خرید تلویزیون شهری | asilight

نحوه بهره گیری از تلویزیون شهری سیار نیز به همان صورت بوده و شما با مشخص کردن نوع نمایشگر درخواستی با شرکت مورد نظر (پارسه) ارتباط گرفته و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام می کنید. با توجه به نیاز زندگی امروزی که باعث درخواست و تغییر دربرنامه های تبلیغاتی بوده است، یکی از ابزارهای جایگزین تلویزیون شهری متحرک می باشد. این ابزار تحت شرایطی با ماشین های قابل حمل به مکان مورد نیاز منتقل شده و امکان نمایش فیلم و تصاویر را فراهم می نمایند. شرکت پارسه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع نمایشگرهای شهری می باشد که شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص انتخاب نوع نمایشگر با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

ماژول P4 outdoor Cailiang

مفتخریم طی سال‌های گذشته، تعداد زیادی پروژه‌های موفق فروش و نصب را تحویل تلویزیون شهری مشتریان گرامی داده‌ایم. اتصال به سرورهای اختصاصی مجازی ابری شرکت سازنده مین بردها، برای کنترل از راه دور در مکان‌هایی مانند اتوبان‌ها، ارتفاعات بالا و نقاط با دسترسی مشکل که سازه در آنجا نصب شده است. در معرض تابش مستقیم نور خورشید بهتر است از سایبان مخصوص استفاده شود تا کابینت‌های تلویزیون آسیب کمتری ببینند.

  • دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری می شود و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاور است .
  • آن‌ها تبلیغات خود را در محیط‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردهای تبلیغاتی، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش می‌گذارند.
  • نوع محتوا اهمیت خیلی زیادی داشته و می‌تواند تاثیر بالایی در خرید تلویزیون شهری بگذارد.
  • فروش قطعات تلویزیون شهری و انواع ماژول با تنوع بالا فروش قطعات تابلو روان و تلویزیون های شهری در مازندران و بابل انواع ماژول های تک رنگ ،هفت رنگ و فولکالر SMD @ DIP فروش انواع…
  • تلویزیون شهری به لحاظ نوع کاربرد به دو مدل Outdoor و Indoor تقسیم می شود.
ویدئو وال یا تلویزیون تالار برای سرگرم کردن مهمانان و همکاران عالی است؛ زیرا راه حل های پیشرفته ویدئو وال ها قابلیت نمایش محتوای مبتنی بر مرورگر وب را دارند. همکارانی که از طریق ارتباط کار می کنند، به احتمال زیاد در کار خود سازنده و ماهرتر هستند؛ زیرا اشتباهات ناشی از عدم ارتباط به حداقل ممکن می رسد. ویدئو وال یا تلویزیون تالار به کارفرمایان این فرصت را می‌دهد که اعلامیه ‌های سراسری شرکت را برای تیم ‌های گسترده‌ تر پخش کنند؛ بنابراین همه احساس می ‌کنند در محل کارشان متحد و ارزشمند هستند. تلویزیون شهری به لحاظ نوع کاربرد به دو مدل Outdoor و Indoor تقسیم می شود. نوع Outdoor با ویژگی ضد آب و تا حدودی ضد ضربه مناسب فضاهای خارجی بوده و به طور معمول در در میادین شهر، پارک ها، مجتمع های تجاری، سر در سازمان های دولتی و خصوصی، دانشگاه ها و … استفاده می شود. از طرفی دیگر، مدل Indoor مناسب فضاهای سرپوشیده مانند استادیوم های ورزشی، سالن فرودگاه ها، سالن های کنفرانس، مترو، سالن های آمفی تئاتر و … بوده و از کیفیت پایین تری نسبت به نوع اول برخوردار است.

خرید تلویزیون شهری | asilight در تلویزیون های شهری یا تابلو روان ال ای دی، تصاویراز طریق ماژول ها به نمایش در می آیند و عملکرد آنها به این صورت است که ماژول ها برنامه های تبلیغاتی طراحی شده را دریافت می کنند و به عنوان خروجی نشان می دهند. ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینه‌های بالای تعویض در مناسبت‌های گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است.

تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون شهری یکی از ابزارهای موثر در تبلیغات محیطی است که، می‌تواند روی موفقیت برندینگ یک کسب و کار اثر بگذارد. به همین دلیل این امکان وجود دارد، با توجه به گستردگی تقاطع و عرض خیابان‌های منتهی به آن و همچنین توانایی دکل نگهدارنده تلویزیون، ابعاد متفاوتی را برای آن در نظر گرفت. در ویدیو بالا انواع کابینت و روش مونتاژ ماژول ایندور، اوت دور، ضدا آب، با کیفیت‌های پیکسلی مختلف قابل مشاهده است.