قیمت خرید کابل، تبدیل و رابط گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی استایل آپ

قیمت خرید کابل، تبدیل و رابط گوشی موبایل فروشگاه اینترنتی استایل آپ در نتیجه بخاطر فناوری قدیمی‌، این کابل‌ها برخلاف کابل‌های USB-C قادر به شارژ سریعی نیستند. کابل‌های USB-C به Lightning با استفاده از جدیدترین فناوری USB 3.1 می‌توانند تا 100 وات برق تولید کنند. چون اکثر ما با مشکل آسیب‌دیدگی و پاره شدن کابل مواجه بوده‌ایم. کابل‌های جدید که توسط برندهای معتبر تولید و عرضه می‌شوند معمولا یک رویه بافتنی یا نایلونی محکم دارند که در برابر کشش و خم شدگی بسیار مقاومند. باید کابل را بسته به مدل گوشی‌ و ولتاژ ورودی باتری انتخاب کنید. اگر باتری شما جریان ورودی 3 آمپر دارد کابل هم باید بتواند این جریان را از خودش عبور دهد.

کابل شارژ Type-C اسکای دلفین مدل S61T به طول 1 متر

هم اکنون در فصل بهار سال 1401 سامسونگ برای تمامی میان رده های خودش شارژر 25 واتی استفاده می کند. قیمت ها بروز می باشد و نیازی به تماس نیست، از خرید خود لذت ببرید. کانکتور لایتنینگ 80 درصد کوچکتر از کانکتور 30 پینی است که جایگزین شده و کاملاً برگشت‌پذیر است، به این معنی که وقتی آن را به پورت لایتنینگ وصل می کنید فرقی نمی‌کند کانکتور به کدام سمت پشت یا رو باشد. خیر، شاید شکل ظاهری و نوع اتصال همه کابل‌های USB نوع C یکی باشند اما همگی پروتکل جداگانه و سرعت متفاوتی دارند. معمولا یک نشانگر روی برخی کابل‌ها وجود دارد که وضعیت شارژ باتری را نشان می‌دهد. وقتی کابل به درستی وصل می‌شود روشن می‌شود و وقتی پر می‌شود رنگ آن تغییر می‌کند.

کابل شارژ سیلیکونی USB به MicroUSB (اندروید) MOSSORY مدل M101V

کابل‌های خیلی کوتاه معمولا راحت نیستند و اگر پریز برق دور از دست‌تان باشد نمی‌توانید حین شارژ با گوشی‌تان کار کنید. اما کم کم تایپ سی جایگزین آن شد که از نظر سرعت و کیفیت شارژ در سطح بالاتری قرار دارد. هنوز هم اکثر گوشی‌های قبل از سال 2016 و حتی برخی گوشی‌هایی که در سال 2017 یا 2018 تولید شده‌اند پورت میکرو دارند و با کابل میکرو شارژ می‌شوند.

اما پس از خرید کابل لایتنینگ اپل اصلی دیگر چنین نگرانی‌هایی را نخواهید داشت. سیم شارژ آیفون به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که در هنگام صد در صد شدن باتری، ادامۀ شارژدهی متوقف شده و هیچ گونه فشاری به باتری وارد نمی‌شود. به هیچ عنوان از شارژر، پاوربانک و شارژر فندکی (فیک) استفاده ننمایید. قطعا در مواقع که ممکنست شما در مکان و موقعیتی قرار بگیرید که دسترسی به پریز برق نداشته اید و استفاده از شارژرهای عادی آیفونها برایتان امکانپذیر کابل شارژر گوشی موبایل نیست. پاور بانک ها و شارژر های فندکی با هدف رفع مشکل شارژ در این مواقع بسیار کاربردی می باشند ولی توصیه میکنیم اگر به دنبال نگهداری بهتر از باتری آیفون خود می باشید تا حدامکان از این روشها برای شارژ کردن باطری گوشی اپل خود استفاده ننمایید!

Micro-USB به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفت اما به سرعت نیز پشت سر گذاشته شد. با این اوصاف، برخی از تلفن‌های هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه حتی در حال حاضر با درگاه‌های میکرو USB عرضه می‌شوند. ممکن است در برخی از لوازم جانبی مانند بلندگوهای بلوتوث، هدفون بی‌سیم، پایه‌های شارژ ساعت هوشمند و موارد دیگر نیز پورت‌های میکرو USB پیدا کنید. کابل شارژر USB همه جا هستند و اگر تا به حال به شارژر هر نوع دستگاه هوشمند از گوشی تا تبلت، دوربین ها، اسپیکر و حتی لپ تاپ‌ها احتیاج داشته‌اید، احتمالا با این نوع کابل شارژر usb آشنایی دارید. کابل‌های usb به اشکال و اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، حتی اگر بسیاری از آن‌ها کارهای مشابهی را انجام دهند. در این نوشتار انواع مختلف کابل usb موجود در بازار را به شما ارائه می‌دهیم.

علاوه بر داشتن طول مناسب طراحی و شکل ظاهری ارگونومیک نیز بسیار مهم می باشد. یکی از طراحی های خاص که مورد پسند کاربران بوده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده داشتن خم 90 درجه در محل اتصال به گوشی می باشد. که با داشتن اتصالی پایدار و بدون ایجاد مزاحمت برای دست گیمر گوشی را شارژ می کند. نمونه این کابل ها را می توان در محصولات شرکت مک دودو که در سایت نیز موجود می باشد مشاهده کرد. کابل شارژر Type-C برای گوشی‌های اندرویدی و سامسونگ و هواوی که نسبت به کابل میکرو جدیدتر است و از سال 2016 روی دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود.