بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ از 10 ، 15 ، 20 ، 25 تا 30 میلیون فروردین 1402 راهنمای خرید لپ تاپ تک میز | behtarin-laptop در این قسمت، نه تنها بهترین لپ تاپ های جهان، بلکه قوی ترین لپ تاپ های دنیا معرفی می‌شوند. مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای تدوین ویدیو را نیز در آن با سرعت بالایی به اجرا درآورد. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و جذاب این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 240 هرتز اشاره کرد که این لپ تاپ را به یک دستگاه ایده‌آل برای اجرای بازی‌های ژانر شوتر اول شخص مبدل می‌کند. انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای موجود را نیز نصب و اجرا کند.

لپ تاپ گیمینگ لنوو IdeaPad Gaming 3-LG

از تراشه مرکزی Core i H اینتل در کنار پردازنده مرکزی GeForce RTX3070 GDDR6 استفاده شده که قدرت پردازش خیلی خوبی دارن و به راحتی میتونن بازی‌های گرافیکی و برنامه‌های حرفه‌ای رو بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی اجرا کنن. این مدل از 1 ترابایت حافظه SSD برای ذخیره‌سازی و 32 گیگابایت حافظه DDR4 برای رم استفاده کرده. اگر تا سقف 40 میلیون تومان می‌خواهید برای خرید لپ‌تاپ هزینه کنید، تنوع مدل‌های گیمینگ اندکی بیشتر می‌شود، با این‌حال اکثر مدل‌ها در یک یا دو مورد از پارامترهای رم، پردازنده و گرافیک، انتظارات را برآورده نخواهند کرد. در این بین لپ‌تاپ ایسوس «TUF Gaming F15» از معدود مدل‌ها با یک تناسب نسبی بین اجزای مختلف سخت‌افزار می‌باشد که می‌توانید در بازار پیدا کنید. این لپ‌تاپ قدرت خود را از گرافیک 60 واتی RTX 3050 و CPU 45 واتی Core i H می‌گیرد و 8 گیگابایت رم دارد.

  • اما همین تنوع بالا موجب شده تا بسیاری در خرید و انتخاب یک لپ تاپ خوب سردرگم شوند.
  • جدیدترین مک‌بوک پرو اپل از دید خیلی‌ها بهترین و قوی ترین لپ تاپ دنیا است.
  • در محدوده ۴۵ تا ۵۰ میلیون تومان، همان «ذن‌بوک ۱۴ ایسوس» مدل UM3402YA را به‌ شما پیشنهاد می‌کنیم.
  • در انتها برای بیان سوالات و پیشنهادات خود در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.
  • صفحه نمایش دوم نیز در بخش صفحه کلید قرار گرفته که وضوح Full HD برای آن در نظر گرفته شده است.
در برند اچ پی نیز لپ تاپ مدل pavilion 15-dk1056wm یکی از جدید ترین لپ تاپ های 2021 بازار است که عملکردی فوق العاده برای گیمینگ دارد. این مدل نیز با یک باتری بسیار قوی، در کنار پردازنده ای سریع و نمایشگری با قدرت، تجربه لذت بخش بازی را به کاربران می دهد. در حال حاضر برند های بسیار مختلفی در ایران مدل های متفاوتی از لپ تاپ ها را عرضه می کنند. زمانی که کاربران برای خرید لپ تاپ مد نظر خود به بازار خرید و فروش این محصولات مراجعه می کنند، با طیف گسترده ای از برند ها و مدل ها مواجه می شوند. اما بهترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران کدام مدل ها و از کدام برند ها هستند؟ در این جا می خواهیم با بررسی جدید ترین لپ تاپ های 2021، به بررسی مدل، ویژگی ها و کارایی و قیمت جدیدترین لپ‌تاپ های 2021 بازار ایران بپردازیم.

حافظه داخلی

علیرغم داشتن قدرت بسیار زیاد، استودیو لپ تاپ یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام می‌آورد و صفحه نمایش 14.4 اینچی آن عالی است و رفرش ریت 120 هرتز آن را نسبت به رقبا برتری می‌دهد. جدیدترین مک‌بوک پرو اپل از دید خیلی‌ها بهترین و قوی ترین لپ تاپ دنیا است. اگر قیمت برایتان اهمیتی ندارد به سختی می‌توانید لپ‌تاپی بهتر از مک‌بوک پرو 2023 خریداری کنید. عملکرد این مدل به‌لطف پردازنده‌های M2 پرو و M2 مکس از هر لپ‌تاپ رقیبی بهتر است و هم مدل 14 اینچی و هم مدل 16 اینچی نیز از شارژدهی بسیار عالی برخوردار هستند. لپ تاپ Raider GE76 12UGS شرکت ام اس آی یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولاتی است که به تازگی وارد بازارهای ایران شده و در نتیجه به بهترین سخت افزارها مجهز است. به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند.