قیمت فنس ‌ توری حصاری و باغی لیست قیمت خرید مستقیم فنس گستر | foulka

یکی از مهم ترین عوامل روی قیمت هر رول توری حصاری، وزن آن است که با توجه به قطر مفتول و سایز چشمه بالا و پایین میشود. شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت روز توری حصاری با کارشناسان آهنیتو تماس بگیرید. توری فنس از مفتول گرم گالوانیزه و یا پلی اتیلین تولید شده و برای حصارکشی باغ و ساختمان کاربرد دارد.

توری سرندی

این محصول به دو صورت خاردار و یا به صورت قلاب‌دار تولید می‌شود. در نتیجه از این نظر می‌توان آن را در سه مدل بر اساس سفارش و نیازهای مشتری تولید کرد. این سه مدل عبارت‌اند از یک‌طرف قلاب و یک‌طرف خاردار، هر دو سمت قلاب و یا هر دو سمت مفتول فولکا خاردار. به منظور خرید و فروش و اطلاع از قیمت انواع توری حصاری با شهر مفتول از طریق شماره 37556–021 در تماس باشید. نوع مفتول و چشمه و همچنین ضخامت مفتول به طول عمر آن می افزاید.

چوب بعلت پوسیده شدن و سنگ نیز بعلت ترک خوردن، مقاومت خود را از دست می داد. همچنین نصب سخت و هزینه بالای این حصارها نسبت به مش حصاری گالوانیزه باعث شده بود که متقاضیان جایگزینی برای امنیت منازل و باغ های خود پیدا کنند. برای اطمینان از خرید فنس باکیفیت برای حصارکشی محوطه مورد نظرتان، باید به مشخصات زیر توجه داشته باشید. قیمت فنس همواره تحت تاثیر قیمت مفتول گالوانیزه می‌باشد که بهتر است به صفحه مفتول گالوانیزه نیز مراجعه شود تا در جریان قیمت روز مفتول گالوانیزه قرار بگیرید.

  • شما عزیزان میتوانید برای دریافت قیمت روز توری حصاری با کارشناسان آهنیتو تماس بگیرید.
  • به منظور تولید این محصول می‌بایست از مفتول گالوانیزه سرد یا گرم استفاده شود.
  • به عنوان یک فضای محصور کننده، جهت جلوگیری از ورود افراد متجاوز و دزد و یا جلوگیری از دور شدن کودکان و گم شدن حیوانات خانگی به ایمنی و امنیت کمک می کند.
  • معمولا در مناطق خیلی شرجی و مکان هایی که فنس همیشه در آب باشد از مدل توری حصاری که با لایه ای از PVC پوشیده شده باشد استفاده میشود.
  • ضخامت سیم مورد استفاده برای این توری ها از 2 میلی متر تا 75.4 میلی متر متغیر می باشد .
قیمت فنس ‌ توری حصاری و باغی لیست قیمت خرید مستقیم فنس گستر | foulka در ادامه قصد داریم تا به توضیح مختصری از ویژگی های هر یک بپردازیم. برای مشاهده قیمت روز انواع سیم توری حصاری محصول می‌توانید صفحه لیست قیمت راه ساخت را ببینید. نور شدید خورشید، رعد و برق و رطوبت نیز هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌کند. این نوع توری مقاومت خیلی بالایی دارد و به همین علت برای هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب است از لحاظ قیمت نیز بالاتر از انواع دیگر است.

ولی عموماً به علّت اینکه حالت دو سر پیچ در بارگیری ، حمل و جابه جایی ها ، بهتر مقاومت خواهد کرد و باز نمی شود ، پیشنهاد ما این حالت است . امّا بنا به درخواست مشتری هر کدام از حالتهای فوق قابل اجراست .

پنجره دوجداره و توری تمام مناطق