تابلو فرش خرید تابلو فرش دستباف و ماشینی با پایینترین قیمت

به‌صورت کلی تابلو فرش ها به دودسته ماشینی و دستبافت تقسیم‌بندی می‌شوند. تابلوفرش‌های دستبافت بسیار نفیس و گران‌قیمت بوده و از زیبایی بی‌نظیری برخوردار هستند. تابلو فرش های ماشینی نیز به دلیل بافته شدن با شانه و تراکم‌های بالا نظیر تابلو فرش 1200 شانه و تابلو فرش 1500 شانه، چیزی از تابلو فرش های دستبافت کم ندارند و از قیمت بسیار مناسب‌تر و طرح و تنوع بیشتری برخوردار هستند. تابلو فرش دستبافت یکی از زیباترین وسایل برای دکوراسیون منزل شماست که دیوار فضای موردنظرتان را به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر آراسته می‌کند. به نوعی می توان گفت تابلو فرش‌های دستباف حلقه مفقوده انواع دکوراسیون‌ها هستند و نسبت به تابلو های نقاشی گزینه‌ بسیار بهتری برای جلوه بخشیدن به منزل محسوب می شوند.

راهنمای خرید

برای اینکه بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید بهتر است با دقت انتخاب کنید و تابلو فرش تان را متناسب با بودجه و سلیقه شخصیتان تهیه فرمایید. به راستی زمانی که به گره های ظریف بافت تابلو فرش نگاه می‌کنیم مهارت و صبوری و رنجی که آن قالی باف کشیده کاملاً قابل لمس است . تابلو فرش ها معمولا تصاویری از نقش و نگارهای جذاب و زیبا هستند که هر کدام بیانگر یک روایت می باشند که با ایده گرفتن از تصاویر نقاشان اروپایی و ایرانی بافته می شوند. در روش چاپ، با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های مدرن چاپ، عکس بر روی فرش با زمینه سفید چاپ شده و به دلیل استفاده از 256 رنگ در چاپ آن، تابلو فرش از زیبایی بیشتری برخوردار است. تابلو فرش همان‌طور که از نامش مشخص است، برای استفاده روی دیوار و تزئین آن به کار می‌رود.

گره‌های یک تابلو فرش باید از نظر ریزی، درشتی و یکنواختی، منظم باشند تا محصول کیفیت تابلو فرش بالاتری داشته باشد. این نوع تابلوفرشها معمولا دارای طرح برجسته هستند مثلا در تابلوفرش دستباف طرح اسب ممکن است یالهای اسب برجسته باشند. در طول تاریخ مناطق مختلفی از کشور مبادرت به بافت تابلو فرش کرده اند، بهترین تابلو فرش های دستباف در شهر تاریخی، خوش آب و هوا در ۸ کیلومتری جنوب غرب تبریز یعنی سردرود تولید می شود.

  • این مدل از نخ ها نسبت به نخ های طبیعی ارزان تر می باشند و فرش و تابلو فرشی که مواد اولیه آن از این مدل نخ باشد نیز قیمت ارزان تری نسبت به سایرین دارد.
  • ریزی و درشتی گره‌ها که تراکم بافت آن از قسمت پشت تابلو فرش به خوبی دیده می‌شود.
  • تنها یک دلیل از دلایل فوق کافیست برای هشدار به ما در عدم استفاده از این بافته های شیمیایی و استفاده از فرش دستبافت…….
  • طرح‌هایی همچون تابلو فرش منظره، طبیعت، حیوانات، عکس اشخاص و هنرمندان، وان‌یکاد، آیه‌های قرآنی و… از محبوب‌ترین طرح‌های تابلو فرش های ماشینی هستند.
  • درجه رسانه شماست، رسانه‌ای که کمک‌تان می‌کند با چشمانی باز انتخاب و هوشمندانه خرید کنید.

امیدواریم این مطلب برای انتخاب تابلو فرش دستبافت مناسب به شما کمک کرده باشد. در مطلب ۲۵ مدل فرش دستبافت زیبا، ارزان و چشم نواز هم می توانید اطلاعات خوبی درباره فرش های دستباف به دست بیاورید. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. تابلو فرش در واقع فرشی است که در ابعاد کوچک‌تر بافته می‌شود، این کالای باارزش و هنری جنبه تزیینی دارد، مانند تابلو روی دیوار نصب می‌شود و جلوه‌ی بی‌بدیلی به محیط می‌دهد.

تابلوفرش دستباف طرح سطل گل عرضی ابریشمی

تابلو فرش خرید تابلو فرش دستباف و ماشینی با پایینترین قیمت فرضاٌ وقتی گفته میشود رجشمار بافت فرشی ۶۰ است ، به این معنی است که در هر هفت سانتی متر آن ۶۰ گره بافته شده ، و وقتی گفته میشود رجشمار ۷۰ ، یعنی ۷۰ گره در ۷ سانتیمتر . از جمله دیگر تابلوفرشهای دستباف می توان به طرح گربه، شیر، پلنگ و… اشاره کرد. این نوع تابلوفرشها با الهام از نقاشی های استاد فرشچیان بافته می شوند.

مهمترین نکات در انتخاب و خرید تابلو فرش

قیمت قطعی و مشخص شده برای خرید تابلو فرش از طرف مجموعه پارسین فرش در اکثر موارد بیشتر از قیمت مرسوم خرید در سطح بازار است. یک موضوع مهمی که یک خریداری حرفه ای تابلو فرش باید آن را چک کند پشت تابلوفرش می باشد. بای اینکار شما می توانید نواقص و مشکلات احتمالی تابلو را تشخیص دهید؛ مواردی همچون کج‌بافیدر بافت، لکه‌گیری و … با چک کردن پشت تابلو تنها قادر به فهمیدن آن هستید که اگر تابلو را با قاب خریداری کنید قادر به چک کردن آنها نخواهید شد. از طرفی شما در زمان خرید تابلو فرش باید به این موضوع دقت کنید که رنگ بندی تابلو باید با رنگ دیوارها، پرده ها، مبلمان، فرش ها و … همخوانی داشته باشد.