استخدام سریع در 5 گام با سایت استخدامی کاربرد کار و کسب | sarzaminestekhdam

استخدام سریع در 5 گام با سایت استخدامی کاربرد کار و کسب | sarzaminestekhdam

برخی از فریلنسرها از بازارهای آنلاین اجتناب می‌کنند، زیرا هزینه‌هایی (معمولاً بین 5٪ تا 20٪ از درآمد شما) را به همراه دارند که می‌تواند تا پایان ماه افزایش یابد. در این صورت سعی کنید از گروه های مختلف فیسبوک و لینکدین برای یافتن کار استفاده کنید. با این حال، توجه داشته باشید که در این پلتفرم‌ها، هیچ قراردادی وجود ندارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که هزینه کار را به خوبی دریافت کنید. سایت های فریلنسر ایرانی این مشکل را حل کرده‌اند و نگرانی برای دریافت هزینه کار وجود ندارد. جابینجا هم یکی دیگر از بهترین سایت های کاریابی در ایران است که فعایت های خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است. با عضویت در این سایت می توانید متفکرانه و با هوشمندی، محل کار خود را در آینده انتخاب کنید، چرا که جابینجا معتبرترین شرکت های موجود در کشور را به شما معرفی می کند.

  • افراد جویای کار می‌توانند از پروفایل Glassdoor هر شرکت دیدن کنند تا نظرات مفصل و تجربیات کارکنان و مصاحبه شوندگان را بخوانند، این ویژگی می‌تواند بازی را برای مصاحبه بهتر تغییر دهد.
  • هر کدام را با بررسی مزایا و معایبش عنوان می کنیم تا به عنوان کارفرما یا کارجو بهتر تصمیم خود را بگیرید.
  • وضعیت نه‌چندان مطلوب بازار کار در ایران از یک طرف و عدم کسب مهارت‌های تخصصی توسط کارجویان از طرف دیگر، این موضوع را به یک مسئله بزرگ در جامعه سایتهای استخدام تبدیل کرده است.
  • از مزایای منحصر به فرد سایت استخدام شو ارائه خدمات کاملا رایگان برای کارجویان و کارفرمایان می‌باشد که در شرایط نا به سامان امروزی صرفه‌جویی بزرگی در هزینه‌هایتان خواهد بود.

این وب سایت برای ویرایشگران ویدئویی که به دنبال مشاغل فریلنسری هستند، عالی است. آنها مشاغلی را به طور مداوم در آگهی های خود قرار می دهند و می توانید با استفاده از این پلت فرم یک پورتفوی خوب برای خود تهیه کرده و در نتیجه مشتریان را به سمت خود جذب کنید. ما در فهرست سایت های عمومی در ابتدای این مقاله به این وب سایت اشاره کردیم، اما از آنجایی که عکاسان نیز می توانند از آن استفاده کنند، مجددا آن را در این فهرست قرار داده ایم.

اپلیکیشن کاربردی در ترکیه که حتما باید نصب کنید

یه درصد زیادی از رزومه‌های حا‌می‌ کار قبلا به درد نمی‌خورد یا وقتی زنگ ‌می‌زدی ‌می‌گفت من الان چندماهه مشغول به کارم ا‌میدوارم با تغییراتی که در سیستمشون ‌می دهند این مشکل رو حل کنند. همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم از طریق پلتفرم های استخدامی در ایران بدون نیاز به سابقه کار می توانید در تخصصی که دارید شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. پس بهتر است ابتدا نمونه کارهای خود را افزایش دهید و رزومه کاری خود را دقیق درست کنید تا شغل مورد نظرتان را هرچه زودتر پیدا کنید. کاریاب ایران یکی از قدیمی ترین نهادهای کاریابی و استخدامی در ایران است که از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده است.

۳- سایت کاریابی مشاغل برای دانشجویان در سطح فدرال

لندینگ پیج ها یا صفحات فرود، صفحاتی هستند که مثلاً برای معرفی یک محصول خاص یا یک جشنواره فروش طراحی می شوند. بنابراین کافیست کار با یک صفحه ساز را بلد باشید، تا به عنوان یک فریلنسر، در زمینه طراحی لندینگ پیج فعالیت کنید. حتی اگر تجربه ای با وردپرس ندارید، می توانید در مدت زمان کوتاهی آن را یاد بگیرید. بعد از این که طراحی سایت های وردپرس را یاد بگیرید هم می توانید پروژه های طراحی سایت را به عنوان فریلنسر قبول کنید. طراحی لوگو، طراحی بنر دیجیتالی، طراحی پوستر و … همیشه مشتریان خود را دارند.

در این‌ صورت آگهی را هزاران‌ نفر به صورت روزانه می بینند و برای ارسال رزومه اقدام ‌می‌ کنند. این آگهی های استخدامی مختص ارگان ها و نهادهای دولتی مانند  استخدام نیروی انتظامی  و شرکت های خصوصی معتبر می باشند. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که سایت ایران استخدام در قبال آگهی های که درج‌ می شوند هیچ مسئولیتی ندارد و تنها به صورت واسطه و رابطه بین دو شخص یا شرکت عمل می‌ کند.