بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

درباره دو نوع جدید لینک‌ها هنوز نتایج معتبری به دست نیامده است. در کل توصیه می‌شود اگر برای خرید سفارش بک لینک سئو هزینه‌ای پرداخت کرده‌اید یا به اصطلاح لینک اسپانسر شده است از شناسۀ Sponsored همراه با Dofollow استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم رپورتاژ آگهی خود نوعی بک لینک طبیعی و کلاه سفید به حساب می‌آید. و در مقابل بک لینک هایی که خریداری می‌شوند، احتمال آنکه خصوصیات بک لینک‌های باکیفیت را داشته باشند پایین است.

چرا بک لینک ها مهم هستند ؟

بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک این نوع سایت‌ها معمولاً صفحاتی پر از لینک به سایت‌های مختلف با موضوعات متنوع و بی‌ارتباط با یکدیگر دارند. یکی از بهترین امتیازات وبلاگ نویسی به صورت مهمان، امکان به ثمر نشستن سریع آن به‌محض انتشار خدمات لینک سازی گلدلینک است. منبعی که از آن بک لینک می‌گیرید به اندازه خود یک لینک اهمیت دارد. درواقع، گوگل زرنگ‌تر شده و روزگار بک لینک گرفتن از وب‌سایت‌های بی‌ربط و نشستن به این امید که جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب کنید به سرآمده است. دلیل اهمیت بک لینک ها به این دلیل است که انگار سایت دیگری مورد اعتماد بودن و شایسته بودن شما را تایید می کند و شما را به عنوان مرجع معرفی می کند و از نظر گوگل چنین سایتی لایق رتبه های خوب در نتایج است.

معمولا سایت هایی که در زمینه فروش رپورتاژ آگهی یا بک لینک فعالیت میکنند علاوه بر شما به سایت های بسیاری لینک داده اند و همین مسئله موجب کاهش ارزش و اعتبار این نوع لینک سازی میشود. فاکتورهای بسیاری برای تعیین اعتبار دامنه شما لحاظ میشود که برخی از آنها عبارتند از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های دریافتی، تعداد لینک های خروجی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … . هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود. با زیاد شدن معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی استفاده میکردند معرفی کرد. همچنین در ادامه پیج رنک را به کلی حذف کرده و تلاش کرد تا وابستگی رتبه بندی نتایج به لینک سازی را تا حد امکان کاهش دهد.

  • برای مثال، این پست را ببینید که نویسنده آن زمانیکه بلاگ خود را استارت زده این پست را در آن قرار داده است.
  • ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود.
  • بک لینکها همچنان مهمترین فاکتور سئو هستند ولی امروز گوگل علاوه بر بک لینک به فاکتورهای دیگری نیز مانند تجربه کاربری، سئوی داخلی، سرعت سایت، محتوای با کیفیت و …
  • فروم های ایرانی یکی از بهترین روش هایی است که می توانید در آن ها به صورت رایگن ثبت نام کرده و شروع به فعالیت کنید.

همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که خرید پی بی ان امن شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است. به عنوان یکی از زیرکانه‌ترین روش‌های ساخت بک‌لینک در نظر گرفته می‌شود. به این صورت که پست‌های مرتبط با کسب و کار خود را مطالعه کرده و نظر خود را به صورت کاملا دقیق و هدفمندانه بنویسید. پس زمانی که در وب‌سایت، لینکی ‌ایجاد کنید، می‌توانید بگویید که به آن وب سایت بک لینک داده و گیرنده‌ی لینک هم می‌تواند بگوید ما بک لینک گرفته‌ایم. دومین نکته‌ای که باید حتما به آن توجه شود این است که برای لینک سازی بهتر است محتوای سایت خود را به طور مرتب به روز رسانی کنید. به طور کلی انتشار محتوای جدید در وب سایت شما مهم‌ترین قسمت در ایندکس شدن سایت شما است.

استفاده از افراد سرشناس و سایت‌های برجسته

ببینید وقتی شما به سایت خوبی لینک میدید نشون می‌دید که از منابع معتبر استفاده کردید و خب این یک امتیاز برای خودتون هم هست. از طرف دیگه نیازی نیست لینک فالو بدید، نوفالو هم اوکیه و چیزی از سایت خرید رپورتاژ آگهی سایت شما کم نمیشه. ساختن لینک UTM اصلاً سخت نیست و اگر هم نمی‌دانید چیست و چطور ساخته می‌شود نگران نباشید. در وبسایت نوین ابزار ساخت لینک UTM داریم و در همان صفحه توضیحات کاملی داده‌ایم.

خود خبرنگار ممکن است به دنبال منبعی برای مقاله اش باشد، چرا ان منبع شما نباشید؟ مطمئنا می توانید از طریق این خبرنگار بک لینکی را به سایت خود داشته باشید. بیشتر کسب و کار ها روابطی با تامین کنندگان، فروشندگان، مشتریان و همکارانشان دارند. اگر شما در همچین جا هایی لیست شوید، برای کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود.