29 مدل دکوراسیون داخلی طلافروشی ؛ نمایش جواهرات در فروشگاه های لوکس و شیک !

اگر فردی به دنبال هدیهای خاص برای همسر، مادر یا دختر خود است، انگشتر طلا بهترین هدیهی ممکن است. برای روشنایی عمومی سطح فروشگاه ، ۸۰۰ لوکس انتخاب مناسبی خواهد بود. دکوراسیون مغازه طلا فروشی با طراحی ویترین لوکس کاری از گروه طراحی mdfplan طراحی انواع فضاهای داخلی و نما. در این مقاله از وب سایت گروه طراحی و معماری کامیار معروف زاده به بررسی مراحل طراحی طلا فروشی پرداختیم. دکوراسیون مدرن طلافروشی با رنگ های خنثی ، سفید و سیاه بیشترین محبوبیت در سفارشات طراحی کارفرمایان را به خود اختصاص دارد. معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در دکوراسیون مغازه طلا و جواهر نظر می گیرد. تکنیک های مهمی برای طراحی لوگو طلا فروشی وجود دارد که میتوانید برای تغییر ظاهر لوگوی مد نظر خود از معمولی به یک لوگوی مناسب از آنها استفاده کنید.

انسان ذاتا به محیط های لوکس و زیبا جذب می شود. جالب است بدانید که چشم انسان به صورت طبیعی به آیتم هایی توجه می کند که در خط دید مستقیم او قرار می گیرند، طوری که نیاز به بالا یا پایین کردن چشم ها نیست. طلا فروشی، یکی از آن شغل هایی است که در آن معاملات معمولا با قیمت های بالا انجام می شود. اما این نوع شیشه از امنیت خیلی بالایی برخوردار نیست و بهتر است صاحبان مشاغل با کالاهای گران قیمت همچون طلا و جواهر فروشی ها از آن استفاده نکنند. شیشه ای که در ساخت شیشه لمینت استفاده می شود دارای ضخامت های مختلف است و ممکن است انواع مختلفی از مواد لایه ای برای چسباندن آن ها به هم استفاده شود. برای اطمینان از این مورد بهتر است خود را همانند یک رهگذر فرض کرده و از جلوی مغازه خود رد شوید.

اولین چیزی که مشتریان از کسب و کار شما درک می کنند طراحی و جلوه ی ویترین مغازه شما می باشد. اولین شخصی که باید بهترین ایده رو برای دکوراسیون مغازه پیشنهاد بده خود فرد صاحب مغازه هس و در مرحله بعد میتونین با متخصصین هلدینگ شریفی برای ایده های خلاق و نو درخواست مشاوره بدین تا تجربیات خودمون در این حوزه با بهترین نمونه پروژه ها رو داشته باشین. این رنگ ها باعث می شود تمایل مشتری به خرید کردن بیشتر باشد و از این رو در اولویت قرار دارد. غفلت از ایجاد امنیت در فروشگاه، باعث قرارگیری فروشگاه در معرض خطر دزدی میشود. برای مثال اگر می خواهید ویترین مغازه ی شما معرف فروشگاه لباس بانوان باشد، با ایجاد اشکال منحنی و ظریف و استفاده از رنگ های روشن و ملایم به طراحی ویترین بپردازید، در این صورت، ظرافت را با کمک اشکال هندسی به شیوه ای غیر مستقیم نمایش داده طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی اید.

اگر قصد طراحی لوگوی طلا فروشی موثر و خلاقانه برای کسب و کار خود دارید، باید به چند نکته ی مهم همین ابتدا توجه کنید. طراحی داخلی ویترین طلا فروشی ، دکور مغازه معرف اصلی یک مغازه است که به وسیله ی آن می توان به ماهیت آن مغازه پی برد. معمولا اگر به طراحی داخلی جواهر فروشی ها نگاه کنید، متوجه می شوید که رنگ های خاصی را برای این کار در نظر می گیرند. بهتر است برای انتخاب رنگ های دکوراسیون از رنگ های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده کنید که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند. می توانید در آن واحد نسبت به بهبود وضعیت چیدمان طلا های خود اقدام کنید. با توجه به موارد فوق می توانید بهترین طراحی دکور طلا فروشی را رقم بزنید و پیش نیازها برای موفقیت در این حرفه را به خوبی انجام دهید.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

شاید مهم ترین خصوصیتی که دکوراسیون تصویر بعد را در ذهن ما متفاوت جلوه می دهد، استفاده از فرم های منحنی برای طراحی فضاست. قیمت بالای طلا و جواهر علت این نوع طراحی است و باید توجه داشت این کالا تنها در صورت تصمیم قطعی برای خرید از ویترین خارج می شود. بدین منظور، برای طراحی ویترین و یا به صورت معمول در طراحی داخلی طلا فروشی ها از شیشه هایی با مقاومت بالا برای حفظ امنیت کانترها استفاده می شود. از این جهت رنگ در طراحی یک مغازه طلا فروشی از اهمیت بالایی برخوردار است و نباید به آن کم توجهی کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی با سنگ

استفاده از نور آفتابی در روشنایی و نورپردازی طلافروشی، شاید در نظر اول باعث درخشش و چشمگیر شدن الماسهای داخل ویترین شود، اما عقیق و فیروزه و دیگر سنگهای قیمتی رنگی زیر این نور طراحی داخلی طلا فروشی مدرن زیاد محو میشوند. یکی از این خدمات طراحی داخلی طلا فروشی است. طلا فروشی یک محل بسیار مهم در عرصه تجارت است. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است. یکی از خدمات منحصربفرد ریتس باکس طراحی سایت طلا فروشی با گرافیک اختصاصی مجلل است استفاده از طرح های گرافیکی و جذاب، یکی از بهترین روش ها برای جذب کاربران بیشتر به سمت وب سایت شماست که باید متناسب با هدف کسب و کار و بازار هدف به بهترین شکل انجام شود.

با استفاده از ۶ نکته مهمی که در رابطه با چیدمان ویترین و دکوراسیون طلا فروشی ها در این مقاله قرار داده ایم، می توانید دکوراسیون طلا فروشی شیک و لاکچری داشته باشید. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی برای ویترین های جلوی مغازه معمولا از شیشه های ضد ضربه و مستحکم استفاده می شود که نشانگر جدید ترین مدل ها هستند و برای قفسه های داخلی مغازه نیز که نشانگر مدل های لوکس و خاص هستند از شیشه های مقاوم استفاده می شود. طراحی ویترین طلا و جواهر فروشی یک فروشگاه مدرن و شیک با نام “خانه کریسمسی” با یک شرکت طراحی داخلی همکاری داشته است.

بدون شک در هر حرفه ای، ترفندهایی وجود دارد که منجر به جذب مشتریان می شود. بهتر است در طراحی دکوراسیون مغازه ها یک نقطه عطف ایجاد شود که باعث شود محصولات بدرخشند و هر چشمی را به خود خیره کند. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. جایی که در شش طبقه این بازار، اجناس مختلف از برندهای گوناگون در دسترس بوده و به خصوص در ایام تغییر فصل، با off های وسوسه کننده ای همراه می شود.

گروه تولیدی دکورا با سابقه ای بیش از ۴۰ سال در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه ،مانکن طلافروشی ، و دكوراسيون طلا و جواهرات، اینک با تکیه بر کارشناسان مجرب و بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با توجه به نیاز مشتریان، موفق به ساخت متفاوت ترین قالب ها و مانكن هاى طلا وجواهرات شده و آماده ارائه خدمات به کلیه طلا و جواهر فروشان گرامی ایران میباشد. پشت پیشخوان طلا فروشی بهتر است دارای اختلاف ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری باشد. مثلا مشتری ها با یک نگاه به مواد خوراکی پشت ویترین متوجه تازگی آن شده و وارد مغازه می شوند. یک جواهر فروشی واقعا باید از بیرون که وارد آن بشی بهت و تعجب تو چشمان مشتریان به وجود آورد.

دکوراسیون طلا فروشی

همانطور که در بالا گفتم در زمینه تزیین ویترین مغازه دو انتخاب پیش رو داریم، قرار دادن کالاهای اصلی و مهم در ویترین، یا خلوت گذاشتن ویترین با نوعی طراحی خاص طوریکه فقط هدف اصلی مغازه برای بیننده مشخص شود. جواهر فروش ها همانطور که از نام آن ها مشخص است مکانی برای فروش اشیای زینتی و گران قیمت می باشد. خیابان احتشامیه تهران، مغازه های معروف زیادی دارد که گالری دزاشیب، یکی از آن ها است. قیمت طراحی سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین قطعا برای آن دسته از افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند و قصد راه اندازی وب سایت را دارند یکی از سوالات و ابهامات مهم محسوب می شود چراکه همانطور که در این مقاله مطالعه نمودید عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت گذاری نهایی تاثیر گذار است از کیفیت و سبک طراحی گرفته تا نیاز به قابلیت های سفارشی که می تواند از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا قابل انجام باشد اما باید توجه نمود هیچ ارزانی بی حکمت نیست و محدودیت هایی ایجاد خواهد نمود که ما در ریتس باکس با هزینه های معقول بهترین و با کیفیت ترین خدمات و وب سایت را ارائه می کنیم که حتی در آینده نیز محدودیتی در توسعه آن وجود نخواهد داشت.

