مشاور مالیاتی شرق تهران-دفتر مشاور مالیات شرق تهران | تکس مپ

اگر بدون داشتن پرونده مالیاتی مشغول کسب درآمد هستید خبر خوبی برای شما نداریم. سازمان امور مالیاتی با استفاده از روش‌های مختلف، نسبت به شناسایی درآمدهای کتمان شده عمل نموده و مالیات متعلقه را همراه با جرائم سنگین از شما مطالبه خواهد کرد. اما پیش از آن‌که بدانیم چرا بهمشاوره مالیاتینیاز داریم باید بدانیم مشاوره مالیاتی چیست. شما میتوانید از طریق تماس با همکاران ما مشاوره مالیاتی رایگان دریافت کنید و با متخصص ترین مشاور مالیاتی تهران ارتباط برقرار نمایید.

بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران

مشاور مالیاتی شرق تهران-دفتر مشاور مالیات شرق تهران | تکس مپ موسسه فردان حساب یار از سال ۱۳۸۵ در دو شاخه اصلی حسابداری و مشاوره مالیاتی فعالیت خود را آغاز نمود. و اینک با کسب نمایندگی سپیدار سیستم و راهکاران ابری همکاران سیستم با تکیه بر مولفه هایی همچون تجربه، دانش فنی و تسلط بر قوانین خدمات خود را به شیوه ای نوین و اثرگذار به مشتریان ارائه میدهد. حسابرسی مالیاتی در واقع نمونه ای از حسابرسی صورت مالی است که در شکل گزارش با آن تفاوت دارد. مدارک موجود با در نظر گرفتن اینکه چه تاثیری در قانون مالیات های مستقیم دارند مورد بررسی قرار می گیرند. حسابرس مالیاتی باید به این که چه هر کسب و کاری شامل چه مالیاتی می شود اطلاع دقیق داشته باشد و در کدام یک از صورت حساب ها، دریافت ها و پرداخت ها باید قوانین مندرج مالیات رعایت شود.

در مشاوره حضوری، مشاور مالیاتی حضور دارد و می‌تواند شخصاً پرونده مالیاتی و اوراق مالیاتی شما را بررسی نماید و سؤالات شما را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده و در نهایت راهکارهای متناسب با چالش مالیاتی شما را ارائه دهد. مشاور مالیاتی در صورت نیاز می‌تواند لایحه دفاعیه مالیاتی نیز برای شما تنظیم نماید. افراد هنگام مواجهه با چالش‌های مالیاتی، به شخصی نیاز دارند که نسبت به قوانین مالیاتی اشراف کامل داشته باشد و به آنها مشاوره صحیحی ارائه نماید؛ به این نوع مشاوره، مشاوره مالیاتی می‌گویند. شما میتوانید برای دریافت مشاوره مالیاتی رایگان از طریق شماره های درج شده در سایت با همکاران ما تماس بگیرید و سوالات مالیاتی خود را مطرح نمایید. حسابرسی صورتهای مالی جهت ارائه به سازمان امور مالیاتی، انجام امور حسابداری شرکت ها و موسسات، انجام خدمات مالی از جمله تنظیم صورت های مالی، تحریر دفاتر… اینجانب با 25 سال تجربه در مدیریت مالی دولتی، حسابرسی، تنظیم صورت های مالی و مالیاتی برای شرکت های معتبر و مشاوره، آمادگی دارم تا در تهیه و تنظیم اظها…

آشنایی بیشتر با مشاوره مالیاتی

مشاور مالیاتییک کارشناس امور مالیاتی است که به‌عنوان فردی ماهر، سال‌ها فعالیت داشته است و مشاوره با وی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد. مشاوران مالیاتی ما با آشنایی با جدیدترین تبصره ها و قوانین مالیاتی آشنایی دارند و بهترین مشاوره و راهنمایی را به شما میدهند و میتوانید اطمینان داشته باشید با به کارگیری راهکار های گفته شده میتوانید در سریع ترین حالت امور مالیاتی خود را انجام دهید. دفتر خدمات مالی و حسابداری ما با بیش از 18 سال سابقه درخشان در امور مالیاتی، میتوانیم مدعی بهترین خدمات اجرایی در این زمینه را برای شما مودیان فراهم سازیم. در حقیقت حسابداری یکی از عوامل موثر در بقای هر کسب وکاری است و به نوعی زبان تجارت نیز خوانده میشود یک حسابدار با ارائه گزارشات مالی و تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی در هر کسب وکاری، اطالعات الزام را در اختیار تمامی مدیران و ذینفعان اقتصادی قرار میدهد.

  • مشاوره مالیاتی حضوری این امکان را فراهم می کند که شخص ارائه دهنده خدمات مالیاتی یا مشاور مالیاتی در محل شرکت یا مجموعه حضور پیدا کند و به طور مستقیم به بررسی وضعیت مالیاتی شرکت بپردازد و راهنمایی لازم را به مجموعه یا مدیریت انتقال دهد.
  • زمانی می‌توان یک موسسسه را بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران نامید، که تمام خدمات خود را براساس قوانین مالیاتی و ماده تبصره‌های آن ارائه کند.
  • به طور قطع برای شرکت های بزرگ و با حجم قراردادهای بالا و گردش مالی زیاد و پیچیده هزینه مشاوره و کارشناس مالیاتی بیشتر از یک فردی است که صرفا برای اظهار نامه مالیاتی خود از مشاوره استفاده می کند.
  • شما می‌توانید بدون صرف هزینه از خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین آقای مالیات استفاده کنید.
  • مشاوران مالیاتی با توجه به نوع قراردادشان با مؤدیان باید نسبت به انجام تعهدات خود اقدام نمایند.
قوانین با اصطلاحات علمی نوشته می شود، که فهم آن برای افراد غیر متخصص مشکل است بنابراین همکاری با مشاوره مالیاتی یک ضرروت است. مشاوران مالیاتی متخصص در شرق تهران با اطلاع از جدیدترین قوانین و بخش نامه بهترین راهنمای شما خواهند بود. 🟠 خدمات مشاوره و وکیل دائمی مالیاتی شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی با ارائه کد اشتراک با هزینه مناسب.

اداره کل امور مالیاتی شرق تهران