پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید

اگر دود سیاه بود و نخ در خود جمع شد، از الیاف مصنوعی است و اگر پودر شد و دود سفید داشت، آن لباس نخی خالص است. استفاده از الیاف ساخته دست انسان کیفیت خوبی ندارند اما در مقایسه با پیراهن‌های پنبه‌ای قیمت پایین‌تری دارند. پارچه‌های پنبه‌ای و نخی، جذب رطوبت کافی، دوام و شکل‌پذیری نسبتاً خوبی روی بدن دارند. پیراهن های نخی پوست را دچار خارش نمیکنند و باعث اذیت پوست نمیشوند و لطیف بودن جنس الیاف آن طرفداران زیادی را به خود اختصاص میدهد. اغلب پیراهن های مردانه در قسمت زیر سینه مقداری تنگ میشوند تا استایل شمارا جذاب تر نشان دهند ولی این مقدار نباید بیش از حد زیاد باشد. دقت کنید شما اگر شکم چاقی دارید بهتر است پیراهنی را انتخاب کنید که کمر آن کمی گشاد باشد تا استایل شما را دگرگون کند.

تنوع طرح و رنگ در پیراهن اسپرت مردانه به ما کمک می کند که بتوانیم یک تیپ راحت و زیبا برای فعالیت های روزمره بسازیم. بسیاری از مردم به غلط تصور دارند که مخمل نوعی پارچه است اما در حقیقت مخمل، شیوه ای برای بافت پارچه محسوب می شود. پارچه مورد استفاده غالباً از جنس کتان یا نخ است که با شیوه مخمل، به شکل سه بعدی در می آید. چهارخانه درشت حالت اسپرت دارد و ترکیب رنگ های مشکی و قرمز، مشکی و زرد، سبز و آبی و سبز و کرم در آن بسیار پرطرفدار است.

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. از خصوصیات خوب پیراهن های جین این است که هم میتوان با آن تیپ‌های ساده و یکدست و هم تیپ لایه‌ای و اسپرت ساخت و پوشید. پیراهن های جین دوجیب کوک تریکو در گرم(ضخامت)های متفاوتی تولید می شوند که با توجه به هوای هر فصل مورد استفاده قرار میگیرند. لباس‌های باکیفیت و با ماندگاری بالا باید طوری طراحی شوند که درزها را اگر بکشیم دوخت لباس آسیب نبیند.

  • اگر خیلی لاغر نیستید ، اما شکم بزرگی ندارید، این مدل لباس بیشتر به شما می آید.
  • پیراهن اولین و پررنگ ترین قسمت در ظاهر آقایان است؛ به همین دلیل باید با دقت انتخاب شوند چرا که باید پیام درستی را منتقل کنند.
  • این لباس ها جدا از نرمی، لطافت و سبک بودن؛ گردش هوای مناسبی نیز دارند و از طرفی این پیراهن ها عرق را به خوبی جذب کرده و هیچ وقت حساسیت پوستی ایجاد نمی کنند.
  • شما می توانید متناسب با شرایط خود و محل استفاده پیراهن سفید را به صورت آستین دار، آستین کوتاه و با یقه های مختلف خریداری کنید.
اگر قصد خرید انواع پیراهن مردانه را دارید، این بهترین فرصت استثنایی است که پیش روی شما کاربران عزیز قرار می گیرد. اگرچه مراکز فروش بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما دسترسی راحت، اعتماد، سطح کیفیت بالا مناسب بودن قیمت و مشتری مداری همگی شرط انتخاب یک مرکز فروش مناسب است. شما نیز جزو مشتریان خوش شانس این مجموعه بزرگ و پر آوازه باشید. این مدل پیراهن مردانه در رنگ های متنوعی موجود است رنگ سفید وآبی پاستیلی آن بسیار زیبا است ومناسب ست کردن با یک شلوارک در همین طیف رنگ است. البته باید گفت که پیراهن مردانه جدیدی از جنس کتان در بازار وجود دارد، که کمی الیاف پنبه در آن بکار رفته وهمین امر سبب کمتر چروک شدن آن می شود . در یک کمد لباس مردانه باید کت و پالتوهایی را کنار تی‌شرت و پولوشرت‌ ساده و اسپرت باشد.

برای پوشش های نسبتا رسمی شما می توانید پیراهن های آستین بلند با طرح های ساده، راه راه، چهارخانه را انتخاب نمایید که با هر شلواری قابل ست کردن است. پیراهن مردانه دیپلماتی را یقه آخوندی ویا ( یقه ولایتی ) نیز می گویند . پیراهن مردانه فلانل دارای پارچه ای از جنس پشم است، از خصوصیات پارچه پشمی این است که وزنی سبک دارد ودر هوای سرد بسیار کارآمد است. پیراهن مردانه فلانل از مقاومت خوبی برخوردار است شما می توانید رنگ مناسب این پیراهن گرم ، را با شلوار وبوت مشکی بپوشید.

این پیراهن های مردانه طی سال های گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده اند. پیراهن های یقه دیپلمات هم برای تیپ های رسمی و هم روزمره به ما کمک می کنند. محصولات جین از پارچه ای به نام دُنیم تولید می گردد که حالت راه راه دارد. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. پیراهن هاوایی به دلیل تنوع در رنگ و طرح می تواند انتخاب متفاوتی در پوشش شما باشد.

همچنین محصول مورد نظر خود را به راحت‌ترین و بهترین نحو ممکن خریداری کنید. مناسب بودن اندازه‌ی پیراهن نقش مهمی در استایل تان خواهد داشت، بنابراین هنگام خرید پیراهن به این نکته توجه کنید که بیش از حد کوتاه، بلند، تنگ یا خرید لباس ارزان مردانه گشاد نباشد. اگر قصد دارید پیراهن را داخل شلوار قرار دهید، دستان‌تان را بالا ببرید، اگر پایین پیراهن از شلوارتان بیرون آمد سایز آن برایتان بزرگ است. اگر هم پشت پیراهن در قسمت کمر پف کرد یا آویزان بود، یعنی پیراهن برایتان گشاد است.

پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید