تیم بالاکا فروشنده رسمی محصولات شرکت سامسونگ است

Redmi 8: از سری گوشی های کاربردی شیائومی است و در رده محصولات میان رده و پر فروش این شرکت قرار می گیرد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با دیافراگم باز سریع f/1.8 بوده و سوژههای تهیه شده در نور روز، نسبتا تاریک دیده میشوند. برای مثال گوشی Redmi note 8 دوربین 48 مگاپیکسلی، Redmi note 8 Pro دوربین 64 مگاپیکسلی و شیائومی می نوت 10 که دوربین 5 گانه 108 مگاپیکسلی دارد، هیچ جای شکایت یا گلهای از دوربین را باقی نمیگذارند. این گوشی سه دوربینه، با یک دوربین 16 مگاپیکسلی و دو دوربین 12 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.4 اینچی و طراحی زیبا و جذاب یکی از پرفروشترینهای این روزهای برند سامسونگ در بازار موبایل میباشد. برند شیائومی در این بخش کاملا سربلند است، چون هنگامی که به فکر خرید موبایل میافتید و گوشی شیائومی قیمت میکنید، باید بدانید که بیشتر گوشی های این برند تا دو اندروید بالاتر از نسخه فعلی را پشتیبانی میکنند.

ما تخصص زیادی در زمینه فروش لوازم جانبی موبایل داریم به دلیل پیوندها و ارتباط ما با انواع فروشندگان قطعات و لوازم جانبی اصلی مانند اپل، سامسونگ، بیتس، فلیپس، و خیلی های دیگر که به عنوان بهترین مارک های لوازم جانبی گوشی های هوشمند شناخته می شوند، توانسته ایم نیاز تمامی کاربران به لوازم جانبی موبایل را در سراسر ایران برطرف کنیم. شرکت xiaomi یکی از تولید کنندگان گوشی های موبایل هوشمند در چین است که با ارائه امکانات بسیار و قیمت مناسب در سال های اخیر مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. اگر به دنبال گرانترین گوشی سامسونگ هستید و قیمت گوشی چندان اهمیتی برای شما ندارد این سری از گوشی های سامسونگ با مشخصات خاص شرکت سامسونگ مناسب شما هستند. با این وجود، طراحی و ویژگیهای موجود در سری Galaxy Note 20 برای استفاده کاربران خاص طراحی شدهاست و ممکن است مورد پسند مصرفکنندگان عمومی قرار نگیرد.

خرید گوشی سامسونگ

نکته مثبت دیگر این است که فیلمبرداری در هر دو سمت با قابلیت gyro-EIS همراه خواهد بود که بسیاری از عیوب ذاتی عکاسی بدون سه پایه ناشی از لرزش دست را سایت فونر حذف میکند. به عنوان مثال، وقتی نوبت به باتری میرسد، Mi 10 5G یک باتری 4780 میلی آمپری دارد که پایه شارژ سیمی 30 واتی و شارژ از راه دور 30 واتی را پشتیبانی میکند. از نکات قوت این گوشی میتوانیم به باتری هایی با ظرفیت بالا و قدرت نگهداری شارژ زیاد اشاره کرد. کاربران اپل یا دیگر برندها همیشه به دنبال شارژر هستند چون ظرفیت باتری گوشی آنها نسبت به مصرفی که دارند بسیار کم است، به همین دلیل شیائومی گوشی موبایل خود را همیشه با ظرفیت باتری بالای 3000 آمپر وارد بازار میکند تا برای مدت زیادی نیازی به اتصال گوشی به شارژر نداشته باشید، از طرفی قابلیت Fast Charge باعث میشود تا ظرف 30 دقیقه گوشی شما حداقل 50 درصد شارژ شود.

بررسی لوازم جانبی گوشی اگر در گوشی شما تستهای کمتری وجود دارد نگران نشوید، هر چه گوشی شما جدیدتر باشد تستهای بیشتری خواهد داشت. گوشیهای شیائومی تا چه مدت آپدیت میشوند؟ بعد از خرید موبایل شیائومی تکنولایف کافیست در خانه استراحت کنید و منتظر مامور پست باشید تا گوشی را به دست شما برساند. نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم. اما در واقع زندگی با تلفن شیائومی چگونه است؟ شیائومی 12S یک گوشی پرچمدار بوده که قابل رقابت با پرچمداران سامسونگ است. اگر به صورت حرفهای از گوشی موبایل برای انجام کارهای سنگین استفاده میکنید، خرید مدلهای پرچمدار ضروری است. در گوشی های پرچمدار شیائومی حتی میتوانید ویدیوهای 4k با رزولوشن 3840 در 2160 را ببینید.

بررسی گوشی شیائومی

به هیچ عنوان قیمت مناسب گوشی های شیائومی را ملاک سنجش کیفیت آن ها قرار ندهید. سایت کیومیتا بهترین گوشی های موبایل شیائومی را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میدهد و جدا از امکانات و خدمات بی نظیری که دارد، با خرید آنلاین این محصول می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. نکات دیگری که در مشخصات گوشی شیائومی باید به آن اشاره کرد، استفاده از محافظ Gorilla Glass 5، قطبنما (Compass)، مجاورت (Proximity)، ژیروسکوپ (Gyro)، شتابسنج (Accelerometer) و اثرانگشت (FingerPrint|Rear-Mounted) است. در جعبه شیائومی با توجه به سیاستهای این برند هیچ هندزفری مشاهده نخواهید کرد، اما میتوانید از هندزفری، ایرباد و هدفونهای با کیفیت این شرکت را تهیه کنید و استفاده کنید.

یعنی شما یه عکس خیلی خوب تو سنسور اصلی از این گوشی تحویل می گیرید. با این حال، باتریهای سری a یک قدم عقبتر از سری s هستند، زیرا همان طور که می دانید هنوز هم پیشرفتهترین پردازندهها متعلق به خانواده s هستند. از مدل های محبوب این سری می توان به Redmi Note 5 و Redmi Note 6 Pro اشاره کرد. از جمله مواردی است که در هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند از برند شیائومی باید به آن دقت کرد.

بررسی گوشی سامسونگ یکی از دلایل ارزنده بودن این سری از گوشی های سامسونگ ، پشتیبانی نرم افزاری آن ها تا 3 یا 4 سال است. ارزان بودن این گوشی ها به دلیل اجزایی که استفاده می کنند نیست بلکه به روشی است که شیائومی در ساختار تجاری خود استفاده کرده. سیستم عامل گوشی شیائومی اندروید است، اما با رابط کاربری MIUI بهینه شده است. همچنین شیائومی هر چند ماه یک بار اپدیت جدیدی برای رابط کاربری خود یعنی MIUI میدهد تا آخرین بهروزرسانیها را به گوشیهای خود اضافه کند. این یعنی 0 تا 100 خرید موبایل شیائومی تنها مقایسه، انتخاب و پرداخت است. در این حالت انواع نویز لنز و رنگ افزایش پیدا کرده و شاید بهتر باشد تنها در مواقعی به فیلمبرداری بپردازیم که نور کافی در محیط موجود باشد.با کاهش نور محیط، همانطور که انتظار داشتیم میزان نویز نوری به صورت قابل توجهی افزایش پیدا میکند و گزاره کاهش هر چه بیشتر کیفیت خروجی با کاهش نور محیط اینجا نیز صادق خواهد بود.

اما در واقع زندگی با تلفن شیائومی چگونه است؟ بسته به کشور شما، بعضی نسخه های شیائومی ردمی نون 8 با یک محافظ صفحه نیز در این جعبه قرار می گیرد که اگرچه بهترین محافظ نیست، اما تا حدی خوب عمل می کند. از این رو در خرید گوشی شیائومی بسیار دقت کنید که بر روی جعبه برچسب رجیستری کالا وجود داشته باشد و گوشی از قبل در طرح رجیستری ثبت شده باشد. دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، تصاویر با جزئیات کافی ثبت می کند. در محیطهای تاریک هم با فعال کردن حالت شب قادر به ثبت عکسهای قابل قبولی هستید. هیچ زوم اپتیکال وجود ندارد، اما زوم دیجیتال کار قابل قبولی را برای انتخاب جزئیات انجام می دهد، در حالی که پردازش HDR می تواند جزئیات را در مناطق تاریک و روشن تر قابل مشاهده نگه می دارد. شیائومی گوشی های اندروید با عملکرد بالا تولید می کند که آخرین مشخصات و نرم افزار ها را دارند.

آینده و پشتیبانی گوشی موبایل توسط برند برای خریداران بسیار مهم است. اگرچه ممکن است بعد از بازیهای طولانی بدنهی گوشی گرم شود، ولی این موضوع کاملا طبیعی است. این شرکت چینی محصولات متنوعی از گوشی های هوشمند را در مدل و قیمت های متنوع به تولید رسانیده است. اخیرا شیائومی با فست شارژ 120 واتی خود ظرف 15 دقیقه گوشی شما را از 0 به 100 میرساند، البته هنوز استفاده از این تکنولوژی همه گیر نشده است و زمان بیشتری نیاز دارد. جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند. گوشی سری M بخریم یا سری S؟ اگر برای خرید گوشی کیفیت بالا، اپدیت بلند مدت، سخت افزار قوی، رابط کاربری فوقالعاده و قیمت ارزان مد نظرتان است، حتما مدلهای مختلف XIAOMI را بررسی کنید، چون برای هر قشر و هر سلیقهای مدلهای متنوعی دارد که رضایتتان را جلب خواهد کرد.