پینچ ولو نیوماتیک Pneumatic pinch valves شیرهای صنعتی آوند | کسری سارانپینچ ولو نیوماتیک Pneumatic pinch valves شیرهای صنعتی آوند | کسری ساران

  • اتصالات انتهایی را می توان در هر انتها پیچ یا رزوه کرد تا اتصال لازم را فراهم کند.
  • جنس پینچ ولو نیز با کد های AL به معنی آلومینیوم و V2 ، V4 به معنی فولاد ضد زنگ مشخص می گردد، همچنین جنس کاور بدنه نیز در ادامه مشخص می شود.
  • این خواص سبب کمترین آسیب به شیر می شود در نتیجه باعث عدم محدودیت در جریان میشود.
  • کارشناسان فنی این شرکت تلاش می کنند تا با ارائه راهکارهای مناسب حمایت فنی و پشتیبانی خود را به نحوه مطلوبی ارائه نمایند.
  • شیمیایی برتر بزرگترین وارد کننده شی باتر فروش شی باتر وارد کننده روغن آرگان مراکش و روغن آرگان اسپانیا و فروشنده روغن آرگان و سیترات پتاسیم و تری … دریچه کاملاً باز شده، عبور جریان آزاد را به رسانه فراهم می کند و از گرفتگی یا انسداد شیر جلوگیری می کند. رسانه همچنین فقط با آستین لاستیکی تماس پیدا می کند و اجازه می دهد تا رسانه ایزوله شود، آلودگی نداشته باشد و به اجزای دیگر آسیب نرساند.

    شیرآلات صنعتی

    بسته به کیفیت ساینده کاربرد، این می تواند باعث سایش بیش از حد روی آستین شود. در 95% مواقع این مشکل به این دلیل ایجاد می شود که از شیرهای Pinch Valves به درستی استفاده نمی شود. شیرهپینچ معمولاً برای شروع، تنظیم و توقف جریان محصول با استفاده از یک لوله یا آستین استفاده می شوند. پینچ ولوها به گونه ای طراحی شده اند که مزایای گسترده ای را ارائه می دهند. کاربرد پینچ ولو بسیار گسترده می باشد و از آن در خطوط انتقال مواد غذایی،دارویی،شیمیایی،صنایع سیمانی،صنایع فولادی،صنایع معدنی  صنایع چوبی،نیرو گاه ها استفاده می شود همچنین از آن ها در سیستم های انتقال آب،سیستم های انتقال بخار،برای انتقال سیالات شیمیایی و خورنده،سیالات ساینده اسلاری،انتقال دوغاب،انتقال سیلیس و …. پینچ ولوها معمولاً برای شروع، تنظیم و توقف جریان محصول با استفاده از یک لوله یا آستین استفاده می شوند.

    حداکثر فشار پینچ ولو چقدر است؟

    شرکت مهندسی پترو ﺻﺪف با بیش از بیست سال  فعالیت در زمینه طﺮاﺣﯽ،ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢھﺎی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی از معتبرترین برندهای جهان و به روزترین فناوری ها یکی از شرکت های پیشرو در تامین و تجهیز پالایشگاهها و صنایع گازی و پتروشیمی می باشد. بیشتر شیرها امکان استفاده با مایعاتی با غلظت بالا را ندارند و ذرات معلق فلز در شیر باعث مسدود شدن شیر می شود. مزیت اصلی این مدل شیر  عبور مستقیم جریان و عدم وجود قطعات متحرک درونی است. با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود.

    شیرهای پینچ ولو که بعنوان شیر گوه ای یا گیوتینی شناخته میشود توسط شرکت آراد پیشه شاره از سایز یک اینچ تا14اینچ ساخته میشود.پینچ ولو در صنعت فرآوری مواد معدنی و یا سایر صنایع که مواد دارای سایش میباشد کاربرد بسیار دارند. این شیرها استهلاک بسیار پایینی دارند و تعمیرات این شیرها شیر صنعتی پروانه ای نیز آسان میباشد. پینچ ولو یا شیر پینچ، برای کنترل یا قطع جریان سیالات ساینده، گرانولی، فیبری یا خورنده استفاده می شود. شیر پینچ به عنوان یک شیر جداکننده یا تنظیم کننده لجن، گرد و غبار، امولسیون، مواد گازی، پودر، هوای فشرده، گرانول ها، گلوله ها و غیره کاربرد گسترده ای دارد. هیچ چیز نمی تواند انکار کند که پینچ ولو برای کنترل جریان مایعات، پودرها، جامدات و مواد ساینده ایده آل است و عملکرد خود را در طول سالیان متمادی ثابت کرده است زیرا عملیات آن بدون نقص انجام می شود.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار