طراحی دکوراسیون داخلی با چوب

و در پایان باید باز هم تاکید کنیم که تمامی این موارد تنها ایدهها و بایدهایی هستند که لازمه اجرای دیزاین سنتی ایرانی به شمار میروند. بلکه تنها برای پروژه های ساده و کوچک قابل اجرا می باشد. دکوراتیوهای چوبی به سبک هندی به همراه رنگهای متنوع مانند قفسه های چوبی ، کمد های چوبی می تواند نشاط و شادابی را در این سبک زنده می کند. به طور مثال اگر دوست دارید سبک دکوراسیون داخلی منزل ایرانی را دنبال کنید باید از مبلمانهای اصلی سبک ایرانی که شامل فرش ایرانی، صنایع دستی ایرانی، رنگهایی که به سبک و سلیقه ایرانیها نزدیک است و همچنین توجه به مواردی مانند نور و انواع گل و گیاه بسیار اهمیت دارد. گرچه اگر به دنبال سبکی اصیل و سنتی می گردید، باید بدانید که پشتی در این سبک، عضوی جدا ناشدنی از آن می باشد. برای اصلاح سیم کشی برق سرویسها و همچنین اصلاح سیمکشی برق سالن براساس طرح دکوراسیون آن بعلاوه نصب نهایی تجهیزات برقی و روشنایی، مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بعنوان دستمزد همراه با اجناس مورد نیاز برای لوله کشی و سیم کشی برق، در نظر گرفته شده است.

دکوراسیون داخلی خانه چهل متری

بطور کلی مبلغ ۱ میلیون تومان بعنوان دستمزد کنتراتی برای اجرای گچکاریها و لکه گیریهای کل پروژه در نظر گرفته میشود. به این ترتیب مبلغ ۵ میلیون تومان بعنوان هزینه نقاشی این واحد آپارتمان همراه با جنس در لیست هزینه بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه در خیابان توحید تهران در نظر گرفته می شود. به این ترتیب در این مرحله هزینه خرید و اجرای لمینت کف اتاقها به متراژ ۳۵ متر مربع، براساس متر مربعی ۱۱۰ هزار تومان، در مجموع به مبلغ ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به هزینه های پروژه خیابان توحید افزوده می شود. مبلغ ۲۷ میلیون تومان برای کابینت آشپزخانه از جنس ام دی اف رنگ شده بسیار با کیفیت، با قیمت متر طول حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، بهمراه صفحه روی کابینتی کوارتز با قیمت متر مربعی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و صفحه روی جزیره از جنس چوب ترمو با روکش مقاوم در نظر گرفته می شود.

قیمت دکوراسیون داخلی خانه

با این ترتیب با احتساب راهرو اتاقها، مجموعاً حدود ۸۷ متر مربع پارکت میبایست اجرا شود. برای همسطح شدن کف اتاق خواب با کف سالن که قرار است پارکت چوبی با ضخامت حدود ۲٫۵ سانتیمتر اجرا شود، نیاز به اجرای زیرسازی سرامیکی و نهایتاً اجرای لمینت بر روی آن می باشد. ترمووود در دکوراسیون داخلی براحتی قابل اجرا است. در این پروژه برای بخش تخریب، جمع آوری و خروج نخاله، تخلیه و انتقال مصالح و لوازم مورد نیاز از طریق راه پله به داخل واحد و سایر کارهای جانبی، تعداد ۱۷ نفر-روز نیروی کارگری در نظر گرفته شده است. این روش طراحی، ظاهری ساختار یافته و متعادل داشته و از لوازم جانبی، بافت و پرداخت هماهنگی برخوردار است. این کابل ها در فضای خانه ظاهری به هم ریخته و آشفته ایجاد می کند، بنابراین بهتر است سیم ها را مخفی کنید.

