دیزل ژنراتور گازوئیلی

به طور کلی، موتورهای دیزلی بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتورهای احتراق داخلی دارند که امکان دستیابی به درصد تقریبی از راندمان را فراهم می کند. تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور نسبت به موتورهای بنزینی مقرون به صرفه است. ژنراتور دیزلی مصرف سوخت کمتری نسبت به نوع بنزینی دارد. از دیگر انواع دیزل ژنراتور می توان به دیزل های مولد چند منظوره اشاره کرد که کاربرد بسیار کمتری را نسبت به دیگر دیزل ها دارد. این محصول نسبت به سایر دیزل ژنراتور های موجود در ایران قیمت بالاتری دارد.

مثلا در مواقعی که برق شهر به دفعات زیاد و یا به مدت طولانی قطع می شود یا در مناطقی که برق شهر در دسترس نیست و باید به طور پیوسته از ژنراتور استفاده گردد مانند اکتشاف معادن و کمپ ها. مانند اردوگاه ها، نمایشگاه ها، اکتشاف معادن و کمپ ها نباید در کاربردهای ساخت توان استفاده شود. میزان قدرت دیزل ژنراتور کاترپیلار زیاد بوده و در صنایع بزرگ با فشار کاری بالا استفاده میشوند. بازه قدرت موتور دیزل کاترپیلار در رنج 300 تا 800 کیلووات است. مجهز به فیلتر هوای ورودی به منظور کاهش صدا و جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محفظه موتور و سیلندر ها. به عبارت دیگر کانوپی یک اتاقک یا محفظه­ای است که موتور مولد داخل آن قرار می­گیرد و دارای عایق صوتی می­باشد. قطعات یدکی این ژنراتور هم در داخل کشور موجود بوده و به همین علت طرفداران زیادی هم دارد.

کاربرد دیزل ژنراتور

این دستگاه ها طوری طراحی شده اند که به هنگام قطع برق شهری شروع به کار می کنند و برق ساختمان مورد نظر را تامین می کنند. با توجه به اینکه موتور این دستگاه به صورت مداوم در حال کار کردن است اگر فاقد سیستم خنک کننده باشد ممکن است پس از مدتی دمای موتور افزایش پیدا کند که در این صورت احتمال سوختن موتور وجود دارد. اگر سطح روغن کمتر از حد مناسب باشد دمای آن بالا رفته و موتور جوش می آورد.

قیمت دیزل ژنراتور

شما می توانید روش ها و راه های نگهداری از دیزل های ژنراتوری مورد نظر خود را نیز فرا گرفته و از این طریق به بهترین و مناسب ترین شکل ممکن از این دستگاه بی نظیر استفاده کنید. چه برای یک منبع ثابت برای یک عملیات بیوقفه، چه برای ژنراتورهای پشتیبان مانند دیزل ژنراتور ولووپنتا که انرژی را به عملکردهای حیاتی میرسانند، جایی برای خطا یا خرابی وجود ندارد. سه نوع اصلی ژنراتور وجود دارد: قابل حمل، اینورتر و آماده به کار. این قطعه نیز از مهمترین قطعات استفاده شده در این دستگاه می باشد که کار اصلی یعنی تولید برق را انجام میدهد. مجموعهی آبیاران بهدلیل واردات و تامین مستقیم انواع مدلهای دیزل ژنراتور (دیزل ژنراتورهای اضطراری و دایم کار)، امکان ارائهی یکی از مناسبترین برندهای ژنراتور برق از نظر قیمت مقرون به صرفه آن با عنوان دیزل ژنراتور بادوین یا بائودین (Baudouin) را در اختیار دارد که شما عزیزان برای مشاهدهی مشخصات فنی و لیست قیمت دیزل ژنراتور بادوین میتوانید به صفحهی محصول مورد نظر مراجعه کنید.

پس از اینکه ماده سوختنی تبدیل به انرژی مکانیکی شد کار موتور تمام می شود و کار ژنراتور آغاز می شود که باید انرژی مکانیکی را تبدیل به انرژی الکتریکی کند. این دستگاه علاوه بر تامین برق اضطراری برای تامین برق اصلی هم مورد استفاده قرار می گیرد، مثلا در شرکت ها یا کارگاه های صنعتی که برق شهری نباشد، دیزل ژنراتورها میتوانند برق مورد نیاز را تامین کند که به آنها دیزل ژنراتور دائم کار میگویند. از این مدل می­توانید در منازل، محل کار و دیگر اهداف این چنینی استفاده کنید.

برای حل این چنین مشکلاتی از نصب دیزل ژنراتور بر روی قسمت ولتاژ پایین می توان بهره برد جایی که کاربرد ، مشخصات و نحوه نصب سیستم باید مطابق با استاندارد IEC60034 باشد. همچنین در نظر داشته باشید که هر یک از ژنراتورها دارای یک سری رتبه بندی ها می باشد که این رتبه های استاندارد توسط تمام شرکت های سازنده اعمال می شود تا خریداران بتوانند با توجه به رتبه های این محصولات، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. شما نیز می توانید قبل از خرید خود، اطلاعات مورد نیاز و کافی را در خصوص هر یک از این محصولات و ویژگی های آن به دست آورده و از این طریق بهترین آن را سفارش دهید.

عموماً این یک نیاز پایه سیستم برای همه نیروگاه ها است زیرا نیروگاه های جدیدی و قدیمی در پاسخ به تغییرات لحظه ای در فرکانس بدون وابستگی به ارتباطات خارجی، بایستی سازگار باشند. موتورهای دیزل ژنراتور بادوین برای پاسخ به چالشهای مورد نیاز انرژی کارآمد، مقرون به صرفه و تولید آلاینده کمتر طراحی شدهاند. موتور (Motor): موتور یک بخش مهم و حیاتی است و تمام انرژی مکانیکی مورد نیاز برای تولید برق توسط آن تولید میشود.از این جهت اهمیت دارد که آنچه شما در خروجی دریافت میکنید به مقدار زیادی به توان مکانیکی تولید شده توسط موتور بستگی دارد. اندازه فلنج، دیسک و فاصله پایه تا شفت در سایزهای مختلف که به SAE مشهور است و در کوپله شدن با موتور در توان های مختلف ، از اهمیت زیادی برخوردار است. ژنراتور از دو قسمت متحرک و قسمت ساکن تشکیل شده است و اهمیت ژنراتور به اندازه مخرن آن، قدرت و خروجی ها، نوع استارت، نوع سوخت و میزان آلودگی صوتی است.

این کمپانی در سال 1918 در فرانسه شروع به فعالیت نموده و در سال 2009 میلادی توسط کمپانی ویچای (Weichai) چین خریداری شده است و مصحولات خود را بر اساس دستورالعمل ها و استادردهای اروپایی با برند بائودین به بازار عرضه می کند. قیمت دیزل ژنراتور ۱۰۰۰ کاوا و مواد به کار رفته آن رابطه مستقیمی با هم دارند. انعطافپذیر، راحتی نصب و مصرف سوخت،با پشتیبانی گسترده پس از فروش،، سهولت کار و آرامش خاطر را تامین میکنند. استفاده از مصالح بومی در ساخت بنا علاوه بر صرفه اقتصادی و سهولت تهیه هزینه حمل و نقل مصالح را تا حدود زیاد کاهش می دهد.

دیزل ژنراتور چیست

فروش دیزل ژنراتور در شرکت آبیاران با ضمانتنامه عملکرد صحیح برای دستگاه خریداری شده، همراه خواهد بود. تامین برق نیروگاه- فروش و اجاره گاز ژنراتور- فروش و تعمیرات دیزل ژنراتورهای دریایی • مشاوره ، نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور • تامین قطعات انواع فیلتر روغن، فیلتر گازوئیل ، فیلتر هوا. یک موتور دیزل با استفاده از فشار تراکم مخلوط هوا (حاوی اکسیژن) دیزل را متراکم می کند. فقط باعث می شود که به شکل مفیدی حرکت کند. یک مدل از ژنراتور بصورت استندبای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدلهای دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید بصورت پیوسته عمل کنند. همچنین ممکن است پایه های ضد لرزش را روی قاب پایه مشاهده کنید که به جلوگیری از انتقال لرزش به قاب در هنگام کارکرد موتور کمک می کند.

همانطور که متوجه شدید دیزل ژنراتور ها منابع برق اضطراری هستند که قابلیت استفاده در مکان های مختلف را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیزل ژنراتور، کاتالوگ دیزل ژنراتور را مشاهده نمایید. وظیفه این قطعه تنظیم و کنترل ولتاژ خروجی دستگاه است زیرا اگر ولتاژ خروجی دستگاه کنترل نشود ممکن است دستگاه بیشتر از توان خود کار کند و این باعث می شود موتور دستگاه دچار آسیب شود. اگر کسینوس فی کمتر از 8/0 شود، راندمان پایین می آید.

