چراغ مطالعه مدرن، کلاسیک، گیره‌ای و رومیزی خرید با بهترین قیمت

نوع لامپ برای آن ها اس ام دی است که 48 عدد نیاز دارند و دیمردار هستند، دکمه روشن خاموش آن ها لمسی سایت اصیل بخرید است. این چراغ تنها از طریق اتصال به برق روشن شده و با سرپیچ E27 به لامپ های مختلف وصل می شود. کلیدی مقاوم برای قطع و وصل کردن جریان برق و خاموش و روشن نمودن چراغ بر روی پایه آن تعبیه شده است. با داشتن دو بازوی متحرک، الاکلنگی و قابل تنظیم برای دانش آموزان و مهندسین مناسب بوده و به دلیل آنکه فضای کمی را بر روی میز یا روی دیوار اشغال می کنند، کاربردی اداری نیز می توانند داشته باشند.

  • اگر روی میزکار خود فضای زیادی برای قرار گیری چراغ مطالعه ندارید، می‌توانید این مدل را خریداری کنید.
  • انتخاب مدل چراغ مطالعه باید با توجه به سبک دکوراسیون اتاق خواب یا اتاق کار شما صورت بگیرد و از آنجایی که تنوع مدل این محصولات بالا است دست شما در انتخاب باز است.
  • تا اینکه در سال 1932 شخصی به نام جورج کارواردین George Carwardine موفق به طراحی لامپ مخصوص با یک بازوی محرک و جهت‎‌دار شد.
  • علاوه‌ بر این می‌توانید نوع نور را انتخاب کنید و با فعال کردن حالت چراغ خواب، از خرید چراغ اضافی کنار تختتان هم بی‌نیاز خواهید شد.
  • به گونه ای که استفاده از نور مناسب، باعث تاخیر در آزار چشمها شده و فرد می تواند زمان بیشتری را به انجام کارهایش اختصاص دهد.

بر اساس این معیارها ۱۰ مدل از بهترین چراغ های مطالعه را انتخاب کرده‌ایم که در ادامه با هم خواهیم دید. اگر در فضایی که قرار دارید نور کم است و چشمانتان هم ضعیف است باید از چراغ مطالعه شما نور زیادی منعکس کند. این چراغ ها با جنس بدنه پلاستیک و گردنی انعطاف پذیر قابل استفاده در اداره ها، سازمان ها و شرکت ها هستند. این چراغ ها با توجه به جنس بدنه آن ها از پلاستیک است، وزن بسیار کمی در حدود 300 گرم دارند. با توجه به کیفیت بالای ساخت و ظاهر زیبای آن دارای کاربردی مهندسی و دانش آموزی می باشد.

چراغ مطالعه گیره ای، رومیزی و دیواری

فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. قیمت چراغ مطالعه رومیزی با توجه به ابعاد، کاربرد، نوع لامپ، جنس بدنه چراغ مطالعه و … سنجیده می‌شود. هرچقدر چراغ مطالعه امکانات بیشتری را ارائه دهد قیمت آن بالا‌تر است. اگر به دنبال خرید بهترین چراغ مطالعه هستید که بتوانید به راحتی آن را برای دکوراسیون خود ست کنید، این مدل از لامپ ها بهترین انتخاب برای شما خواهدبود. نور این نوع لامپ ها طبیعی است از این رو نیز آسیبی را به چشم شما وارد نمی‌کند. خرید این لامپ ها بسیار مقرون به صرفه است زیرا ۱۱ برابر لامپ های رشته ای دوام می‌آورند.

چگونه آینه دیواری انتخاب کنیم+ لینک خرید

لامپ های رشته ای قدیمی گزینه های مناسبی هستند که نوری گرم و ثابت تولید می کنند و می توان زیر نور آنها ساعت ها بدون آسیب رسیدن به چشم مطالعه کرد. نوع دیگری از لامپ ها که می توانند در انواع چراغ مطالعه مورد استفاده قرار گیرند، لامپ های ال ای دی هستند که نوری با کیفیت بالا و یکنواخت تولید می کنند. که این نور شدت بالایی داشته و در عین حال به چشم آسیب نمی رساند.

