معرفی صرافی کوینکس CoinEx و نحوه ثبت نام در آن – وبلاگ دولوپر98 -ایران ارز دیجیتال

همچنین سوالات متداولی که ممکنه پیش بیاد رو از این قسمت میتونید بخونید. همچنین مهمترین قسمت داستان یعنی شبکه مورد نظر برای این انتقال رو از طریق آدرس والت مخصوص اون هم انتخاب می کنید. این شبکه ها اعم از ERC20 , TRC20 , صرافی coinex BSC ,CSC. مهمترین مشکل این صرافی دریافت کارمزد برای برداشت رمزارز از کیفپول حساب کاربری است. علاوه بر این CoinEx امکان استفاده از قابلیت آلارم که یک سیستم هشدار برای اطلاع رسانی فعالیت های حساب کاربری می باشد را برای کاربران فراهم می کند.

در حال حاضر بالاترین لوریج در قسمت پرشیوال (فیوچرز کوینکس) عدد 100 می باشد که برای بیت کوینه و بعد از اون بالاترین لوریج 50 برای سایر ارزهاست. در روش Market صرافی قیمتی را بر اساس بهترین قیمت بازار تعیین می کند و فروشندگان بیت کوین را به خریداران بیت کوین با قیمت بازار ارتباط می دهد. در واقع احراز هویت صرافی ها به نوعی یک روش برای بالا بردن امنیت شبکه بوده تا مانع از فعالیت هکرها در آنها شود.

3- شبکه منتخب خودتون رو برای انتقال انتخاب کنید.

از منوی کشویی نمایش داده شده گزینه “Deposit” را برای آغاز فرایند واریز کوینکس انتخاب نمایید. در ادامه هر یک از این دو روش توضیح داده می شود. در طول سال ها، کوینکس تلاش های فنی بزرگی انجام داده است، به همین دلیل است که توانسته است شهرت خوبش را را در میان این همه هرج و مرج کنونی، هک شدن ها، خرابی و رسوایی حفظ کند. حتی اینقدر با ایرانیا حال میکنه که زبون فارسی رو هم به منوهاش اضافه کرده است. برای واریز دلار تتر از منوی قبلی که در آموزش گفتیم واریز صفحه واریز Deposit می شوید حالا می تونید با کمک تصویر زیر عملیات رو انجام بدید. همچنین تعداد جفت ارزهای (Markets) صرافی کوینکس ۳۸۹ عدد است.در این صرافی ارز تتر (USDT) هم وجود داره که شما میتونید تمامی رمز ارزها را بر اساس تتر خرید و فروش کنید.

با این شناخت شما می توانید باگ های موجود را شناسایی کرده و تمهیدات لازم برای در امان ماندن از آنها را نیز در نظر بگیرید. یکی از نکات جالب درباره کوینکس اینه که با توجه به قوانین خاص این اکسچنجر، شما میتونید بدونن اینکه احراز هویت کنید و شما رو بشناسه تا سقف 10هزار دلار واریز و برداشت داشته باشید. 1- در قسمت اول که خب باید حتما USDT رو انتخاب کنید. پس شما در تمامی قسمت های این صرافی براحتی میتونین زبان رو به فارسی تغییر بدین و امکانات این صرافی به نحو احسن استفاده کنید. 3- شبکه منتخب خودتون رو برای انتقال انتخاب کنید. 5- هزینه فی رو مشاهده کنید و اگه هزینه فی بالاست شبکه خودتون رو تغییر بدین. 1- در این قسمت ارز مورد نظر رو انتخاب کنید.

علاوه بر آن، به خاطر دلایل امنیتی کوینکس از پروتکل های HTTPS و ذخیره آفلاین (سرد) کیف پول نیز استفاده می کنند. 2- خب در این قسمت هم اطلاعات مربوط به همون ارز رو مشاهده می کنید که حداقل واریز و برداشت و تاییدیه بلوکی چقدر باشه. 3- و اون پایین هم تمامی رکورد های واریز (تمامی تراکنش ها) رو مشاهده می کنید. دریافت ایمیل تکمیل تراکنش برداشتپس از ارسال موفقیت آمیز درخواست برداشت کوینکس، شما یک ایمیل با عنوان”Withdrawal Request Verified” به معنای درخواست برداشت تایید شد، دریافت میکنید. در صرافی ها برای نمایش امکان تبدیل دو ارز به یکدیگر از اصطلاح جفت ارز استفاده می شود.