خرید کتاب کنکور تجربی با تخفیف ویژه ویستور | ketabko

خرید کتاب کنکور تجربی با تخفیف ویژه ویستور | ketabko

به جرات می‌توان گفت که اگر یک داوطلب بتواند کل کتاب‌های تست را به خوبی حل کند، شانس برنده شدن با رتبه بسیار بالا را در کنکور 1402 خرید کتاب کمک درسی کنکور تجربی را خواهد داشت. شما باید برای درس روان شناسی رشته انسانی این عنوان را تهیه کنید. برای کنکور رشته انسانی شما باید درس‌های تخصصی زیر را آزمون بدهید.

  • در مقاله زیر روش صحیح مطالعه این درس را قرار داده ایم که مطالعه آن می تواند کمک مضاعفی برای شما داوطلبان گرامی باشد.
  • خلاصه اینکه، بهترین کتاب‌های جامع کنکور تجربی را از انتشارات خیلی سبز بخواهید.
  • از دیگر ویژگی‌های فروشگاه کتابچی ارسال سریع سفارش‌های شماست؛ به این صورت که سفارش‌های تهران حداکثر در دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر حداکثر در چهار روز کاری به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

در کتابینو کتاب های دست دوم خود را سریع تر بفروشید و کتاب مورد نیاز خود را ارزان تر بخرید . با توجه به چند برابر شدن قیمت کتاب ها در سال های اخیر خرید کتاب دست دوم مورد استقبال اضار کتابخوان ، دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته. با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان و حذف زیر گروه ها از کنکور داوطلبان باید ساعات مطالعاتی خود را به مطالعه دروس تخصصی اختصاص دهند. نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت می باشد درس زمین شناسی می باشد. پس از حذف زیرگروه ها ضریب این درس برای رشته هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی صفر نمی باشد و داوطلبان این درس را نیز باید جز دروس مطالعاتی خود در نظر بگیرند.

زیست یازدهم تجربی – معرفی منابع کمک درسی: خیلی سبز، نشر الگو و …

نکات مهم کتاب های درسی پی ببرند و با نوع طراحی سوال های 4 گزینه ای آشنا شوند. از این آزمون، داوطلبان تنها می بایست تمرکز خود را بر روی دروس اختصاصی معطوف نمایند. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه وارد سبد خریدت بشی ، یه نگاهی به بخش لوازم التحریر ویستور بندازی و با تخفیف خرید کنی و همراه با همین سفارشت تحویل بگیری . بعد از اتمام تست دوره بعدی، اول ببینید آن مبحثی که قبلا درست نزده بودید را اینبار درست زدید یا نه. برای فهمیدن این موضوع شما باید به پاسخ‌نامه تشریحی کتاب تست خود مراجعه کنید.

پرفروش های کتاب عمومی

خرید اینترنتی کتاب های تست کنکور تجربی نیز تهیه هر یک از انواع کتاب را بیش از پیش آسان نموده‌است. در ادامه به بررسی انواع کتاب به عنوان بهترین منابع کنکور تجربی می‌پردازیم. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند.

کتاب دست دوم ماجراهای من و درسام علوم و فنون ادبی 3 دوازدهم خیلی سبز-در حد نو

در درجه اول باید به سطح تون در هر درس توجه کنین و متناسب با اون منابع رو تهیه کنین. واقعا با کتاب های سطح ضعیف میشه۶۰ به بالا زد؟ پس چرا همه میگن خیلی باشه تا ۳۰ ۴۰ درصد برسونه حتما باید کنارش یه کتاب سطح بالا هم تهیه کرد. کتاب های آی کیو هم برای افرادی که سطح شون بالاست کتاب خوبی هستش. همه کتاب ها خوب هستند (چون بالاخره از هر کدوم یه چیزی میشه یاد گرفت).