معیارهای انتخاب بهترین چراغ مطالعه

در این صورت در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرید. چراغ مطالعه جزو ابزاری است که روز به روز بر تنوع آن افزوده شده و متناسب با نیاز و خواسته کاربران تولید شده است. در این پست قصد داریم به معرفی بهترین چراغ مطالعه شارژی و رومیزی پرداخته و نکاتی که باید هنگام خرید چراغ مطالعه ارزان و خوب به آنها توجه کنید را بررسی کنیم. قیمت چراغ مطالعه گیره ای نسبت به سایر چراغ‌های مطالعه ارزان‌تر می‌باشد. اگر شما تمایل به پرداخت هزینه‌ای زیادی برای خرید چراغ مطالعه را ندارید بهتر است این مدل چراغ مطالعه را خریداری نمایید.

چراغ مطالعه مدرن، کلاسیک، گیره‌ای و رومیزی خرید با بهترین قیمت

بهتر است در هنگام خرید به نور و نوع لامپ توجه کنید و حتما از لامپ های استاندارد استفاده کنید. حتماً قبل از خرید مطمئن شوید که چه شکلی از چراغ ها را نیاز دارید و حتما با توجه به قیمت و گارانتی خرید مطمئنی داشته باشید. برخی از چراغ های مطالعه دارای قابلیت تنظیم نور در چند سطح مختلف از جمله زرد، سفید، آبی و شدت های مختلف نوردهی را دارند. به طوریکه می توانیم در مواقعی که می خواهیم مغزمان فعال تر باشد، رنگ لامپ ها را به سمت مایل به سفیدی تغییر دهیم.

چراغ مطالعه جزو وسایل اصلی هر خانه است و هر فردی برای مطالعه به آن نیاز دارد. در هنگام خرید چراغ مطالعه به نکاتی مانند جنس سیم، جنس حباب، عمر باتری و دیگر نکات ذکر شده توجه داشته باشید. چراغ های مطالعه انواع گوناگونی دارند که با مراجعه به سایت کالای برق حصاری می توانید تمامی مدل ها را مشاهده کرده سپس با بهترین قیمت اقدام به خرید چراغ مطالعه مورد نظر خود کنید. برخی از امکانات اضافی ممکن است در ابتدا چندان ضروری به نظر نرسند اما وجود یا عدم وجودشان می تواند عاملی موثر در بهبود تجربه کار و در نهایت انتخاب متناسب ترین مدل برای ما باشد. همینطور چراغ های مطالعه با امکانات جانبی دیگر نظیر دارای اسپیکر هم در بازار وجود دارند و این ویژگی برای کسانی که می خواهند این وسایل فضای کمتری از میز کارشان اشغال کند، مناسب می باشد.

اگرچه کاربرد و ساختار کلی تمامی چراغ مطالعه‌ها یکسان هستند، اما با توجه به تاثیر این چراغ‌ها در زیباسازی و طراحی اتاق کار در محیط‌های اداری و منازل، ظاهر و رنگ این چراغ‌ها بسیار اهمیت دارد. این چراغ‌ها با طراحی و ساختارهای بسیار متنوع، کلاسیک و مدرن به بازار عرضه شده‌اند. این مدل چراغ‌های رومیزی بسیار پرکاربرد هستند و با توجه به بازویی و بدنه قابل انعطاف، در مشاغل بسیاری به کار می‌روند. آرایشگران، معماران و نقشه کش‌ها، پزشکان، دانشجوها، دانش آموزان و افراد بسیار دیگری می‌توانند از چراغ‌های مهندسی استفاده کنند. این نوع چراغ، معمولاً در زمان مطالعه کتاب و درس خواندن به کار می‌رود.