فرق دریچه خطی با دریچه اسلات باراناخبر

دریچه خطی در انتهای سیستم هوارسانی پس از پلنیوم باکس قرار گرفته و وظیفه پخش جریان متناوب هوا را به عهده دارد. ابعاد کلی، طول تیغه، تعداد شیارها و اندازه هر کدام از مدل‌های این نوع از دریچه هوا متغیر بوده و مشتری امکان ساخت سفارشی آن را دارد. کاربرد دریچه هوای خطی برای سیستم هوارسانی، سرمایشی و گرمایشی بوده و نصب آن در ساختمان‌های با متراژ بالا مرسوم است.

دریچه استیل سرامیک خور تولیدی اسلیک ضمن داشتن توانایی انتقال دبی قابل توجه به دلیل سرامیک خور بودن تقریبا در کف استخر مخفی خواهد بود. این دریچه استخر استیل را میتوان با توجه به سایز مورد نظر مشتری در ابعاد مختلف تولید کرد. اسلات های این دریچه استیل سرامیک خور استخر به گونه ای طراحی شده که سرامیک های معمولی استخری در آن قرار میگیرد. میتوان سایز اسلات های سرامیک خور را بر اساس سایز سرامیک یا کاشی استخر مورد نظر تغییر داد.

  • انواع دریچه هوا بر اساس کارایی و دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما مناسب استو اما نوع خطی دریچه در عین سادگی، نمای زیبا و شیک برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد.
  • اگر تیغه جداکننده به دو عدد افزایش یابد؛ تعداد شیارهای هوا به عدد سه رسیده و دریچه سه اسلوت برای مشتری طراحی شده است.
  • از این رو، بسیاری از مردم نوعدریچه‌های گردرا روی سقف محیطشان نصب می نمایند.
  • توجه به رعایت استانداردها در ساخت و بهره-گیری از بهترین متریال موجود در بازار کشور نیز از مولفه‌های خرید دریچه خطی محسوب شده است.

شرکت ارمغان تجارت ره سام با هدف پاسخ به نیازهای گسترده جامعه مهندسی و صنعت تاسیسات کشور در زمینه طراحی ، مهندسی و مستند سازی تجهیزات تنظیم هوا مشغول به فعالیت می باشد. اسلوت یا شیار های روی این دریچه متغیر است و با توجه درخواست و سفارش مشتری و محیطی که در آن نصب می شود متفاوت خواهد بود. تنظیم پره‌ دریچه‌ها برای جریان داخل هوای دلخواه تا مرحله قطع جریان هوا (دمپر سر خود) مدل DLD1 و با دمپر مدل DLD2. دریچه اسلات عمودی به سمت خارج؛ این نوع دریچه قابل نصب بر روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند، می باشد. دریچه اسلات 90 درجه یا گونیا؛ این نوع دریچه در کنج قائمه ی سقف قابل نصب می باشد.

شکل ممتد و ادامه‌دار شیارهای دریچه کولر نیز در افزایش نمای بصری محیط نقش ویژه‌ای ایفا خواهند نمود. به طور معمول ، دریچه خطی اسلوت در مدل های دریچه خطی تک اسلات تا دریچه خطی هشت اسلات تولید می شود البته تولید دریچه خطی اسلات با اسلات (شیار) های بیشتر نیز امکان پذیر می باشد. قیمت دریچه اسلوت برای این نوع دریچه بستگی به تعداد لاین ها و طول و عرض ودمپر دار بودن یا نبودن این محصول دارد. مثلا قیمت دریچه اسلات با طول یک متر و 8 لاین و دمپر، قیمت بالاتری از اسلات 8 لاین بدون دمپر را دارد. به صورت کلی نحوه قیمت گذاری در این نوع دریچه به تعداد لاین ها و متراژ طولی اسلات میباشد. دریچه‌های هوای خطی در دو حالت کلی با پره ثابت یا تیغه متحرک تولید خواهند شد.

دریچه اسلوت

این دستگاه که در پیچ و تاب ساخته شده است، نامی را برای ماشین های اسلات با شکل و اندازه عالی ایجاد کرده است. شرکت پخش نیروی سپهر مهار در راستای به روز رسانی محصولات خود قاب دریچه اسلات را بصورت مخفی طراحی و تولید کرده است. خرچنگی یا بست نگهدارنده به صورت یک U با زاویه ای حدود 35 درجه می باشد که در پشت پلنیوم جهت فیکس کردن دریچه استفاده می گردد. پرمصرف‌ترین مدل دریچه در بین مدل‌های متنوع دریچه هوا خطی را می‌توان دریچه اسلات نام برد. این دریچه دارای شکاف‌های خاص در حالت طراحی بسیار زیبا بوده و نصب آن نیازمند تخصص بالا خواهد بود.

با توجه به شیاری که در پشت قاب دریچه و لاین ایجاد شده امکان دمپر دار بودن دریچه برای کنترل دبی وجود دارد. انواع دریچه هوا بر اساس کارایی و دکوراسیون مغازه و فروشگاه شما مناسب استو اما نوع خطی دریچه در عین سادگی، نمای زیبا و شیک برای فروشگاه شما به ارمغان خواهد آورد. مهمترین نکته در انتخاب این دریچه ها ، توجه کافی به سرعت جریان هوا روی دریچه ، ارتفاع نصب ، میزان پرتاب ، انطباق دریچه با پلنیوم باکس و نحوه نصب آن می باشد. همانطور که گفتیم ویژگی دکوراتیو بودن این محصولات سبب شده کارایی بسیاری در مکان های مختلف نظیر منازل مسکونی، پاساژها، مجتمع های تجاری، هتل ها و حتی ادارات داشته باشند.

فرق دریچه خطی با دریچه اسلات باراناخبر از این رو، بسیاری از مردم نوعدریچه‌های گردرا روی سقف محیطشان نصب می نمایند. این محصولات را می توان در خانه‌ها، ساختمان‌های اداری، هتل‌ها و کارخانه‌ها مشاهده کرد. پره های داخل دریچه‌های شکاف خطی که برای کنترل جهت جریان هوا استفاده می‌شوند، سیاه رنگ هستند. می توانید باله ها را فشار دهید تا جریان هوا متمرکز شود یا باله ها را پهن کنید تا جریان هوا پخش شود. دریچه‌های اسلات خطی نسبت به سایر انواع دریچه هوا، با کیفیت تر و زیباتر به نظر می رسند؛ بنابراین در هتل‌ها و خانه‌های لوکس بسیار رایج هستند. از آنها می توان هم در محیط های اداری هم در محیط های مسکونی و هم در فضاهای لوکسی مانند مراکز خرید و رستوران های لاکچری استفاده کرد.

مزایای دریچه هوای اسلات

در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن به کار رفته بستگی دارد. به دلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به طور یکپارچه و همگن پخش می شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم همگن و مطبوع خواهد بود. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به شکل متعادل و نامحسوس به محیط انجام می‌شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن بکار دریچه اسلوت رفته بستگی دارد.

نحوه خرید دریچه اسلات