معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ..

متأسفانه با توجه به تغییرات نرخ ارز و افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، جای خالی شیائومی به‌عنوان فاتح بازار بزرگ هند، به‌شدت در ایران حس می‌شود. بالاترین مدل گوشی های پرچمدار شیائومی، در حال حاضر و حداقل تا پیش از معرفی نسخه اولترا، شیائومی 12 پرو است. طراحی گوشی بسیار شیک و در عین حال ساده است و در بخش جلویی نیز یک نمایشگر امولد با کیفیت از شما استقبال می‌کند. متاسفانه این گوشی مانند نسل‌های قبلی خود در بازار ایران با قیمت چند برابر قیمت اصلی به‌فروش می‌رسد اما در بازارهای جهانی این گوشی با قیمت 600 دلاری خود، بدون رقیب است.

شیائومی ردمی 8A

پرچمدار برند پرطرفدار آمریکایی در سال ۲۰۲۰ که طرفداران آیفون حتی بدون دانستن مشخصات این گوشی حاضر به خرید آن هستند، چرا که قدرت و کیفیت اپل برای همه ثابت شده است. این مدل که از بهترین گوشی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود از اتصال ۵G نیز برخوردارست و از فست شارژ ۱۲۰ واتی هم پشتیبانی می‌کند. در این مدل چیپست فوق‎‌العاده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده شده که قدرت کم‌نظیری برای اجرای بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های سنگین دارد و از این بابت خیالتان راحت باشد که وجود آن در راهنمای خرید گوشی بی‌دلیل نیست. بلک شارک خط تولید اختصاصی گوشی‌های گیمینگ شیائومیست که هر سال مدل‌های فوق‌العاده‌ای را وارد بازار می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13 دو سیم کارت ظرفیت 128/6 گیگابایت

علاوه بر این موضوع در ماژول دوربین یک فلش LED وجود دارد و کاربران با استفاده از آن قادر هستند به راحتی در شرایطی نوری کم (شب) تصویر برداری و فیلم برداری کنند. شرکت موتورولا توانست در این بازار با عرضه گوشی Moto G Stylus در سال ۲۰۲۱ محبوبیت خاصی در میان طرفداران به دست بیاورد و یک دستگاه تولید و به لیست بهترین گوشی های اقتصادی اضافه کند. این گجت به دلیل پشتیبانی از سخت افزاری قدرتمند و همچنین قیمتی مناسب توجه کاربران را به خود جلب کرد. نمایشگر از وضوح تصویر ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد و افراد قادر هستند با این نمایشگر محتواهای تقریبا مناسبی را مشاهده کنند. علاوه بر این موضوع تراکم پیکسلی ۲۲۶ پیکسل در هر اینچ برای گجت‌های میان‌رده تقریبا مناسب است.

معرفی بهترین گوشی های اقتصادی بازار با ارزان ترین قیمت کالاتیک فروشگاه اینترنتی خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و .. تراشه این گوشی که اسنپ‌دراگون ۷۳۰ است، فراتر از یک تراشه میان‌رده ساده انجام وظیفه می‌کند و از لحاظ عملکردی تجربه کاربری خیلی خوبی را به ارمغان می‌آورد. منظور از مقاومت گجت در برابر نفوذ آب پشتیبانی از حالت Splash protection است. پشتیبانی از این حالت باعث می‌شود گوشی مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب داشته باشد، اما نمی‌توان دستگاه را در داخل آب قرار داد. طراحی این گجت به نوعی است که نمی‌تواند جلوی نفوذ آب به داخل دستگاه را بگیرد و تنها گجت قادر است تا در برابر پاشش قطرات آب یا بارش باران مقاومت کند. یکی از دلایل سبک بودن این میان‌رده پلاستیکی بودن پنل پشتی و فریم بدنه است؛ زیرا وزن این پنل‌ها از پنل‌های شیشه‌ای و فلزی بسیار سبک‌تر است، اما در عین حال باعث آسیب پذیری بیشتر گجت می‌شود.

نمایشگر از جنس شیشه و با محافظت گوریلا گلس 5 عرضه شده است و این در حالی پنل پشتی گوشی سامسونگ A53 5G چرا بیشتر پیدا نمی کنی پلاستیکی است. پورت‌ها، دکمه‌ها و دوربین‌ها همه در مکان‌های آشنا قرار دارند، بنابراین کار کردن با آن آسان است. در نهایت به قسمت میکروفون می‌رسیم که بین سینی سیم‌کارت سمت چپ و پورت USB-C در لبه پایینی قرار گرفته است. اگر به پرچمداران تاشو سامسونگ علاقه دارید بررسی گوشی های سامسونگ Z Flip 3 و Z Fold 3؛ بازگشت گوشی های تاشو را از دست ندهید. شاید برخی افراد به دنبال دوربین یا حتی نمایشگر خوب در گوشی‌های خود نباشند؛ اما شارژدهی بالا تقریبا خواسته‌ی مشترکی بین تمام خریداران گوشی‌های هوشمند است. ظرفیت باتری، پشتیبانی از شارژ سریع و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری مواردی هستند که در زمان خرید یک گوشی اقتصادی یا میان‌رده‌ در نظر گرفته می‌شود.

  • پیشرفت فناوری باعث شده که شرکت‌های تولیدکننده گوشی بتوانند علی‌رغم ارائه محصولات باکیفیت، قیمت آن‌ها را نیز تا حدی کاهش دهند.
  • ابعاد نمایشگر در این گوشی زیر ۵ میلیون تومان ۶.۴۳ اینچ بوده و نوع نمایشگر در آن از نوع AMOLED است.
  • دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی با توجه به رنج قیمتی و میان‌رده بودن آن قابل قبول است و به شما این امکات را می‌دهد که ضمن ثبت تصاویری به صورت سلفی بتوانید فیلم‌هایی با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه را به ثبت برسانید.
  • اگر به دنبال یک گوشی با نمایشگر باکیفیت هستید و نمی‌خواهید بیشتر از 6 میلیون تومان هزینه کنید گلکسی M32 بهترین انتخاب ممکن برای شماست.