سقف کاذب تعرفه سقف کاذب 02144594412 سقف کاذب GST

مدل سقف کناف در کنار نورپردازی مناسب می‌ تواند فضا را بزرگ‌ تر نشان دهد و از انواع سقف کاذب گچی pvc به خصوص سقف کشسان و آسمان مجازی و جلوه ای لوکس و زیبا به سالن پذیرایی ببخشد. نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی و حمام جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن داده و موجب حفاظت از سقف اصلی می شود. برای اجرای سقف کاذب حمام و سرویس های بهداشتی باید از مصالح ضد رطوبت و مقاوم در برابر آب استفاده نمود. از این رو، استفاده از سقف کاذب طلقی سرویس بهداشتی یکی از بهترین گزینه ها برای اجرا در دستشویی و حمام می باشد. سقف کاذب سرویس بهداشتی پی وی سی نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اجرا در این مکان ها محسوب می گردد. انواع سازه ساختمانی مورد استفاده بر روی سقف اصلی به منظور افزایش نما و زیبایی را سقف کاذب گویند.

زیبایی فضای حمام و سرویس های بهداشتی می توان از سقف آسمان که در واقع نوعی سقف كاذب طلقی محسوب می گردد استفاده نمود. علاوه بر این، می توان سقف کاذب دستشویی را به صورت چوبی نیز اجرا کرد. این نوع از سقف كاذب دستشويي نیز باید در برابر رطوبت مقاوم باشد. سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن می توان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود.

سقف کاذب گچی پیش ساخته جایگزین گچ بری های قدیمی شده است که توسط گچ کار ماهر ایجاد می شد گچ بری های قدیمی به خاطر عدم قرینگی ، وزن بالا ، زمان بر بودن و غیر قابل تعمیر بودن دیگر استفاده نمیشود و به جای آن از این گونه سقف ها استفاده میشود . از سقف آی گلس بیشتر برای محل های لاکچری استفاده میشود سقف آی گلس عایق حرارت و صوت بسیار خوبی می باشد. سقف کاذب یک پوشش اصلی برای سقف در نظر گرفته می شود و نه تنها باعث زیبایی سقف می شود بلکه می توان تاسیسات ساختمانی را در زیر آن مخفی نمود. همانطور که گفتیم سقف کاذب برای پوشش زیر سقف بکار می رود و زیبایی را برای سقف و دکوراسیون داخلی شما به ارمغان می آورد. نصب نبشی به سقف اصلی سازه، برای اتصال سیم مفتول یا فنر آویز به سازه‌ های سپری است. فواصل نصب آویزها متناسب با جنس سقف کاذب و همچنین تعداد روشنایی های مورد نظر محاسبه می‌شود.

طرح ها و رنگ های متنوع این سقف زیبایی دو چندانی به فضای حمام و سرویس های بهداشتی می بخشد. رابیتس از نوعی ورق فولادی مشبک ساخته شده که جنس آن از گالوانیزه گرم می باشد رابیتس به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم میشود. سقف های کاذب در بین معماران و طراحان داخلی دکوراسیون بسیار رایج شده است در ادامه به مزایای این گونه سقف ها پرداخته میشود اجرای سقف کاذب .

چطور طراح دکوراسیون داخلی خوب برای سقف کاذب پیدا کنیم ؟

ایجاد حس آزادی و رفع محدودیت ذهنی وجود سقف بر روی سر در هنگام فعالیت کاری یا حضور در منزل توسط سقف آسمان مجازی صورت خواهد گرفت. با انجام شبکه‌سازی، نصب صفحات پازل‌گونه و در آخر انجام نوردهی مناسب شاهد آسمان شخصی در فضای داخلی خواهید بود. ایجاد حس طراوت و شادابی خاص به افراد موجب بهبود روحیه ساکنین شده و هزینه بالایی به نسبت سایز سقف‌های کاذب نیز ندارد.

ویژگیهای سقف کاذب شیشه ای

امکان ایجاد طرح های گوناگون و تعویض قطعات سقف با پنل های از پیش ساخته گچی وجود دارد و می توان آن را با پرداخت کم رنگ آمیزی کرد. اما سقف کناف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل می شود که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. کناف سقف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد و به صورت پنل های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می شود. سازه سقف رابیتس متشکل از نبشی، میلگرد و لایه رویه (ورق های مشبک گالوانیزه) است. از مزایای این نوع سقف می توان به دسترسی آسان به مصالح، طرح پذیری متنوع و سرعت اجرای مناسب آن اشاره نمود.

سقف کاذب تعرفه سقف کاذب 02144594412 سقف کاذب GST استفاده از سقف های کاذب می تواند رضایت شما را بالا ببرد و نمای زیبایی به محیط شما ببخشد. سقف های کاذب بهترین روش جهت پوشانندگی هر نوع عیب و نقص بر روی سقف و دیواره های آن می باشند. سقف آکوستیک، از دیگر محصولات سقف مشبک است که قابلیت جذب صوت را دارا میباشد، و در مکان هایی مانند آموزشگاه موسیقی و سالنهای تئاتر و سینما و… این محصول بصورت پی وی سی و گچی در بازار قابل دسترس است که بسته به شرایط به انتخاب هر یک از آنها دست میزنید. به طور کلی هزینه اجرای سقف‌کاذب بسته به دو عامل اصلی دارد که شامل نوع و جنس مصالح مورد استفاده و دستمزد اجرا می‌باشد. از دیگر انواع سقف کاذب که بهتر است آن را بشناسید نوع آکوستیک است.

  • اما با این حال هیچ گونه فشار و یا وزن اضافه ای بر روی سقف های کاذب قرار نمی گیرد.
  • سقف آکوستیک یا از طریق شبکه به صورت تایل به سقف وصل می شود و یا به شکل مستقیم بر روی سقف نصب می شود.
  • یکی از ایده هایی که می توان در طراحی سبک مدرن مورد استفاده قرار داد، استفاده از سقف کاذب در طراحی داخلی خانه می باشد.
  • با توجه به اینکه پنل‌های گچی به صورت آماده برای نصب تولید می‌شود، سرعت اجرای کار به مراتب بالاتر می‌رود.