دکور مغازه طلا فروشی

مشتریانی که اغلب از این مغازه ها و طلا فروشی ها دیدن می کنند، معمولا افرادی هستند که شیک بودن فضا برای آن ها اهمیت دارد و این کار باعث اطمینان آن ها به مغازه شما می شود. از فضا حداکثر استفاده می شود. این تکنیک در اصل برای شکل دادن پارچه روی بدن انسان استفاده می شود اما این معمار آن را در تخته 3لا اعمال کرده. در ادامه نکاتی بیان می کنیم که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید در نظر گرفت و وجود آن ها در هر محیط استاندارد و شیکی الزامی است. برای این کار بهتر است به گروه های متخصص طراحی ویترین و غرفه های نمایشگاهی مراجعه کنید. در واقع، چنین محیطی باید بتواند نظر شما را جلب کرده و برای گشت و گذار در میان درخشش جواهرات، ترغیب تان کند. نمای بیرونی طلا فروشی شما میتواند افراد را ترغیب کند که از طلافروشی شما دیدن کنند.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای شما عزیزان است. فروشگاه های جواهر فروشی همواره یکی از جذاب ترین راه ها و ایده ها برای افرادی که قصد سرقت دارند ، می باشد. یکی از مناسب ترین ایده ها برای طراحی داخلی لابی هتل استفاده از لوسترهای بزرگ و لوکس و همچنین استفاده از مبلمانی با شکوه و مجلل می باشد. طراحان داخلی برای طراحی دکوراسیون این فروشگاه ها سعی می کنند تا بیشتر از آینه های دیواری و یا نمای شیشه ای استفاده نمایند. وجود مبلمان و راحتی در دکور مغازه علاوه بر اینکه دکوراسیونی چشمنواز خلق میکند، مشتریان را از فروشگاه شما خشنود میسازد، آنها دریافت میکنند که شما برای آسایش آنان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما اعتماد میکنند و دوباره به فروشگاه شما باز خواهند گشت.

در طراحی ویترین که با شیشههای ضدضربه و مستحکم از فضای بیرون جدا میشوند، باید جدیدترین اجناس فروشگاه قرار گیرند و طلا و جواهرات ازجمله انگشتر، گردنبند، دستبند و سرویسهای طلا به ترتیب در آن قرار گیرند. طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و تمام سطح خارجی فروشگاه پوشیده از طرح ها و مانکن های مختلف نشود. این امر موجب می شود شیشه از هم گسسته نشود. در واقع، رنگ های پس زمینه باید محدود باشند تا فضا از فرم سادگی خارج نشود و مشتری بدون حواس پرتی به مشاهده اجناس بپردازد. نورپردازی باید به نحوی صورت گیرد که نیازی به خارج کردن کالا از ویترین برای مشاهده بهتر آن نباشد. ویترین هر مغازه مانند شناسنامه مغازه است که باعث میشود تا دیگران به راحتی آن مغازه را از دیگر مغازهها تشخیص دهند. ویترین مغازه طلا فروشی مانند دکور داخلی اهمیت زیادی دارد.

طراحی داخلی طلا فروشی

این قفلها تنها توسط دارندههای دستگاه RFID باز میشود. حالا که صحبت از رنگ و نور در طراحی دکوراسیون ویترین مغازه شد، شاید بد نباشد کمی این موضوع را باز تر کنیم. چرا که به عنوان یک معرف اولیه از محصولات عمل می کند و باید طوری طراحی شود که موجب مکث و توقف رهگذران شود. برای طراحی دکوراسیون اینگونه مغازه ها بهتر است به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و به راحتی طرح و مدل آنها قابل رویت باشد و همچنین فضای دسترسی مشتری نیز فراهم آمده باشد تا موجب رضایت مشتری و همچنین خرید مناسب وی شود. همانطور که بیان کردیم، طراحی این حوزه یکی از پیچیدهترین طرحهایی است که در حیطه طراحی دکوراسیون انجام میشود. دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بهتر است لوکس باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

این موارد از نکات ریزی است که در زمان طراحی دکوراسیون باید به آن توجه کنید. در طراحی داخلی آن هم برای یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا با مسائل دیگری سر و کار داریم. البته لازم به ذکر است که بسیاری از مجتمع های مسکونی دارای لابی می باشند که اهمیت طراحی لابی مجتمع مسکونی نیز به اندازه لابی هتل در بالا بردن ارزش ساختمان تأثیر گذار است. این کار خصوصا برای اینکه فروش یک محصول بخصوص بالا رود، بسیار خوب جواب می دهد. اولین پروژه این معمار در این زمینه با هندسه شبکه ای که پنل های تخته 3 لایی مثلثی متفاوتی را به هم کوک می زند ساخته شده اما در طراحی داخلی این فروشگاه پارچه و چوب تخته 3لا را با تکنیک خیاطی به نام دارتینگ که برای مضمون سازی و نمونه سازی بیشتر مورد درخواست است شکل داده.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر