۳ – نداشتن بدهی به شهرداری

بنابراین بر طبق قانون ، تابلوهای وکلا ، پزشکان ، سردفتران ، اماکن اداری ، آموزشی ، تجاری ، خدماتی ، تولیدی و مانند این جزء این گروه هستند. البته در صورت دارا بودن شرایط کلی قانون ساماندهی تبلیغات شهری ، نصب سایزهای بزرگتر نیز با دریافت مجوز از شهرداری با پرداخت عوارض متناسب با افزایش سایز ( تخلفات ساختمانی ) نیز امکان پذیر است. بیش از توان مورد نیاز باشد سبب میشود تا واحد دیزل زیر بار باشد یا در بسیاری از موارد زمانی که ست میخواهد شروع بکار کند، بار بعنوان آزمایش و بصورت زائده خارج میشود. ماژول به قطعات مربعی و مستطیلی شکل تلویزیون گفته میشود که در آن پیکسلها در کنار یکدیگر قرار میگیرند و به هم چسبیدن ماژولها باعث به وجود آمدن یک تلویزیون یا نمایشگر میشود. روتور / آرماتور: تبدیل جریان DC به ولتاژ روتور / آرماتور در حال حاضر باعث افزایش ولتاژ AC در سراسر سیم پیچ های استاتور ژنراتور می شود و به عنوان یک افزایش دهنده ولتاژ خروجی AC عمل می کند.

چون مشتری که در فکر گرفتاریهای بی شمار زندگی امروزی و مشغله کاری و ما نیز ابزاری نداریم که بتوانیم حداقل در یک لحظه توجه او را جلب کنیم و آن ابزار چیزی نمیتواند باشد بجز… که در مواقعی مانند فروش ویژه و شرایط خاص فروش و حتی در بسیاری از مواقع در زمان تغییر شغل براحتی میتوانید متن آنها را در لحظه ای عوض و تنوع جدیدی را بوجود بیاورید.. حتی مشتریان دائمی ما نیز تغییر کرده، و با توجه به مشغله های ذهنی بسیار و مشکلات و دغدغه های روزمره و بوجود آمدن بازار های کاذب و زیاد شدن رقبا باید بپذیریم که عملاً کار سختی برای رقابت در چنین فضایی داریم. در مقایسه با یک مانیتور معمولی، ویدئو وال ها به طور معمول اندازه تصویر بسیار بزرگتر و با تعداد پیکسل های بیشتری را ارائه می دهند. در میان مردم این محصول با نام های مختلفی از قبیل پروفیلم تعاملی، ویدئو وال Video wall ، نمایشگر هوشمند، نمایشگر دو طرفه، نمایشگر نانو و …

ابعاد ماژول ها در روتین ترین حالت در ارتفاع شانزده سانت و در طول سی و دو سانت میباشد… تلویزیون شهری LED انواع مختلفی دارد که نسبت به کاربرد و مکان قرارگیری با توجه به نظر کارشناس، در ابعاد مختلف قابل ارائه است. تعرفه هر ۱۰ ثانیه تبلیغات با ۱۵۰ بار تکرار در شبانه روز و با توجه به موقعیت مکانی تلویزیون در هر ماه حدود ۸۰۰ هزار تومان میباشد. در تمامی کشورهای دنیا نصب تابلوها یا نشانگرهای تبلیغاتی و فرهنگی در مناطق شهری بر اساس قوانین شهرداری ها انجام می پذیرد، در کشور ما نیز این مساله صادق است در این بخش سعی می شود به صورت کلی به مراحل و ضوابط قانونی نصب یک تلویزیون شهری اشاره کرد. باید در نظر داشت که مشاغلی مانند وکالت ، پزشکی ( مطبها ) و دفترخانه ها و مراکز زیر نظر بهزیستی و مانند این براساس آببن نامه های صنفی مربوطه قادر به نصب تابلو با مشخصات و طرحهای خاص می باشند.

که میتوان از تابلوهای تک رنگ قرمز ، تابلوی تک رنگ سبز ، تابلوی تک رنگ سفید ، و تابلوی تک رنگ در رنگهای دیگر که معمولا در بیشتر جاها از این رنگها استفاده میشود و تابلو های تک رنگ در دونوع مین برد مصرفی… در بیشتر ابعاد مصرفی معمولا آنها را با دو عدد قلاب و زنجیر نصب میکنند… اغلب در پشت و یا جلوی شیشه.. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و … با در نظر گرفتن شرایط فوق گام اول برای نصب یک تلویزیون شهری به منظور تبلیغات عمومی ( تابلو تبلیغاتی ) ارائه پیشنهاد یک طرح به همراه مدارک مربوطه به شهرداری می باشد ، این طرح می تواند شامل جانمایی ، سایز ، شرایط کلی سرمایه گذاری باشد.

اما در جزئیات، این تابلوهای غول پیکر از تعداد زیادی ماژول LED تشکیل شده اند که به صورت بلوک های مربع یا مستطیل شکل در کابینت های با ابعاد یک متر، تعبیه می شوند. هزینه تبلیغات یکی از مهمترین عوامل بر ایجاد یک تبلیغ برای شخص یا برند شرکت می باشد که امروزه یکی از تاثیر گذارترین موارد در تبلیغات است. و در پاره ای اوقات نیز که از تابلو های روان در میدانها و کنار معابر نصب میشوند به همان اندازه که تابلوهای روان بزرگتر میشوند به طبع پیچیدگی نصب و مهار آنها نیز وارد پروسه ای بزرگتر و مرحله به مرحله از کندن زمین برای درست کردن سازه و آرماتور بندی ساختن فندانسیون برای گذاشتن پایه برای اینکه از سطح زمین ارتفاع بگیرند و در معابر و یا میدانها که ماشین ها و وانت بارهای بزرگتر در حال تردد هستند حداقل فاصله با آنها رعایت شود و آسیبی به آنها نرسد.

قطعات تابلو روان

و یا تلویزیون شهری مان میتوانیم با شوکی که به مخاطبین میدهیم برای یک لحظه هم که شده آنها را از فکر و خیال و مشکلات روزمره زندگی خارج و توجه آنها را به کسب خودمان جلب کنیم… تمامی افرادی که از جلوی مغازه و یا فروشگاه ما در حال تردد هستند میتوانند مشتریان بالقوه ای باشند که چون ما ابزاری برای بهتر دیده شدن نداریم در آن لحظه خودمان باعث این میشویم که مشتری را از دست بدهیم… به سادگی میتواند ما را به متن دلخواه خودمان برساند.. نه بسیار نورهای سنگین که چشم بیننده را اذیت کند و نه اینکه بسیار کم نور که بیننده به راحتی قادر به دیدن آن تصویرنباشد. تابلوهای روان به این دلیل که فول کالر هستند کیفیت بسیار بالایی دارند .

همچنین از معدود وارد کنندگانی که خب حاشیه سود قبلی آنها کم و کمتر شده بود مجبور به وارد جنسهایی با کیفیتی به مراتب پایینتر از قبل شده و همین مسئله موجب نارضایتی بیشتر مشتریان در این صنف و صنف هایی نظیر این بازار دچار سردرگمی مشتریان شده و باید اقرار کرد که افرادی هم که از کار خود بیرون آمده و وارد این صنف شدند… هر چه تعداد پیکسل های متصل به این تراشه ها کمتر باشد میزان روشنایی نمایشگر بیشتر و هرچه تعداد پیکسل های متصل به این تراشه ها بیشترباشد میزان روشنایی نمایشگر کمتر می باشد. از تمام این ویژگی ها که بگذریم باز به تکنولوژی خیره کننده نور و افکتها که هر روز میتوانند بصورت دائمی برای مخاطبین تنوع ایجاد کنند…

به سادگی میتواند ما را به متن دلخواه خودمان برساند..

تابلوهای روان در تنوع دارای نوع دیگری بنام تابلوی فول کالر هستند که همزمان سه رنگ اصلی را دارا میباشند و در شدت نور هم به مراتب ازتابلوهای تک رنگ قویتر و بهتر هستند و با قابلیت نشان دادن متنها و افکتها بصورت رنگی جذابیتی بسیار زیاد و ویژه را برای مخاطبین خود ایجاد میکنند… در صفحه اول نرم افزار پنجره ای ظاهر میشود که چند تا از مشخصات تابلوی روان کاربر را میخواهد.. تابلو روان led – قسمتهای ساخته شده صفحه نمایش، مجموعهای از دیودهای نورانی میباشد که در یک صفحه به گونه ای ماتریسی قرار داده شدهاند که توسط نرم افزار شرکتهای تولید کننده بردهای این محصول میتوان نوشتهها، تصاویر، کلیپهای ویدیویی و… لازم به ذکر است که در ادامه بیان کنیم ماژولها انواع و تنوع زیادی دارند و همچنین پیکسلهای آنها نیز متفاوت است این تنوع و تفاوت باعث میشود کیفیت تصویر نیز در انواع تلویزیونهای شهری متفاوت باشد.

و در چنین حالتهایی نصب آنها نیاز به جوشکاری و نقشه دقیق برای نصب دارند… برد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش ال ای دی را بر عهده دارد. با توجه به جذابیت این نمایشگرها در جهت معرفی کالا و خدمات ، حامیان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسیون ها ، کانون های تبلیغاتی و مجریان تبلیغاتی محیطی ورزشگاه ها اهمیت این موضوع را درک نموده اند و جهت انجام تبلیغات محیطی پویا در کنار زمین و به منظوراجرای پخش زنده و همزمان برنامه های ورزشی و نتایج مسابقات در قالب اسکوربورد ورزشی از آنها استفاده می شود. ویدیو پروسسور از دیگر بخش ها و قطعات بسیار با اهمیت در ساختار تلویزیون های شهری است که محلی برای دریافت ورودی های مختلف تصویر و پردازش و بهینه سازی آنها متناسب با اندازه صفحه نمایش خواهد بود. این قطعات بسیار گسترده هستند و در سه نوع شبه بیرونی (Semi Outdoor)، بیرونی (Outdoor) و درونی (Indoor) تقسیم می شوند.

ساختار تابلو روان با تابلوهای ال ای دی ثابت تقریبا مشابه می باشد و تنها تفاوت آنها در متحرک بودن طرح ها می باشد. که البته با توجه به تنوع کنترل کارتها ((مین برد)) آنها از سالهای گذشته و قبل تر طبیعی است که با پیشرفت لحظه به لحظه تکنولوژی قطعات موجود در تابلو های روان هم ماه به ماه بروز رسانی و دچار تغییرات شده و مین بردها توسط شرکتهای سازنده دستخوش آبدیت و بیشتر شدن امکانات نرم افزاری و بیشتر شدن تولید انواع آنها با مختصات و نامهای دیگر فراهم کردن آپشنهای بیشتر برای کاربران واقعاً کار کردن با آنها را ساده و سادهتر کرده اند… چون هم قطعات و هم ماژول تابلو روان مهم است تا شرکت سازنده آنها را در صورت لزوم تامین کند. پس در ابتدا ولتاژ ورودی به مادربورد و راه انداز را چک کنید که در صورت سالم بودن ولتاژ دیگر نیازی به چک کردن ولتاژ در خروجی ترانس نخواهید داشت و ترانس سالم خواهد بود.

این ماژول ها دارای دو ورودی و خروجی دیتا و سوکتی برای اتصال به منبع تغذیه هستند. این نوع تلویزیون امکان اتصال به وروردی هایی مانند دوربین فیلم برداری، رایانه و سایر وروردی های تصویری و گرافیکی را دارد که می توان به فراخور نیاز از هر کدام از آن ها حتی بصورت همزمان بهره برد. این دستگاه به شما امکان کنترل محتوای به نمایش درآمده در تلویزیونها را میدهد، اینکه چه زمانی و کجا تصاویر به نمایش درآیند. مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استفاده نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد.

