لپ تاپ گیمینگ ایسوس “ارزان ترین قیمت” خرید لپ تاپ گیمینگ Asus آداک

ما فقط برای بازی کردن یک دیوایس می‌خواهیم؛ لپ تاپ گیمینگ بخریم یا نه؟ در پاسخ به این سوال باید به علایق و سبک بازی های خودتان توجه کنید. بسیاری از گیمر ها که فقط به همین دلیل قصد خرید لپ تاپ گیمینگ را دارند، به PC ها و حتی انتخاب های بهتری همانند کنسول PS5 و Xbox X Series نیز فکر می‌کنند. معمولا در لپ تاپ گیمینگ تا 50 میلیون تومان شما نیاز به ارتقا دارید و در بازه قیمتی بالاتر شما دیگر نیازی به ارتقای حافظه SSD یا رم نخواهید داشت.

عمر لپ تاپ ها بستگی به نوع استفاده و البته نیاز شما نسبت به کارایی لپ تاپ دارد. مسلما در طول گذر زمان امکان کاربری کمتری در مقایسه به لپ تاپ های نسل جدید به وجود می آید. زیرا بازی ها با سخت افزارهای مختلفی سازگار هستند اما با برخی از سخت افزارها بهتر و روان تر عمل بیشتر در اینجا کشف کنید می کنند. در سری های STRIX معمولا کانفیگی ضعیف تر از سری های ZEPHYRUS شاهد هستیم و به زبان ساده تر باید بگوییم سری های ZEPHYRUS همیشه به اخرین و قدرتمند ترین سخت افزار های روز دنیا مجهز هستند. ولی این به معنی ضعیف بودن سری های STRIX نیست و سری های STRIX نیز از پس هر کار سنگین و بازی بر می آیند ولی کافیگی ضعیف تر نسبت به سری های ZEPHYRUS دارند.

  • حتماً با مشکل کند شدن لپ تاپ یا اجرا نکردن نرم‌افزارهای جدید در لپ تاپ اداری خود مواجه شده‌اید.
  • بسیاری از لپ تاپ های مخصوص بازی می توانند گرافیک پیشرفته، گیم پلی روان و زمان بارگذاری سریعتر را ارائه دهند.
  • البته کامپیوتر همه کاره All in one ایسوس هم تا حدودی پاسخگوی اجرای بازی می باشد.
  • وجود پردازنده قدرتمند اینتل Core i7-9750H در بسیاری از مدل های موجود در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ وب سایت بنچیمو، نشان می دهد که در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، هیچ پردازنده اینتلی بهتر از آن توسط شرکت های تولید کننده مورد استفاده قرار نگرفته است.
  • ولی از آنجا که همچنان دغدغه برخی از مشتریان است، در اینجا به طور خلاصه به آن می‌پردازیم.
  • لپ تاپ گیمینگ با طراحی کیبورد متفاوت با سایر لپ تاپ ها قابلیت کاربرد بهتر و قابل قبول تری به کاربران خود می دهد.
لپ تاپ گیمینگ ایسوس “ارزان ترین قیمت” خرید لپ تاپ گیمینگ Asus آداک سی پی یو مغز یک کامپیوتر است؛ به همین خاطر باید سعی کنید در هنگام خرید، بالاترین سی پی یویی که قدرت خرید آن را دارید تهیه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتونید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. به‌علاوه، در این بخش فضایی برای تبادل نظر در مورد لپ‌تاپ فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید. دستگاه G513QM ایسوس دارای حافظه سرعت بالای SSD از نوع NVMe با ظرفیت ۲TB می باشد.

اگرچه غالب کارشناسان رم 8 را برای بسیاری از بازی‌ها مناسب می‌دانند اما احتمالا این سیستم­ها در اجرای برخی بازی‌های سنگین و یا استریمینگ به مشکل بر می­خورند. از طرف دیگر لپ‌تاپ‌های که رم 32 دارند در عین حالی که فوق العاده عالی هستند اما قیمتشان نیز بسیار بالا می‌باشد. بنابراین رم 16 هم به لحاظ اقتصادی و هم تعداد نرم‌افزارهای سازگار مناسب به نظر می‌رسد. بهتر است که پیش از بررسی رم هر دستگاهی در وهله‌ی نخست هدف و میزان سطح بازی­های خود را در نظر بگیرید.

Lenovo V15 Core i5- 1135G7 8GB-1TB-2GB MX350

بهترین روش برای اطلاع از قیمت لپ تاپ یا بهتر است بگوییم قیمت روز لپ تاپ، مراجعه به سایت‌هایی است که به طور اختصاصی بر این موضوع تمرکز دارند. البته یک سایت فروش لپتاپ و لوازم جانبی کامپیوتر هم ممکن است این اطلاعات را در اختیار شما بگذارد اما احتمال دقیق و کامل نبودن آن هست. به طور کلی قیمت لپتاپ مثل بسیاری از کالاهای دیگر متاثر از شرایط اقتصادی کشور و عواملی مثل قیمت دلار است. ارائه یک لیست قیمت لپ تاپ هم شاید در یک بازه زمانی خاص به درد بخور باشد اما در بلندمدت اعتبار نخواهد داشت چرا که قیمت لپ تاپ در بلندمدت می‌تواند دستخوش تغییرات زیادی شود. در اینجا ذکر این نکته را ضروری می‌دانیم که قیمت لپ تاپ در سایت تاپ رایان کاملا رقابتی بوده و در برخی موارد از سایت‌های دیگر کمتر است. برای خرید لپ تاپ‌های گیمینگ پایین رده می‌توانید سراغ گزینه‌هایی با هزینه حدودی ۱۰ میلیون بروید.

لپتاپ لنوو Legion 5 Pro-DA RYZEN 7 5800H 16GB 1TB SSD RTX3070 8GB

در زمانی که بخواهیم یک نام را به زبان فارسی باز گردانیم باید به لهجه گوینده توجه می‌کنیم. با توجه به این مساله، می‌توانیم لپ تاپ Legion 5 را به دو صورت لجیون 5 و لژیون 5 بنویسیم. برند ROG یاRepublic of gamersدر کنار تمام پرچمداران ایسوس قرار می‌گیرد؛ تمام محصولات ساخته شده با برند ROG از لپ تاپ‌ تا نمایشگر برای بازی ساخته شده‌اند. با اولین نگاه به یکی از لپ تاپ‌ گیمینگ ROG جذابیت آن و کیفیت ساخت دستگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. هر کدام از شرکت‌های سازنده شاسی‌های مختلفی را برای لپ تاپ‌های گیمینگ خود در نظر گرفته و تولید می‌کند؛ در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

لپ تاپ های این سری از تاف ایسوس مشخصات مشابهی با سری تاف عادی داشته و به همین دلیل می توان گفت نسخه های تاف دش، نسخه های ارزان سازی شده و ساده تری برای کاربران با بودجه های محدود بوده است. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بهینه سازی لپ تاپ برای بازی در عملکرد لپ تاپ برای گیمینگ تاثیر گذار است. در قدیم عده ای اعتقاد داشتند که بهتر است برای بازی کردن مداوم باتری لپ تاپ خود را در بیاورید و مستقیم لپ تاپ را به برق وصل کنید. جدا از درست یا غلط بودن این ترفند امروزه منسوخ شده است و شما در 90 درصد حالت ها نمی‌توانید باتری لپ تاپ خود را در بیاورید زیرا خود شرکت های سازنده شروع به گذاشتن باتری به درون لپ تاپ کردند و شما مانند گذشته نمی‌توانید به راحتی باتری لپ تاپ خود را جدا کنید. مدل های بالاتر این کارت گرافیک ها از فناوری های جدیدتر، بازدهی و Performance بهتر و قابلیت های خاصی برخوردار هستند.

این لپ‌تاپ‌ها که به عنوان سیستم‌های رندرینگ نیز شناخته می‌شوند، هنگام انجام کارهای گرافیکی هنگ نمی‌کنند و زمان و داده‌های شما را به هدر نمی‌دهند. لپ تاپ ورک استیشن از گرافیک کوادرو محصول شرکت انویدیا یا فایروپرو محصول شرکت ای ام دی بهره می‌برند حال آنکه لپتاپ‌های گیمینگ عمدتاً مجهز به گرافیک سری جیفورس شرکت انویدیا و یا سری RX شرکت ای ام دی هستند که مخصوص اجرای بازی و پردازش فریم هستند. همچنین، بر خلاف لپتاپ‌های ورک استیشن، لپتاپ‌های گیمینگ معمولاً به لحاظ نورپردازی و ظاهر خصوصیات منحصربه‌فرد و جذابی دارند. ضمن اینکه برای اجرای بازی های سنگین حداقل باید از گرافیک 4 و بیشتر استفاده کنید. شما برای مشاهده تمامی لپ تاپ های گیمنیگ ایسوس می توانید لیست محصولات ما را در سایت بررسی کرده و متناسب با نیاز و بودجه خود خریدی مطمئن با خدماتی عالی در کنار دریافت مشاوره از کارشناسان ما اقدام به ثبت سفارش کنید. تمامی محصولات شرکت ما گارانتی اصلی هستند و با ارسال رایگان و 10 روز مهلت تست به شما عزیزان عرضه می شوند.

هنگام خرید لپ‌تاپ گیمینگ بیشتر تمرکز خود را بر مقایسه نمونه‌های مختلف قرار دهید. لذا مراجعه به فروشگاه‌هایی که بیشترین تنوع محصولات را دارند، به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را اخذ نمایید. در سیستم‌های ارزان قیمت معمولاً لولاها، بدنه و قاب نمایشگر از پلاستیک ساخته می­شوند. لذا به هنگام استفاده و جا به جایی این قبیل لپ‌تاپ‌ها باید کاملا احتیاط کرد.

راهنمای خرید مادربورد برای سوکت LGA 1700 اینتل – پاییز ۱۴۰۱

طراحی بدنه و رنگ بندی دستگاه برای آن دسته از کاربرانی که به سخت افزار قدرتمند و بدنه ساده و شکیل نیاز دارند، بسیار مناسب است. برخی از کاربران حرفه ای علاقه ای به خریداری یک لپ تاپ با ظاهر گیمینگ ندارند، اما به سخت افزار قدرتمند نیاز دارند. در مجموع لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515 یک دستگاه دارای سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بسیار خوب، امکانات جانبی و پورت های کامل و در نهایت قیمت بسیار مناسب است. تنها نکته ای که باید در خصوص این لپ تاپ مورد توجه قرار گیرد، وزن ۲٫۵ کیلوگرمی آن است که با توجه به وزن سایر محصولات، اندکی بیشتر است. باتوجه به قیمت ارز و گرانی سیستم‌های آکبند، خرید یک لپ تاپ استوک گیمینگ تست شده و سالم به‌صرفه‌تر است.