پارک آبی ارمنستان ۲۰۲۱ : با عرض سلام و وقت بخیر به شما همراهان همیشگی شرکت مهرگان

چرا که جدای از شنا کردن می‌توانید دور و اطراف آن زیر سایبان‌ها دراز بکشید و یا بیرون از سایه‌بان‌ها پارک ابی ایروان آفتاب بگیرید. به صورت کلی می‌توان گفت که هزینه استفاده از این پارک آبی برای گردشگران متوسط و مناسب است. همچنین در این پارک آبی می‌توانید یا دو نفره و یا به صورت تک نفره از این سرسره‌ها استفاده کنید و از مسیر پرهیجانی که این سرسره‌ها ایجاد می‌کنند لذت ببرید. وجود مکان‌های طبیعی و بکر در این کشور باعث شده تا هر سال دوست‌داران طبیعت تمایل به سفر به این کشور را داشته باشند. از همین جهت این کشور تلاش داشته تا هر ساله بر مکان‌های دیدنی و تفریحی خود بی‌افزاید تا به این طریق گردشگران بیشتری جذب خود کند. در این مجموعه تفریحی ورزشی امکانات و خدمات مختلف و متنوعی ارائه می‌شود که تصمیم داریم در این مطلب بیشتر به آن بپردازیم.

  • این زیپ‌لاین از بالای استخر‌ها با سرعتی بالا عبور می‌کند و گزینه‌ای عالی برای عاشقان هیجان و آدرنالین است.
  • این یک مزیت مهم برای دنیای آبی ایروان بود، زیرا از این پس گردشگرانی که بلیط ارمنستان را خریداری کرده اند، می ‌توانند از امکانات تفریحی آن حتی در فصل سرما نیز لذت ببرند.
  • مجموعه برنامه ھای شاد و مرفحی که در این پارک آبی برگزار میشود میتواند روز خوبی را برای شما رقم بزند.

صبحانه به سبک ارمنی سرو می شود و تعداد زیادی رستوران و کافه در مجموعه پارک آبی قرار دارد. میهمانان می توانند به صورت رایگان از مرکز اسپا ، پارک آبی و باشگاه ورزشی این هتل استفاده کنند. این هتل در نزدیکی باغ گل ایروان قرار دارد و تا شهر قدیمی Old town 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. از مهم ترین مراکز رفاهی در شهر ایروان می باشد، که سال ۲۰۰۱ در نزدیکی شرق شهر ایروان افتتاح شده است.

۱- استخرهای پارک آبی واتر ورلد

پارک آبی ارمنستان ۲۰۲۱ : با عرض سلام و وقت بخیر به شما همراهان همیشگی شرکت مهرگان کاشان مرکز شهرستان کاشان و یکی از تاریخی ترین شهرهای ایران، در استان اصفهان است که در 220 کیلومتری جنوب پایتخت، یعنی شهر تهران واقع شده است . هزینه دقیق سفر به ارمنستان بستگی به عوامل مختلفی از جمله زمان سفر – نرخ دلار و درام ارمنستان – نوع سفر زیمینی یا هوایی – کیفیت هتل و … دارد بنابرین امکان بیان قیمت دقیق وجود ندارد . این صومعه در فاصله 120 کیلومتری شهر ایروان واقع شده است و هر ساله بازدید کنندگان بسیاری برای دیدن از این صومعه به محل احداث آن می روند. نوروانک – قاره پیمادر کشور ارمنستان صومعه ها و بناهای تارخی بسیاری را می توانید مشاهده نمایید که یکی از مهمترین آنها صومعه نوراوانک می باشد. این رستوران در میان مردم شهر ایروان و همچنین گردشگران بسیار محبوبو و شناخته شده می باشد. تله کابین ایروان – قاره پیمایکی از محبوب ترین تفریحات در این کشور تله کابین آن می باشد.

امکانات رفاهی که در اتاق های این هتل وجود دارد باعث ایجاد شرایطی راحت برای مهمانان می شود. منظره دید اتاق ها در این هتل رو به استخر و پارک آبی بوده که برای مسافران بسیار جذاب است. در جوار این پارک، یک باغ‌وحش بزرگ و باغ گیاه‌شناسی ایروان واقع شده است که این موضوع باعث محبوبیت این فضای زیبا شده است.

غذاهای ارمنستان

پارک آبی داخل سالن دنیای آب ایروان که به آکواتک نیز معروف است، در سال ۲۰۰۸ در زمینی به مساحت ۵هزار متر در کنار پارک تابستانی دنیای آب افتتاح شد. آکواتک همچنین دارای یک هتل با ۲۹ اتاق، یک باشگاه بدنسازی، یک مرکز توانبخشی پزشکی، و امکانات صخره نوردی است. معمولا در بیشتر فصول سال با اقامت در این هتل یک بلیت رایگان برای استفاده از مجموعه پارک آبی دریافت می کنید.