در برابر خطرات مکانیکی دارای استاندارد می باشد و دستگاه پایداری دارد. دستگاه دارای مقاومت در برابر آتش سوزی می باشد .از موارد با طبقه اشتعال آور مناسب استفاده شده است. دوم تعداد پیکسل تابلوی روان در ارتفاع سوم تعداد پیکسل تابلو روان در طول… و اما تابلو های بزرگتر با توجه به ابعاد و اندازه معمولا سر درب فروشگاه و یا در ارتفاع و به سلیقه مشتریان حتی بالای پشت بام و در جاهایی با مختصات و مشخصات مختلف نصب و مهار میشوند که خب هر قدر جای نصب ارتفاع و اندازه بیشتری داشته باشد… ۷۰ سانتی متر می باشد و همچنین سایز اماکن آموزشی و اداری می تواند با حداکثر عرض (ارتفاع) ۱۲۰ سانتی متر و طول متناسب با طول ورودی ساختمان می باشد.این سایز در اماکن تجاری می تواند تا ۱۵۰ سانتی متر نیز ارتقا یابد. اولویت صاحبان مراکز تجاری جهت خرید این نمایشگرها درآمدزایی ، تبلیغات و بازرگانی است و همچنین جذابیت و جذب مشتری به داخل چنین مجموعه هایی با پخش زنده فیلم و سریالهای تلویزیونی ، مسابقات حساس ورزشی و همچنین پخش زنده تصایور دریافتی از دوربینهای مداربسته آن مجموعه و همچنین انجام تبلیغات و ارائه پیام های فرهنگی استفاده نمود.

تی وی های شهری از نظر نوع پیکسل و کیفیت تصویر در دو گروه تلویزیون شهری قرار می گیرند. در دنیای مدرن امروز سیستمهای تبلیغاتی دیجیتال جایگزین سیستمهای سنتی (پوسترها، بروشورها و…) شدهاند. شرکت پارسا تابلو یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده تخصصی خدمات و محصولات حوزه تابلوهای تبلیغاتی مانند تابلو روان، تلویزیون شهری، نورپردازی و غیره است. روشی که در آن، در آن واحد و لحظه ای میتوان از قیمت خرید تلویزیون بدون واسطه با داشتن تمام مشخصات و مزیت ها بهره برد.

تلویزیون شهری

برای نمایش عنوان مغازه و کسب و کار خود استفاده می کردند و در عصر حاضر تقریبا نزدیک به 100% تبلیغات به سمت تبلیغات نوین و با جنس های جدید حرکت کرده اند که علاوه از جذابیت ظاهری و متحرک بودن، می توان از تابلوهای مختلف با طرح های حروف برجسته، مقاومت در برابر عوامل محیطی و جوی، رنگ های مختلف، جنس های مختلف و… فریم تلویزیون های شهری به دلیل اینکه با شرایط مختلف جوی مواجه هستند می بایست در برابر آب ، نور مستقیم خورشید و تجمع برف و گرد و غبار مقاوم باشند. در ابتدا نوع کارت کنترل… تلویزیون های شهری outdoor: این نوع تلویزیون های شهری ضد آب وتا حدودی ضد ضربه هستند و قابل استفاده در فضاهای بسته وبازمی باشند. این نوع از برد ها در دو نوع ساده و طیف دار تولید می شوند که انتخاب آن بر اساس نیاز شما خواهد بود.

پس از انجام مراحل اولیه که دریافت تاییدیه از سازمانهای دیگر مانند اداره برق و اداره راهنمایی و رانندگی ، طرح مربوطه در کمیسیون بررسی طرحهای شهرداری مطرح می شود و در صورت تصویب اقدام به برگزاری مزایده می شود ، در این مرحله شرکتی که بهترین پیشنهاد مالی و بهره برداری را به شهرداری ارائه دهد برنده مزایده خواهد بود . این تلویزیونهای ضد آب نیستند و در آنها از آفتابگیر استفاده نشده است. اساسا تابلوهای روان برای نمایش اشکال، حروف و اعداد گزینه مناسبی هستند و به همین دلیل ابعاد و اندازه نمایش تصاویر در آنها کوچک است. در جهان امروز سیاست و رسالت این نمایشگرهای غول پیکر اطلاع رسانی ، تبلیغات تجاری و فرهنگی است.پخش پیام های شهروندی ، فرهنگی ، مذهبی ، ملی و … که جزء آگهی های غیر تجاری می باشند توسط سازمانهای دولتی و شهرداری ها اجرا می گردد که جهت معرفی فعالیتها و اقدامات شهروندی است.از این حیث در تمامی شهرهای کوچک و بزرگ کشورمان حضور آنها مهم تلقی می گردد.