نصب دوربین مداربسته بدون DVR

فرض کنید در خانه نیستید و از طریق دوربین مدار بسته خود متوجه میشوید چراغی را در خانه روشن گذاشتید، شما به راحتی میتوانید از طریق دوربین مداربسته و از راه دور از روشن یا خاموش بودن لامپ ها مطلع شوید و با استفاده از تجهیزات هوشمند ( کلید هوشمند ) لامپ های خانه را خاموش یا روشن کنید. علیرغم اینکه دوربین های مدار بسته در شرایط جوی مختلف مقاومت زیادی از خود نشان میدهند، اما شما نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا زیر باران و برف قرار دهید، حتی اگر دوربینتان ضد آب باشد. ۲. مقاومت در برابر آب و باران : در واقع میزان مقاومت هنگام نصب دوربین در مدرسه با یک واحد مشخصی به نام IP اندازه گیری میشود. دقت داشته باشید که دوربین در برابر بارش باران و برف در امان باشید، برای اینکار می توانید دوربین ها را عایق کنید.

نصب دوربین مداربسته در خانه

باید توجه کنید قسمتی از کابل را که به دستگاه DVR متصل میکنید به پورتهای ورودی متصل شوند تا دستگاه بتواند تصاویر را بهخوبی دریافت نماید. دی وی از تمام تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مداربسته را دریافت کرده و به یک مانیتور یا تلویزیون (هر نمایشگر ممکنی) ارسال میکند. دوربین مداربسته CCTV وسیله ای است که با نصب آن در مکان های مختلف می توان تصاویر را از محیط اطراف ضبط نمود و در مانیتور دستگاه به نمایش درآورد.

دوربین های مداربسته کاربردهای متفاوتی در زندگی روزمره ما دارند و سبب افزایش امنیت محیط پیرامون و اطمینان خاطر افراد حاضر در آن محیط می شوند. دستگاههای DVR فضا ذخیرهسازی (هارد دیسک) متفاوتی دارند که به آنها اجازه میدهد از چند روز تا چند ماه تصویر ذخیره کنند. از بهرهمندیها و مزایا نصب دوربین مداربسته در منزل این است که موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث میشود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربینهای مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر بپردازد.

از برند هایی که این نوع محصولات را ارائه می دهند می توان به داهوا، هایک ویژن و ویووتک اشاره کرد. با استفاده از این آداپتور، می توان دوربین مدار بسته را به پریز های برق معمولی که بر روی دیوار قرار دارند نیز متصل کرد. به هر حال ، اکنون می توان با استفاده از دوربین های مداربسته کوچک این مشکلات را حل کرد . با استفاده از دوربین های مداربسته می توان از اموال خود محافظت کرد. برای اتصال دستگاه DVR به نمایشگر از خروجیهای HDMI – VGA – AV پشت دستگاه استفاده میشود. برای مشاهده و ضبط تصویر دوربینهای مداربستهتان نیاز به یک دستگاه DVR دارید. یک دوربین خوب باید تشخیص چهره خوبی هم داشته باشد و به طور کلی کیفیت تصویر مناسبی ارائه دهد.

بهترین شرکت نصب دزدگیر اماکن

به طور کل تصویر برداری توسط دوربین مدار بسته مخفی جرم محسوب می شود . با وجود دوربین های مدار بسته ، یک نگهبان یا مدیرعامل می تواند از راه دور کل مکان ها را همزمان تحت کنترل داشته باشد. 6. به هیچ عنوان در بین فاصله ی دو بیم هیچ عارضه ای وجود نداشته باشد: اعم از سنگ، درخت، علف و یا… در این مواقع با وجود دوربین امنیتی در صورت بروز مشکل به سرعت میتوانید به خانه مراجعه نمایید. بهتر است قبل از نصب دوربینها با استفاده از یک مداد سمت دوربین مدار بسته را مشخص کرده و بالای دوربین یک علامت گذاشته تا هنگام نصب به مشکل برنخورید. با این وجود، این نمونهها در شرایطی که میخواهید دوربینها را بهصورت اصطلاحا دائمی انجام دهید، توسط هیچ کارشناس و شرکت نصب دوربین مدار بسته معتبر توصیه نمیشود. شرکت های نصب دوربین مدار بسته در تهران با نمایندگی های معتبری قرارداد دارند.

دوربین مداربسته

دزدگیرهای موجود در بازار هر چند از لحاظ ظاهری در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده اند، ولی همگی آنها دارای یک ساختار مشترک می باشند. اهمیت بالای دزدگیرها در اماکن مختلف باعث شده تا این تجهیزات توسط کشورهای مختلف و در شرکت های مختلف تولید شده و وارد بازار گردد. اپلیکیشن هایی برای گوشی های اندروید و آیفون وجود دارد که با نصب آنها می توان به روشن و خاموش کردن این دزدگیرها از طریق تلفن همراه پرداخت. مکان هایی مانند انبارها، محل دستگاه ها، جاهایی که احتمال حادثه وجود دارد و خطوط تولید باید حتما دارای دوربین باشند( دوربین های با کیفیت خوب) تا بتوان بر آنها نظارت دقیق داشت. دوربین های مدار بسته گردان به گونه ای رایج در سیستم های امنیتی خانه ها، بانک ها، رستوران ها، مدارس، هتل ها، بیمارستان ها و پمپ بنزین ها و … نکاتی که در قسمت بالا برای به آن ها اشاره کردیم،از مزایای نصب دوربین مدار بسته در خانه محسوب می شود.

کسانی که افراد سالخورده را در خانه نگهداری می کنند، ممکن است زمانی که در منزل حضور ندارند نگران شرایط جسمی آن ها باشند. همچنین با استفاده از دزدگیر مکسرون، می توان از ورود افراد به منزل خود، مطلع شد و سریعا از پلیس در خواست کمک کرد. دوربین مدار بسته این امکان را به شما میدهد تا در هر لحظه از روز بتوانید همهچیز را کنترل کنید و تصویر منزل یا محل کار خود را داشته باشید. انتقال تصویر دوربین مداربسته این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید از راه دور، از طریق گوشی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ محیط را تحت نظارت خود قرار دهید. ساعت ها در خیابان ها، کوچه ها و چهارراه ها از این دوربین نصاب دزدگیر اماکن در تهران هاست. توجه داشته باشید به علت صرف هزینه کم تر، دوربین بی کیفیت را تهیه نکنید چرا که مجدد مجبور به تهیه سیستم نظارتی جدی خواهید شد و در این صورت به جای صرفه جویی در هزینه ها، ضررهای زیادی متحمل خواهید شد.

این فکر درست نیست چرا که با نصب دوربین مداربسته در خانه می توان از برای جلوگیری از آتش سوزی نیز استفاده کرد. همچنین توصیه می گردد، برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید و برای از یک نصاب حرفه ای برای جانمایی، نصب دوربین مداربسته به صورت اصولی و استاندارد و تنظیمات دستگاه ذخیره ساز کمک بگیرید چرا که هر گونه سهل انگاری در فرآیند نصب ممکن است سبب خسارات جبران ناپذیر در تجهیزات نظارت تصویری شما شود. سپس لازم است تا مناسب ترین هارد را برای دستگاه دی وی ار و یا ان وی آر خود انتخاب نمایید تا مطابق نیاز شما میزان مناسب فضا را برای ذخیره ی تصاویر در مدت زمان مورد نیاز برای شما تامین نماید.

نصاب دوربین مداربسته در تهران

قبل از نصب دوربین مداربسته، از سلامت تمام تجهیزات از جمله کابلها و فیشها، دستگاه DVR، دوربینهای مداربسته، مانیتور یا تلویزیون اطمینان حاصل کنید تا در طی پروسههای بعدی به مشکل برنخورید. آیا به صورت آفلاین هم کار میکند، یا هاتاسپات داخلی دارد؟ آیا شما میخواهید از راه دور به صورت آنلاین منزلتان را بر روی موبایلتان برسی کنید. این سوالی است که همه ما قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته در منزل به آن فکر میکنیم.جواب این سوال را میتوان اینگونه داد که هزینه نصب دوربین مداربسته در منزل بسته به نوع داخلی یا خارجی،برند و کیفیت متفاوت است.جهت خرید و اطلاع از قیمت نصب دوربین مداربسته میتوانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین نهصد تماس بگیرید. آموزش آنلاین نصب دزدگیر اماکن دارای سرفصل هایی ست که سازمان فنی و حرفه ای آن را تایید می کند. دزدگیر اماکن سیمکارتی از مدل های پرطرفدار دزدگیر است و در ساختمان های بسیاری از آنها استفاده می شود.

به طور مثال فرض کنید در مسافرت هستید و میخواهید از این موضوع مطمئن باشید که همه چیز در خانه تحت کنترل است. مزیت این دوربین ها در مقایسه با دوربین های دام در این است که دوربین بولت از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و در مناطق مختلفی از جمله روی سقف و دیوار قابل نصب است درحالی که دوربین دام با هدف پوشش فضاهای وسیع طراحی و تولید شده است. وجود مشکل در هارد دستگاه، عدم ورود ولتاژ کافی به داخل دستگاه و وجود مشکل سخت افزاری در دوربین از جمله دلایلی است که باعث خاموش شدن خود به خود دی وی آر می شود.

نصب دوربین مداربسته در تهران

این دستگاه در مکان هایی مانند فروشگاه ها و مغازه های مختلف، ساختمان های مسکونی و تجاری و ادارات و سازمان های مختلف نصب می گردد. نصب دوربین مداربسته در خانه، امکانات ویژه ای را برای کاربران فراهم می سازد که علاوه بر حفظ امنیت محیط پیرامون، کاربران را از وقوع رخداد ها و یا وضعیت منزل مسکونی خود، با خبر می سازد. برای نصب دوربین مداربسته در منزل و هرجایی که مدنظرتان است، فاکتورهایی باید رعایت شوند که بسیار موثر هستند.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

انواع مختلفی از دوربین های مداربسته از جمله دوربین مدار بسته دیجیتال، دوربین مدار بسته تحت شبکه یا ip و دوربین مدار بسته آنالوگ در بازار وجود دارد که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را خریداری و نصب نمود.قیمت مناسب نصب دوربین مدار بسته و استفاده از انواع دوربین مدار بسته در مغازه و کارخانجات و انواع اماکن با گسترش ابزارهای نظارتی و حفاظتی، جایگاه ویژه خود را پیدا کرده، قیمت دوربین مداربسته در مجموعه ایمن صنعت جزو نازلترین هزینه های نصب می باشد و امروزه از دوربین مداربسته در فروشگاه ها ، اداره ها ، مغازه ها و بسیاری از اماکن مورد نیاز استفاده می کنند. دوربین مدار بسته تحت شبکه و IP نوعی از سیستم های مدار بسته هستند که در بستر شبکه کار می کنند به دلیل داشتن IP مخصوص برای هر دوربین و دستگاه به آنها دوربین های IP گفته می شود و به خاطر نصب آنها در بستر شبکه به آنها عنوان دوربین های تحت شبکه نیز داده شده است مزیت این سیستم ها کیفیت بسیار بالای تصاویر و معایب آن تاخیر در ارسال تصویر و قیمت بالا می باشد.از دوربین های مدار بسته Ip در پروژه های حرفه ای با وسعت بالا استفاده می شود از دیگر مشکلات این سیستم ها می توان محدودیت کابل کشی با کابل های شبکه نام برد که برای افزایش کابل کشی در آنها باید از بستر فیبر نوری یا انتقال تصویر رادیویی استفاده نمود.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

و نیازی به مودم نیست، این نوع دوربین های مداربسته از شبکه وای فای Wi-Fi داخلی برخوردار هستند و می توانید با وای فای گوشی به این دوربین های متصل شوید برای مشاهده تصاویر نیاز به نصب دوربین مداربسته روی گوشی می باشد. امروز با پیشرفت صنعت دوربین مداربسته دیگر نیازی به سیم کشی و هزینه های زیاد نیست ، شما میتوانید با کمترین هزینه و با نصب دوربین کوچک در منزل که نیازی به سیم کشی و دستگاه ضبط ندارند امنیت را برقرار کنید. ابتدا باید مکان مناسبی را برای نصب دوربین کوچک در منزل انتخاب کنید. و یا به دنبال دوربین مداربسته کوچک هستید که بعد ورود سارقان به منزلتان نتوانند دوربین را پیدا و اطلاعات را از بین ببرند. بفهمید که می خواهید دوربین را در کجا خانه نصب کنید – آیا اتاق خواب ، محل بازی بچه ها یا هر اتاق دیگر ،شما باید یک نقطه را انتخاب کنید که یک دید مستقیم ، یک زاویه گسترده از کل فضا را ارائه دهد.

بهترین شرکت نصب دوربین مداربسته

در حالت کلی استفاده از دوربینهای مدار بسته در خانه بسیار مهم و ضروری است. اگر میخواهید در خانه خود احساس امنیت و آرامش داشته باشید بهتر است از سیستم های دوربین مدار بسته و سیستم های خانه هوشمند استفاده کنید. با استفاده از دوربین مدار بسته خود و خانه هوشمند می توانید در هر جای دنیا که هستید خانه خود را کنترل کنید. امروزه تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

نظارت تک تک نقاط خانه توسط دوربینهای مداربسته هم گران است و در عین حال غیرضروری؛ در نتیجه نقاطی از خانه مهمتر هستند و نیاز بیشتری به نظارت دارند را باید مشخص و اولیتبندی کنید. قیمت دزدگیر منزل بر اساس کشور سازنده و برند آن و همچنینامکانات خود مانند سیمی و بی سیم بودن و همچنین تک چشمی و دو چشمی بودن متفاوتاعلام می شود. همچنین کاربران می توانند، تصاویر محیط منزل خود را بر روی گوشی تلفن همراه ببینید و بر محیط منزل خود از راه دور نظارت داشته باشند. این سیستمها به صورت 24 ساعته و 7 روزه خانه شما را کنترل میکنند و تمام تصاویر را برای شما ثبت می کنند. نصب دوربین در خانه سبب می شود که در صورت بروز هر گونه رخدادی شما سریعا مطلع شود و پلیس را در جریان این رخداد قرار دهند. تشخیص دهنده های حرارت، سنسورهای تشخیص نشت گاز و دود مکسرون نیز می توانند همراه با دوربین های مدار بسته، بهترین سیستم امنیتی در منزل شما باشند.