استفاده از وسایل و تابلوهای هنری و اشکال هندسی در این سبک بسیار مشهود است.به کاربردن تابلوهای گران قیمت، دکوراتیوهای هنری مثل مجسمه ، سفال ، لوسترها و آباژورهای خاص و پر زرق و برق به همراه آینه ها ی دکوراتیو به هنری بودن این سبک می افزاید. سبک اسکانیدناوی سبکی ساده و کاربردی است که با استفاده از نور و رنگ آرامش را به فضا می آورد.استفاده از مبلمان ساده با رنگ های روشن ،استفاده از چوب در کف سالن و همچنین به کاربردن قابها و وسایل تزیینی از ویژگی های این سبک است.در واقع می توان گفت سبک مینیمال سبکی ساده شده از سبک اسکاندیناوی است. در دکوراسیونهای کلاسیک از تزیینات زیاد و سلطنتی استفاده میشود اما در خانههای دوبکس مینیمال و مدرن تمام عناصر در سادهترین حالت و رنگهای روشن و خنثی یا تیره به کار میروند.

طراحی داخلی خانه یک خوابه

همچنین در طراحی داخلی برای اینکه در نورپردازی هزینه کمتری را متحمل شوید بهتر است، فضاهایی از منزل مانند پذیرایی و آشپزخانه را به سمت جنوب بسازید زیرا اتاق های جنوبی در تمام طول روز می توانند نور خورشید را دریافت کنند. به این ترتیب ۲۸۰ هزار تومان دیگر به هزینه بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه در خیابان توحید تهران اضافه می شود. برای دیزاین یک خانه به سبک ایرانی میتوان از صنایع دستی ایرانی استفاده کرد. حتی ممکن است برای دیزاین با یک ایده خاص، المان های فنگ شویی را این سو و آن سوی خانه به کار ببرید. و ویژگی بارز آن کاربردی بودن و نحوه چیدمان وسایل و تریینات آن است.

طراحی داخلی واحد مسکونی

پس بهتر است در انتخاب وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید. هنگامیکه برای رسیدن به پاسخ سؤالات خود اقدام به جستجو در گوگل میکنید با نتایج زیادی در صفحه جستجوی خود مواجه میشوید که این نتایج ممکن است کمی گیجکننده باشد. آشپزخانه یکی از مهمترین بخشهای یک ساختمان است، از این رو که قلمرو کد بانوی خانه محسوب میشود، باید به بهترین شکل ممکن طراحی شده و دکوراسیون داخلی آن انجام شود.

دکوراسیون داخلی منزل جدید

از هر نوع چوبی میتوان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد اما یکی از بهترین چوب ها در این زمینه چوب ترمو وود است که در تولید آن از چوب درختان کاج، بلوط و راش استفاده میشود. در واقع سبک آسیایی با درون گرایی خاصی همراه است و می توان آن را به عنوان تلفیقی از سبک ها تعریف کرد. دیوارهای اتاق را با قاب تصاویر، چراغ های دیوارکوب و شمایل یا تصویرهای مذهبی و اسطوره ای می دکوراسیون داخلی منزل مدرن و فوق العاده پوشاندند. البته بدون دلیل هم نیست زیرا در هر زمان خانههای دوبلکس به دلیل وجود طبقهای بیشتر در خانه هزینه بیشتری میبرند و خب گرانتر هستند؛ اما امروزه طراحی معماری به این سبک مخصوص خانههای بزرگ نیست و به کمک خانههایی با متراژ پایین مانند دکوراسیون خانههای ۴۰متری نیز آمده تا با این روش جای بیشتری برای یک خانه ایجاد شود و فضایی به عنوان اتاق مطالعه یا خواب در خانههای کوچک تعبیه شود.

در ساختمانهای دوبلکس با نمای سرامیک، شیشهای یا مرمر که در طراحی آنها حیاط و استخر تعبیه شده است نیز بر زیبایی و ارزش این ساختمانها افزوده میشود و بنای شما را مجللتر و ارزشمندتر میکند. تا به اینجا نمای داخلی و دکوراسیونهای مدرن، مینیمال و کلاسیک ساختمانهای دوبلکس را مشاهده فرمودید. اما در طراحی نمای ساختمان دوبلکس نیز مدلهای جذاب و مدرنی وجود دارند که در تصاویر زیر میتوانید مشاهده کنید. اگر امکانش برایتان وجود دارد، یک استخر یا آبنما نیز در حیاط خانه در نظر بگیرید. مبلغ ۱۲ میلیون تومان بابت ساخت همراه با جنس، نصب و اصلاحات مورد نظر در آیتمهای چوبی در لیست هزینه های این پروژه در نظر گرفته می شود.

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

با جمع هزینه های تمام آیتمهای قبلی، هزینه کلی پروژه، بجز دستمزد مدیریت و پیمانکاری آن، ۱۴۳ میلیون تومان خواهد بود. با توجه به جابجایی تمام لوله ها و تأسیسات سرویسها پس از جابجایی، مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بصورت کنترات و دستمزد همراه با جنس برای اجرای تأسیسات آب و فاضلاب و نصب شیر آلات این پروژه در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه حجم کناف کاری این پروژه بسیار محدود است، این قسمت بصورت کنترات و دستمزد همراه با جنس، با مبلغ ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می شود. برای اجرای کاشیکاری سرویسها و اجرای سرامیک زیر سازی لمینت کف اتاق خوابها، مبلغ ۳ میلیون تومان بصورت کنتراتی درنظر گرفته می شود. تعریف دکوراسیون داخلی در واقع به طرز چیدن و انتخاب مناسب اسباب و وسایل داخلی خانه، اتاقها، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، حمام و دستشویی مربوط میشود.

طراحی داخلی منزل قیمت

اکسسوریها و وسایل تزئینی حس و حال دکوراسیون فضای خانه شما را تغییر میدهند و از این طریق فضای گرم و دلنشین را برای شما ایجاد مینمایند. شما این امکان را دارید که برای ایجاد فضایی مشابه آنچه که از طریق قراردادن کرسی در خانهها در زمان گذشته فراهم بوده است با استفاده از بخاری برقی، میز و لحاف فضایی گرم و دلچسب را بهمنظور استراحت و خواب خود فراهم سازید. اما با توجه به وجود امکان جابجایی سازههای خانههای پیش ساخته و همچنین عدم استفاده بالا از مصالح ساختمانی مختلف در آنها، دریافت مجوز از شهرداری بسیار متفاوتتر است. وجود راه پله ای در دکوراسیون پذیرایی امکان دسترسی به طبقات بالا را فراهم می کند. متخصصین این زمینه قالبا بر روی یک محیط تجاری یا مسکونی کار می کنند، این طراحان با به کارگیری راه حل های خاص و اصولی در چارچوبی که عملکردی، جذاب و با کیفیت که زندگی و روزمرگی ساکنین مفید است، به چالش کشیده می شوند.

طراحی داخلی خانه آپارتمان

در بخش طراحی اتاق خواب برای منزل دوبلکس ، وجود یک تراس که به اتاق خواب راه داشته باشد بسیار مفید است . همانطور که در تصاویر بالا دیدید راه پلهها در خانههای دوبلکس کوچک و بزرگ نقش پر رنگی دارند. در خانههای بزرگ معمولا نیاز افراد به فضایی بیشتر برای اتاق خواب یا اتاق مطالعه وجود ندارد اما به هرحال استفاده از فضایی که میشود آن را با پله جدا کرد، نمایی لوکس و ویژه به خانه میدهد و آن را بسیار متفاوت میکند.

این روش را در خانه های ایرانی زیاد می بینیم.

تحول گرافیک داخلی چراغها، باعث جذابیت بیشتر خودرو شده؛ البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی ماندهاست. تغییر در چیدمان و دکوراسیون منزل و یا انتخاب سبک خاص طراحی به این معنا نیست که شما باید هر چه را که در منزل دارید و با سعی و تلاش فراوان آنها را تهیه و خریداری کردهاید دور بریزید. یکی از تغییرات مهمی که سبک مدرن در معماری داخلی با خود به همراه آورد، کاربرد متریال های کارخانه ای مثل شیشه، استیل و بتن در خانه ها است. این روش را در خانه های ایرانی زیاد می بینیم. اگر پنجره به سوی دیوار های بلند و یکنواخت باز می شود سعی کنید از گیاهان یا نماسازی به کمک ایجاد طرح و رنگ از نا مطلوبیت دید بکاهید. در زمینه طرح و رنگ، باید توجه کنید که یک اتاق با دکوراسیون سنتی، نه پر از رنگهای جیغ و رام نشدنی است و نه رنگ و رو رفته و بی روح.

تیم طراحی دکوراسیون داخلی گروه بینا در خدمت شما عزیزان است. برای آشنایی بیشتر با اینکه چوب ترمووود چیست مقاله دیگر گروه بینا را مطالعه نمایید. جهت دریافت مشاوره برای انجام پروژه های دکوراسیون داخلی با چوب ترمو با شمارههای شرکت گروه بینا تماس حاصل نمایید. برای دیدن طرح های بیشتر دکوراسیون داخلی به بخش دکوراسیون منزل مراجعه کنید و به طور ویژه برای آشنایی با دکوراسیون منازل دوبلکس روی خانه دوبلکس کلیک نمایید. توجه داشته باشید که در اگر تمایل دارید دکوراسیون منزل تان را به سبک سنتی طراحی نمایید بهتر است از شلوغ کردن فضای داخلی منزل خودداری کنید و فضایی آرام و متعادل را در بخش های مختلف منزل خود ایجاد نمایید. یکی از موارد استفاده از چوبهای طبیعی در منزل، کنسول ها هستند. در اینجا فضای آشپزخانه را مشاهده می کنید که در یک بخش از دیوار آشپزخانه از نقاشی دیواری با ترکیبی از رنگ های کرم ، قهوه ای و مشکی استفاده شده است.

طراحی داخلی خانه های کوچک

برای ایجاد درخشش در سبک کلاسیک می توان از متریال های مناسب کمک گرفت. به این ترتیب قیمت پارکت چوبی کف سالن همراه با اجرای آن، ۴۸ میلیون تومان به هزینه بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه در خیابان توحید تهران اضافه خواهد کرد. فرم گرایی یا عملکرد گرایی خانه های دوبلکس؟ سبکی که بیشتر به عملکرد وسایل و اثاثه تاکید دارد نه زیبایی محیط.این سبک مناسب آپارتمان های کوچک و افرادی است که تمایلی برای هزینه اضافی برای طراحی دکوراسیون منزل ندارند. به منظور چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس اولین گزینه سلیقه و هدف شماست که تعیین کننده سبک دکوراسیون خانه دوبلکس خواهد بود که معمولاً باید تصمیم بگیرید یا سبک مدرن و یا کلاسیک را برای انتخاب و خرید وسایل و چیدمان آنها در نظر بگیرید.

دکوراسیون داخلی خانه ی دوبلکس

این خودرو قرار بود سال ۱۳۹۱ وارد بازار داخلی و جهانی گردد که بالاخره پس از کشمکشها و گفتگوهای فراوان بر سر قیمتگذاری و با تأخیر زیاد در سال ۱۳۹۳ روانه بازار شد. در بخش کف سازی از سرامیک طرح چوب ، دیواره ها با پنل PVC قهوه ای تیره ، و پرده و مبلمان با رنگِ کرم قهوه ای انتخاب شده اند. هزینه خرید و نصب سرامیک زیر سازی در آیتمهای قبلی محاسبه شده است. آیتمهای کارهای چوبی این پروژه شامل ساخت کمدهای دیواری اتاق خوابها، دیوار تلویزیون، کوتاه کردن ارتفاع دربهای اتاق خوابها و نصب تمامی این آیتمها میباشد. علاوه بر این در تفکیک فضاها بدون نیاز به دیوار و پارتیشن بسیار خوب عمل می کنند. به این ترتیب کل دستمزد نیروهای کارگری در این پروژه، برابر با ۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان می باشد. قیمت و هزینه های دستمزد طراحی داخلی برای ویلا، آپارتمان مسکونی، ساختمان اداری، پروژه تجاری و.