مجتمعات درمانی، تجاری، آموزشی و

غالب خرابی های آسانسور شامل مورد دوم می باشند. خدمات آسانسور شامل سرویس و نگهداری آسانسور ، تعمیر موتور آسانسور و سایر موارد از اهمیت بالایی برخوردار است. مجموعه رایا با اولویت قرار دادن خدمات ، توانسته است در تعمیر و نگهداری آسانسور و سایر خدمات رضایتمندی مطلوبی کسب نماید.علاوه بر خدمات در فروش قطعات آسانسور ، نحوه انتخاب ، مشخصات موتور آسانسور و سایر موارد اطلاعات مفیدی برای افراد بدست آورده است. آسانسور و بالابرها خانگی (هوم لیفت) معمولاً در ساختمان هایی نصب می گردد که دارای مکانی از پیش تعیین شده برای آسانسور نمی باشند و عموماً برای ساختمان های 2 الی 4 طبقه، آپارتمانهای دوبلکس، ویلاها، رستورانها و فروشگاهها کاربرد دارند. نصب آسانسور برای ساختمان های بیشتر از سه طبقه، یک الزام است؛ یعنی در استاندارد ساختمانسازی، این گزینه، تعریف شده است.

در این بخش عمده ایرادات به دلیل فرسودگی و استهلاک قطعات مورد استفاده در تابلو شستی متالیفت فرمان می باشد. اما این موتور و فشار تنها در حرکت به سمت بالا نیاز است و نه برای حرکت کابین به سمت پایین و تنها با باز کردن یک شیر و خالی کردن روغن جک کابین به آرامی به سمت پایین حرکت میکند. آسانسور سیستمی است که برای جابجاکردن افراد و اجناس مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ایرادات اصلی در این قسمت لرزش های بیش از حد معمول در هنگام استارت و استپ می باشد که دلیل اصلی این لرزش از لقی گیربکس آسانسور نشات می گیرد. در این مقاله از آچاره به بررسی بیشتر سری استپ آسانسور میپردازیم. از این نوع آسانسور در پروژه های مختلفی استفاده می شود. وسایل نقلیه چه از نوع عمومی یا شخصی در هر حال از طریق مسیرهای ریلی، هوایی و یا خیابان ها تردد می کنند و توسط سازمان ها و ارگانهای محلی یا تحت نظر حکومت مرکزی به منظور تضمین ایمنی کنترل می شوند.

تعمیر اسانسور

نکتهای که وجود دارد این است که حتی با اینکه کابلها پاره شده باشند، ترمز به تنهایی میتواند کابین آسانسور را متوقف کند. تابلوهای اسانسور که در این مقاله مورد مطالعه قرار گرفته اند، تابلوهای 7.5 کیلووات از نوع تابلو فرمان گیربکس و تابلو اسانسور گیرلس بالابان و آریان آسانسور می باشند. برای دریافت خدمت تعمیر آسانسور کششی در کرج و سایر اسانسور ها می توانید با مشاورین ما در آکام شایا البرز در تماس باشید. برای نصب اسانسور قطعاً در ابتدای امر، برنامه ریزی و سازماندهی مراحل طراحی و آنالیز اهمیت بسیار زیادی دارد. متاسفانه درصد کمی از معماران یا سازندگان پروژه های ساختمانی، نسبت به طراحی و ساخت آسانسور ایمن و استاندارد برای ساختمان خود برنامه ریزی دقیقی دارند. آنچه در تهیه نقشه آسانسور اهمیت دارد این است که شما باید یک مکان استاندارد در ساختمان را در نظر بگیرید و برنامه ریزی ها را به گونه ای ترتیب دهید که آسانسورها، نرم و روان و ایمن حرکت کنند.

مگنت درب بازکن از یک سیم پیچ مغناطیسی و یک اهرم و یک جک تشکیل شده که بر روی کابین و طرف قفل ایمنی درب زبقات نصب میشود. خرابی در درب ها ممکن است از کفشک ها یا کنتاکت ها یا لولاها نشأت بگیرد. لرزش های مداوم کابین یکی از عوامل خرابی موتور و گیربکس می باشد. نصب آسانسور یک فرایند و پروسه ثابت نیست بلکه با توجه به عوامل مختلف متغییر میباشد و درواقع اینگونه میتوان گفت فرایند نصب به مکانی که قرار است آسانسور را نصب کنید و همچنین به مکانی که کابین قرار دارد بستگی دارد.

2. چاه آسانسور: محلی که کابین آسانسور در آن حرکت میکند و محل نصب درب ها و ریل ها میباشد. نقاشی / نقاشی درب و دیوار ها / فلزی / چوبی و … که این بخاطر استفاده نادرست از درب ها می باشد. در کنار معایب ان مزیتی که دارد این است که این آسانسور نسبت به آسانسور های کششی ایمن تر است. رعایت حقوق مشتریان و ارائه قیمت های مناسب، از رموز موفقیت این شرکت در طول فعالیت خود بوده است. این آسانسورها نسبت به آسانسورهای پیشین، دیگ های بخار با سرعت بالاتر و قابلیت حمل بار سنگین تری داشتند.

در هر طبقه به جای یک سنسور از یک عدد آهنربا استفاده شده که به محض قرار گرفتن سنسور روی کابین مقابل آهنربا، سنسور عمل کرده و پالسی به مدار فرمان ارسال میکند. دریچه تخلیه هوای مورد بحث باید بصورت دستی عمل کند. نکته مهم اینجاست که با توجه به وجود موتورخانه در آسانسورهای کششی مسئله سرویس آن اهمیت بسیار بالاتری پیدا می کند. سرویس به موقع آسانسور باعث می شود تا دیرتر در معرض فرسودگی و تعمیرات قرار گیرد و طول عمر بیشتری داشته باشد.

انواع اسانسور

برای سرویس و نگهداری سری استپ باید اهمیت زیادی قائل شد و باید به صورت دوره ای از تعمیر کاران و سرویس کاران متخصص در زمینه آسانسور و نگهداری و رفع عیب سری ایمنی بخواهیم تا آسانسور و مدار ایمنی آسانسور مارا چک و نواقص احتمالی آن را رفع کنند. از کاربردهای استپ قارچی میتوان به این اشاره کرد که وقتی که آسانسورها تعمیر لازم هستند، کلیدهایی در آسانسور قرار گرفته شده اند که وقتی فعال شوند، آسانسور روی حالت تعمیر میفتد. از آسانسورهای هیدرولیکی می توان در در پارکینگ های طبقاتی کوچک و بزرگ استفاده کرد. در گذشته آسانسورهای هیدرولیک براساس قانون پاسکال کار می کردند بگونه ای که ظرفی پر از روغن که یک سمت سطح مقطع کوچک و در سمت دیگر سطح مقطع بزرگتری داشت و با فشار اوردن به یک سمت ، سمت دیگر دستگاه در جهت عمودی جابجا می شد.

از مهم ترین وظایف سازندگان ساختمان، قرار دادن محل آسانسور در مناسب ترین نقطه است چرا که اگر مکان آسانسور درست نباشد ممکن است کار با مشکل مواجه شود و درنتیجه سبب بی کیفیتی کار گردد. علاوه بر آن، آهن کشی سبب می شود تا آسانسور درحین حرکت تکان نخورد و اجزا دچار آسیب نشوند. تعمیر به موقع و نگهداری از آسانسور سبب کارکرد بهتر آن و دیرتر خراب شدنش می شود. با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه سرویس ، نگهداری و تعمیرات آسانسور در تمام نقاط کرج آماده سرویس دهی به همشهریان عزیز با عقد قرارداد می باشد . پیشنهاد می شود: تعمیر آسانسور در کرج؛ قیمت سرویس ماهیانه آسانسور در کرج چقدر است؟ اما برای فهمیدن قیمت دقیق تعمیر آسانسور لازم است که آسانسور عیب یابی شود.

در تعریفی مشابه ، آسانسور به مجموعه تجهیزات بهترین شرکت تعمیر آسانسور اعزام فوری و رایگان کارشناس شبانه روزی قبول پرداخت اقساط و چک نگهداری،سرویس آسانسورها و رفع عیب در کمترین زمان ممکن گفته می شود که انتقال عمودی مردم و یا وسایل بین طبقات ساختمان را فراهم می نماید. که معمولا این گونه نقص ها از بلبرینگ ها و حلزونی داخل گیربکس می تواند باشد. آسانسور مغناطیسی جدیدترین تکنولوژی در صنعت آسانسور است.در این آسانسورها ریل های آسانسور و تجهیزات متصل به دیواره چاه آسانسور مغناطیس دائم دارند که در نقش استاتور موتور هستند. انواع آسانسور خانگی شامل آسانسورهای کششی و هیدرولیکی است که در مقایسه با آسانسورهای معمولی، قیمت مناسب تری دارند.

آسانسورهای هیدرولیکی از آسانسورهای مدرن و لوکس در حال حاظر هستند که در ساختمان هایی با ارتفاع و طبقات کمتر استفاده می شوند و زیبایی چشمگیری به نمای ساختمان می دهند. ارتفاع روی سقف چاه تا زیر سقف موتورخانه: این فضا برای ایستادن فرد در روی سکوی موتورخانه در حین در نظر گرفته می­شود که به طور متوسط ۸/۱ متر می­باشد. باید دانست که تنوع آسانسورها خود عاملی است که تعمیرات آسانسور و تشخیص خرابی را برای تعمیر کار آسانسور سخت تر می نماید. اگر افراد در هر دستگاه آسانسور از قوانین ایمنی و ظرفیت ها پیروی کنند قطعا کمتر دستگاه آسانسور مورد استفاده آنها در معرض خرابی و تعمیرات قرار می گیرد.

در محاسبه ظرفیت های آسانسور برای هر فرد ۷۵ کیلو در نظر گرفته می شود علاوه بر آن قیمت نصاب میتواند با توجه به طبقات، ظرفیت و سایر موارد افزایش پیدا کند. نکته ی دیگر اینکه با توجه به این که قطعات آسانسور گسترده و پیچیده است داشتن اطلاعات کافی از عملکرد و وظایف تک تک قطعات آسانسور در تعمیرات آسانسور بسیار کمک کننده است. با توجه به کلیت نمودار می توان متوجه شد که قیمت تابلو های گیرلسی با داشتن درایوهای قوی تر و مطرح تر بالاتر از مدل های گیربکسی بوده و اختلاف قیمت دو برابری را در طول سال حفظ کرده اند. دلیل آن نیز مزیت های ویژه ای است که سیستم این بالابر ها دارد. در زمینه اصالت جنس ، گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر این مجموعه تلاش های شایانی داشته است.و در بین نصابان آسانسور این مجموعه از اعتبار ویژه ای برخوردار است.

هیچ گونه عارضه یا وسیله دائمی غیر از موارد مرتبط با آسانسور نباید داخل چاه قرار گیرد. اما هیچ جای نگرانی نیست؛ چرا که آن ها می توانند با استفاده از تجربیات مشاوران، قیمت و هزینه ها را برای نصب آسانسور در ساختمان خود تخمین بزنند و برای خریداری آن اقدام نمایند. برای تعمیرات و سرویس کاری آسانسور حتما باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت. لذا نباید در خصوص سرویس و بازدید دوره ای و تعمیر بخش های مربوط به این قسمت بی توجهی کرد. کنترل و برنامه ریزی منظم ، توانایی تشخیص خرابی و رفع نقص به موقع آن ،توان تصمیم گیری و حل درست و سریع مسایل و مشکلات به خصوص در شرایط خاص و… یکی از نکات قابل توجه در خصوص آسانسور و بالابر های کششی نیاز به نصب موتور خانه برای راه اندازی آن می باشد. بعضی از طرح ها دارای سوراخ هالوژن می باشد و می توان برای زیبایی و نور بیشتر از هالوژن نیز استفاده نمود.

قطعات اسانسور

مثلاً اگر مساحت کابین آسانسور حداکثر ۲ متر مربع باشد، قابلیت حمل 11 نفر را دارد. اغلب در یک فروشگاه یا هر محیط دیگری که ممکن است برای حمل و نقل کالا بین طبقات لازم باشد، استفاده میشود. استاندارد مربوط به طراحی ساخت و محاسبات مهندسی و آزمون ها و کنترل کیفیت انواع آسانسور مخصوص برای حمل افراد و کالاها. ممکن است دال از پشت بام حتی تا چند متر بالا برود که این مشکلی ندارد و باید طبق استاندارد باشد.

این فضا جهت فضای جان­پناه برای سرویسکار آسانسور می­باشد. جهت افزایش ضریب ایمنی در آسانسورهای هیدرولیکی غیر مستقیم، سنسورهایی بر روی سیم بکسل ها تعبیه گردیده که در صورت قطع یا خروج یکی از سیم بکسل ها (حداقل 2 سیم بکسل در این آسانسورها باید پیش بینی شده که ضریب ایمنی هریک حداقل 16 باشد.) از محل خود مدار فرمان آسانسور قطع شده، تغذیه الکتروموتور پمپ روغن نیز از مدار خارج می شود. همچنین پیش بینی می شود آینده شغلی خوبی نیز پیش روی شغل نصب و نعمیر آسانسور در کشور باشد. برای آسانسورهای هیدرولیکی باید یک موتورخانه مجزا معمولا در پایین ترین طبقه برای نصب موتور و تجهیزات آسانسور در نظر گرفته شود. یک راه عالی برای انجام این کار این است که یک قرار ملاقات اختصاصی با شرکت آسانسور انتخابی خود بگیرید تا بتوانید هر صفحه را مرور کنید و هر سؤالی دارید بپرسید.

که این بخاطر استفاده نادرست از درب ها می باشد.

جالب است بدانید که برای نصب آسانسور، می توانید از قطعاتی که قیمت مناسب تری نسبت به دیگری دارند استفاده نمایید تا قیمت را کاهش دهید. فعالیت گسترده ای داشته و برای بهبود سطح کیفی خدمات کوشا می باشد. سپس هنگام نزدیک شدن به سطح طبقه مورد نظر، با تغییر دور موتور ، سرعت آسانسور کاهش یافته و به صفر می رسد. برای درخواست اینترنتی نصاب و سرویسکار و تعمیرکار آسانسور در کرج روی کلید زیر کلیک کنید سپس از بین خدمات مختلف نصب و سرویس و تعمیر را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین مواردی که در نصب یک آسانسور باید رعایت شود، بررسی فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور می باشد. در صورتی که ساختمان در حال احداث باشد و دسترسی دقیق به ابعاد مورد نیاز چاهک امکان پذیر نباشد، نقشه های “تیپ طبقات شامل پارکینگ، زیر زمین و همکف”، “مقطع از چاهک آسانسور با ذکر اندازه های کامل از کف چاله آسانسور تا زیر سقف موتورخانه” و “پلان پشت بام ساختمان در محدوده چاهک آسانسور به منظور بررسی تأسیسات و تجهیزات احتمالی موجود در اطراف چاهک” مورد نیاز است.