به طور کامل پنجره را می پوشاند که نوع کرکره ای آن بسیار پرکاربرد است، این نوع پرده ساده ترین مکانیزم در پرده های بالا رونده است. یکی از انواع پرده های مدرن است که با یک مکانیزم ساده می توان ان را به سمت بالا جمع کرد. اگر از انواع ضخیم این پرده استفاده شود، مصرف انرژی به شدت کاهش http://vistapardeh.ir/ پیدا می کند. برخی از این پرده ها از مصالح ضد اب و ضد صوت تولید شده اند که کاربرد بسیار زیادی دارند.

پرده شید مناسب چه نوع فضاهایی است؟

پرده شید (یا پرده شید رول – shade roll) یکی از بهترین گزینه ها برای زیبا سازی فضای دکوراسیون داخلی منازل و اماکن تجاری و اداری است. همانطور که گفتیم لغت شید در زبان انگلیسی به معنای سایه است؛ و در واقع این پرده ها در ابتدا به منظور ایجاد سایه بر روی پنجره‌ها به کار می رفتند. این نوع پرده از یک لایه پارچه که حول یک محور می‌چرخد تشکیل شده است. برای تنظیم نور، می‌توان پرده را حول محوری که در بالای آن نصب شده است، بالا یا پایین کشید. این پرده‌ها که در گذشته مرسوم بوده، عموما از یک پارچه تک رنگ ساده ساخته می‌شده است.

نحوه جمع شدن این پرده نیز به این صورت است که، نوارهای افقی آن از پایین به بالا زیر هم قرار می گیرد. شيدهای بالونی بندهایی دارند که با استفاده از حلقه هایی که در پشت پرده قرار دارد جمع و باز می شوند. زمانی که پرده باز است و این بندها بلند هستند، این مدل به صورت پرده‌ای با چین های پف دار رویت می شود. آقای پرده مفتخر است تا انواع خدمات مرتبط با پرده را با تضمین قیمت و کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. بله میتونین ، با مشاوران ما تماس بگیرین تا در زمینه ی قیمت ارسال و نصب شما را راهنمایی کنند. نیازی نیست حتما در نزدیکی پرده باشید در فاصله ی چند متری نیز می توانید پرده خود را بدون هرگونه مشکلی باز و بسته کنید.

سروین دکور مشاهده قیمت و خرید انواع پرده شید و شید رول

شید بالونی یکی از انواع پرده‌های شید رومی است که ظاهری متفاوت نسبت به اعضای دیگر این گروه دارد. شید بالونی بندهایی دارد که از درون حلقه‌هایی که در قسمت پشت پارچه شید تعبیه شده، عبور می‌کنند؛ بنابراین با کشیدن این بندها، پرده از ناحیه حلقه‌ها به سمت بالای پنجره جمع می‌شود. زمانی که شید بالونی به‌طور کامل باز باشد، به‌صورت پرده‌ای با چین‌های پف‌دار دیده می‌شود. در این تصویر می‌توانید برخی از انواع پرده شید را در یک نگاه ببینید. پرده های شید اصولا به پرده‌هایی گفته می‌شود که به صورت کرکره‌ای در جهت محور عمودی یا افقی باز و بسته می‌شوند و ایجاد سایه روشن می‌کنند.

به راحتی می توان با لمس دو انگشت با استفاده از زنجیر بازشو پرده خود را باز و بسته و برای تامین نور مناسب تنظیم کنید. این مدل هم همانند سایر پرده های مدرن قابلیت نصب ریموت را دارا میباشد. هر کدام از این لایه ها را به صورت جداگانه می توانید کنترل کنید یعنی لایه ی آستر و لایه ی توری را هر کدام را که خواستید باز و بسته کنید. شید رومن به این صورت است که هنگام جمع شدن و بالا کشیدن چین میخورد و هرچه بیشتر جمع شود بیشتر چین میخورد و نمای زیباتری را بوجود می‌آورد.

پرده شید طرح دار 1415

مشاهده عکس های جدیدترین مدل های پرده زبرا ساده سال به همراه قیمت آنها در سایت سبک مدرن. در این مقاله جدیدترین و لوکس ترین مدلهای پرده سلطنتی پذیرایی ساده و طرح دار برای پذیرایی و اتاق خواب سال 2021 به همراه راهنمای خرید پرده پذیرایی سلطنتی ارائه می شود. جدیدترین و زیباترین مدل های پرده اتاق کودک با طرح های فانتزی، عروسکی و جذاب دخترانه و پسرانه را در این مقاله از سایت سبک مدرن مشاهده نمایید.

یکی دیگر خدمات پرده متین برای خریداران پرده شید برقی سرویس و تعمرات موتور پرده شید می باشد. تمام پرده های برقی و اتومات هر چند وقت یکبار نیاز به سریس و بررسی تخصصی دارند تا از طول عمر موتور کم نشود. مدل دابل شید آن هم می تواند لایه شفاف داشته داشته باشد و هم می تواند مانع ورود نور به داخل شود. در نهایت برای خرید اینترنتی پرده هوشمند در این نوع با رنگ و طرح دلخواهتان می توانید با پرده متین در ارتباط باشید و پیشنهاد میکنیم که از فروشگاه ما دیدن کنید.

در این مدل پرده، پارچه می‌تواند از انواع مختلف؛ غیر قابل عبور نور و یا با قابلیت عبور نور به میزان مورد نیاز، باشد. در ویدئو زیر کارکرد پرده شید رول زنجیری را مشاهده می نمایید. پرده های شید در انواع مختلفی مانند شید رول، شید تکی، شید دبل (روز و شب)، شید رومی، شید بالونی، شید زبرا، پرده شید بامبو و… تولید شده اند. برای انتخاب و خرید پرده شید مناسب فضای خود می توانید از مشاوره رایگان آقای پرده بهره مند شوید. همان طور که از نام آن نیز مشخص است، این نوع از پرده برای ایجاد سایه در فضا استفاده می شود. پرده شید از یک لایه پارچه تشکیل شده است که تمام پنجره را می پوشاند و جنس آن به گونه ای است که در عین حال که سایه ایجاد می کند، باعث ایجاد تاریکی مطلق نمی شود.

  • علاوه بر طرح و رنگ های متنوعی که شید رول ها دارند، شما نیز می توانید تصویر مورد نظر خود را بر روی آن ها چاپ کنید.
  • همچنین این پرده‌ها در دو مکانیزم زنجیری و ریموت‌دار قابل سفارش می‌باشند که مکانیزم اتوماتیک از قیمت بالاتری نسبت به زنجیری یا دستی برخوردار است.
  • یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای خرید پرده شید، مراجعه به وبسایت پرده بازار است.
  • لازم به ذکر است قبل از اقدام به خرید پرده باید اندازه دقیق پنجره خود را داشته باشید.
  • این نوع پرده شامل چندین مدل مختلف با ویژگی‌های منحصر به فرد است.