قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 8 مرداد

این نوع درایوها یا به اصطلاح دی وی دی رایتر به کاربر اجازه می‌ دهد تا محتوای دیسک‌های نوری مانند CD ، DVD و دیسک‌هایBlu-ray را بازیابی ، ویرایش و حذف کند. درایوهای نوری از رایج‌ترین اجزای رایانه هستند که در طرفین خود دارای سوراخ‌هایی برای نصب آسان در محفظه محرک 5.25 اینچی در قاب کامپیوتر هستند. درایو نوری از قسمت پشتی خود و تا انتها وارد مکان تعبیه شده روی کیس می‌شود. قسمت پشتی درایو نوری اینترنال شامل درگاهی برای کابل است که به مادربرد متصل می‌شود. نوع کابل استفاده شده به نوع درایو بستگی دارد اما تقریباً همیشه هنگام خرید درایو نوری کابل آن هم همراهش است.

حالا مطمئناً مشکل شما رفع شده است و دکمه به خوبی کار می‌کند… به یک مرکز تعمیرات دستگاه‌های صوتی و تصویری مراجعه کنید و یک تسمه شماره 22 یا 23 تهیه کنید. یعنی با فشردن، دکمه Eject هیچ اتفاقی نمی‌افتد و احتمالاً شما یک سوزن بر می‌دارید و در سوراخ سی‌دی‌رام فرو می‌کنید تا خارج شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

یک بار دی وی دی میخونه سی دی نمیخونه یا درش باز نمیشه یا باز میشه ولی به سرعت بسته میشه به همین دلیل در این مقاله می‌خواهیم دلایل بروز این ایرادات و تا حد امکان روش‌هایی برای رفع مشکل را بیان کنیم. ما در این مقاله از تیم تعمیرات کامپیوتر کرج رایان کمک گرفته ایم. مشکل نخواندن سی دی یا دی وی دی توسط DVD Writer
دو دلیل عمده و شایع که برای این مشکل وجود دارد اولی کثیفی لنز دی وی دی رایتر است و دومی موتور چرخنده دی وی دی یا سی دی. CD-R/CD-RW ، درایوی نوری است که معمولا به نام سی دی رایتر ، سی دی رکوردر یا سی دی برنر نیز شناخته می شود . منظور از RW ، قابلیت بازنویسی اطلاعات روی سی دی یا دی وی دی است . یکی از مشکلات استفاده از اس اس دی به همراه کدی در جای دی وی دی رایتر ، حذف دی وی دی رایتر از سیستم شما است,کابل تبدیل دی وی دی رام به usb کار را برای شما راحت کرده است!

محصولات مشابه

قیمت دی وی دی رایتر اکسترنال و اینترنال 8 مرداد

زمانی که درایو را به لپتاپ وصل کنید، علامت آن در زیر My Computer یا در This PC خواهید دید. ممکن است درایو پیچ یا قفلی مانند آن چه باتری لپتاپ دارد، داشته باشد. این نرم افزار را اجرا کنید و در پنجره آن، دکمه Repair CD-DVD Icon را بزنید. بعد از بالا آمدن ویندوز خواهید دید که آیکون درایو شما برگشته است.

  • همچنین، سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در دی وی دی رایتر اینترنال بالاتر است.
  • دی وی دی رایتر ها ، قادرند اطلاعات تمام فرمت های سی دی و دی وی دی را بازخوانی نموده و اطلاعات جدید را روی این حافظه های نوری بنویسند ؛ بنابراین محدودیتی در استفاده از سی دی یا دی وی دی نخواهید داشت .
  • تفاوت این دو با یکدیگر این است که DVD RW هم قادر به خواندن دیسک ها می باشد و هم می تواند برروی دیسک خام، فایل ها را کپی کند.
  • نمونه‌ی دیگری از درایوهای نوری اکسترنال برند ایسوس، مدل KYE-168 می‌باشد.
  • دی وی دی رایترها انواع مختلفی دارند که با توجه به مدل دستگاه و البته سال تولید آن متفاوت می باشد.
  • ■ دی وی دی رایتر یکی از چیزهاییست که به خاطر ساختار الکترومکانیکی ، احتمال اینکه ۳ روز بعد از خرید ، معیوب بشه هست .
دی وی دی رایترها به شما این اجازه را می دهند که روی دی وی دی و یا سی دی خود می توانید اطلاعات خود را ذخیره کرده و از آنها استفاده کنید. همین امر تبدیل درایو نوری اینترنال به اکسترنال را انجام می‌دهد. مشخصات دی وی دی رایتر پایونیر قابلیت خواندن dvd7 و dvd9 می باشد و البته cd و دیگر dvd را نیز می خواند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت دی وی دی رایتر ASUS 24X DRW-24D5MT و یا سایر محصولات سورن رایان می‌توانید با مشاوران فروشگاه تماس بگیرید. ضمنا اینجور که من تحقیق کردم و خب طبیعی هم هست ، اکثر شرکت ها از تکنولوژی های مشابه روی دی وی دی رایتر های خود استفاده کردن ، تکنولوژی هایی که شاید فقط اسمشون فرق داشته باشه ولی عملکرد مشابه دارن .

دی وی دی 30جز30قاری تلاوت قرآن کریم با صدای قاریان برجسته کشور