مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟ پرشین الیت

سپس، کد 6 رقمی نمایش داده شده که هر 30 ثانیه یکبار، بروزرسانی می شود را در قسمت 2-FA Code وارد کرده و گزینه Activate را بزنید تا این مورد، برایتان فعال شود. برای احراز هویت به سطح دو نیاز به ورود نام کشور، نام و نام خانوادگی، نوع مدرک و شماره مدرک شناسایی می باشد. توجه داشته باشید که خدمات خرید اکانت کوکوین وریفای شده با اطلاعات کاربر و در کوتاهترین زمان ممکن در پی 98 ارائه می شود. در انتها اگر دوست دارید با این صرافی بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم مقاله صرافی کوکوین چیست را مطالعه کنید.

در ادامه مهمترین نکات لازم پیش از شروع ثبت نام در کوکوین آورده شده است. در این مقاله میخواهیم به معرفی صرافی کوکوین ، نحوه ثبت نام و انجام ترید این صرافی بپردازیم. صرافی کو کوین به دلیل امنیت بالا و امکان احراز هویت ساده بسیار معروف و کاربردی است. بعد از اینکه بایننس اقدام به بستن حساب ایرانی ها کرد، تریدر های ایرانی تصمیم به مهاجرت به صرافی های دیگر از جمله کوکوین گرفتند.

ورود به سایت اصلی صرافی کوکوین

کاربران می توانند آزادانه بین بازارها و قراردادها جابه جا شده و آخرین تغییرات قیمت و حجم معاملات و غیره را بررسی کنند. قراردادهای آتی انواع مختلفی دارند و در حال حاضر صرافی کوکوین چهار نوع از آنها را در دسترس کاربران قرار داده است. در نتیجه می توان گفت ساختار اصلی این بخش بر مبنای پیش بینی قیمت آینده ارزهای دیجیتال پایه ریزی شده است. نحوه استفاده از هر یک از این بخش ها بسیار شبیه به وب سایت صرافی بوده و کاربران به راحتی می توانند از خدمات نرم افزار استفاده کنند.

لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در صرافی، فرصتی برای کسب… در قسمت پایین ، سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. از منوی آبشاری بالای صفحه می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید پسورد خود را فراموش کنید؛ زیرا در صورت فراموش کردن آن، برای دسترسی به دارایی‌های خود در صرافی باید احراز هویت کنید.

مزایا و ویژگی های صرافی کوکوین کدامند؟ پرشین الیت

این بدان معناست که سفارش کاملاً پر شده از سقف حفاظتی قیمت ۱۰٪ فراتر خواهد رفت. بنابراین، بخش باقی مانده از سفارش برای جلوگیری از خطرات لغو می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید KCS را با BTC که دارید بخرید، روی جفت KCS/BTC کلیک کنید. اگر از Time in Force خارج شوید، Good Till Canceled، GTC به طور پیش‌فرض اجرا می‌شود.

حساب کاربری شما با فعال کردن احراز هویت دوعاملی ایمن‌تر شد. سرمایه گذارانی که قصد ترید و خرید و فروش در صرافی KuCoin دارند پیش از هرکاری باید برای ثبت نام و عضویت در صرافی اقدام کنند. ۲-جفت ارز معاملاتی را که می خواهید معامله کنید را در صرافی کوکوین پیدا کنید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام در کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید. کوکوین از یک مدل کارمزد گیرنده و سازنده برای تعیین کارمزدهای معاملاتی خود استفاده می کند.

کوکوین به دلیل رابط کاربری بسیار دوستانه، پشتیبانی خوب و از همه مهم‌تر، سهولت دسترسی برای افراد ایرانی، نسبت به صرافی‌های دیگر مانند بایننس، گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی است. البته این صرافی مانند صرافی بایننس ایران را در لیست کشورهای تحریم شده قرار داده، در نتیجه برای استفاده از آن باید از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید. مزیت Kucoin نسبت به بایننس این است که اجازه فعالیت محدود کاربران را بدون احراز هویت می‌دهد. البته برای استفاده از امکانات کامل این صرافی بهتر است احراز هویت انجام دهید. حال در ادامه، آموزش ثبت‌نام صرافی کوکوین و احراز هویت کوکوین برای ایرانیان را به شما توضیح می‌دهیم. ویدئو آموزش ثبت نام صرافی کوکوین به همراه احراز هویت KuCoinیکی از محبوب ترین جایگزین ها برای ترید و فعالیت کاربران ایرانی در بازار رمز ارزها صرافی کوکوین است.

در قسمت مشخص‌شده ابتدا میزان پولی خود را وارد کنید و اگر موقعیت شما خرید است Long ‌ و اگر انتظار کاهش قیمت‌ها را دارید بر گزینه Short کلیک کنید. برای ورود به پنل معاملات اهرم‌دار یا Margin Trading می‌توانید از منوی اصلی در قسمت Trade بر گزینه Margin Trading کلیک کنید و وارد منو شوید. در منوی برداشت باید ابتدا رمزارز خود را انتخاب کنید و سپس آدرس والت و شبکه مورد پشتیبانی رمزارز خود را انتخاب کنید. میزانی که می‌خواهید به حساب اصلی انتقال دهید را انتخاب کنید و بر گزینه تایید یا Confirm کلیک کنید. در صورتی که این رمزارز در حسابی به جز حساب اصلی شما است، ابتدا آن را به حساب اصلی منتقل کنید و سپس از حساب اصلی آن را برداشت کنید.

برای ثبت نام در صرافی کوکوین با تخفیف دائمی ۴۰% بر روی کلیه معاملات اینجا را کلیک کنید. کد تاییدیه که شامل 6 رقم اعداد می‌باشد برای شما ایمیل شده و طی چند ثانیه فرصت دارید تا این کد را در کادر “email verification” وارد کنید و سپس بر روی گزینه ی “sing up” کلیک کنید. کادر بعدی برای کد تاییدی است که از طرف سایت به ایمیل شما ارسال می‌شود. رمز ارزی که قصد معامله آن را دارید از طریق لیست و یا قسمت Search انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه “Transfer” موجود در مقابل آن کلیک کنید. معمولاً، انتقال یافتن ارزهای دیجیتال از حسابی به حساب دیگر، ممکن است مقداری زمان بر باشد پس بدون نگرانی و صبر و حوصله می توانید این کار را انجام دهید.

نمودار ارز دیجیتال KCS