ژنراتور دیزلی مصرف سوخت کمتری نسبت به نوع بنزینی دارد. فونداسیون باید به نوعی طراحی گردد که علاوه بر تحمل وزن ناشی از مجموعه تجهیزات دیزل ژنراتور و متعلقات لرزش های ناشی از کارکرد دستگاه را نیز تحمل نماید و در عین حال لرزش ها را به کف و دیوارها وسقف منتقل نکند. چرا که موتور باید ژنراتور را بچرخاند و زیر بار ها و ساعت های کارکرد مختلف دوام بیاورد. بسیاری از کاربران درک نمی کنند که چرا مارک و یا برند تجاری باعث می شود تولید کننده در مواردی قیمت دیزل ژنراتور های مختلف و متفاوتی را تعیین می کند.

انواع دیزل ژنراتور

همچنین موتور آن تقریبا عملکردی مشابه با خودرو دارد. دیزل ژنراتور کامینز Cummins موتورهای کامینز به طور مرتب با فناوری های جدید برای عملکرد بهتر و مصرف سوخت ارتقا می یابند. ” دربارهی عملکرد و بخشهای مختلف دیزل ژنراتور صحبت کردهایم. در مورتورهای دیزل از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است. اتصال همزمان شبکه توزیع برق و ژنراتور به مدار مصرف کننده می تواند بسیار خطرناک باشد که این وضعیت معمولا در هنگام عملکرد نامطلوب کلیدهای انتقال و استفاده نامناسب از ژنراتورها رخ می دهد. به منظور کسب اطمینان از اینکه دو منبع تامین توان الکتریکی (یعنی شبکه توزیع و ژنراتور) به طور همزمان وارد مدار نمی شوند، باید دقت زیادی صورت گیرد. دیزل های ژنراتور پرایم: این مدل از دیزل ها به شکل پیوسته می توانند برق مورد نیاز را در صورت قطع شدن برق شهر تامین کنند.

هر چند با توجه به یک طبقه بودن بنا می توان از انواع سیستم های مقاوم دیوارهای باربر نیز درر ساخت بنا استفاده نمود.در ضمن در کنار فونداسیون جهت جمع آوری روغن می توان حوضچه ای طراحی نمود که به وسیله کانالی هدایت روغن به بیرون از اتاق دیزل خانه را امکان پذیر سازد. البته در دیزل های کوچک حجم روغن مورد استفاده بالا نبوده و لذا می توان چاله تخلیه روغن را حذف نمود.همچنین می توان جهت تعویض روغن دیزل از دستگاه مکنده که دارای مخزن جمع آوری روغن نیز می باشد استفاده کرد. به همین دلیل تاثیر مستقیم در گرمتر شدن سیم ها دارد.شرکت های سازنده فاکتورهایی را در نظر گرفته اند که با ضریب آنها در توان نامی قدرت واقعی و موثر ژنراتور معلوم می گردد. دیزل ژنراتور گازی: دیزل ژنراتور گازی ، نادر ترین دیزل ژنراتور موجود در بازار است که به دلیل سوخت ارزان ولی در عین حال مشکلات خرابی زیادی که دارد به هیچ عنوان پرطرفدار نبوده و فروش ندارد.

فقط باعث می شود که به شکل مفیدی حرکت کند.

موتور دیزلی وظیفه تولید انرژی مکانیکی را بر عهده دارد. ديپسي 7320 DSE7320 MKII يک ماژول هاي قدرت کوچک تر را به ما بگوييد. به عنوان بخشی از راه حل های سیستم قدرت یکپارچه کامینز، سوئیچ های انتقال ما (اتوماتیک و غیر اتوماتیک) برای ارائه عملکرد ایمن در کاربردهای حیاتی بر فناوری اثبات شده تکیه می کنند. توجه داشته باشید که برگزاری میلیون ها نمایشگاه و فستیوال در کل جهان، میزان نیازمندی به این دستگاه را نیز افزایش داده است و شما نیز می توانید در بسیاری از نمایشگاه ها شاهد عملکرد این محصول باشید. پس اگر شما هم با این مشکلات مواجه هستید و قطعی برق شهری موجب اتلاف وقت شما شده است می توانید یک دیزل ژنراتور متناسب با محل سکونت یا کار خود از مجموعه آذر موتور خریداری کنید و دیگر نگران قطعی برق نباشید. به هر حال، معمولا یک فرض معمول این است که اگر یک مولد در حالت اضطراری ۱۰۰۰ کیلووات باشد، در حالت پایه و دائم به ۸۵۰ و ۸۰۰ کیلووات اکتفا شود.

پس اگر برق شهری قطع شود و یا در مکانی باشیم که برق شهری نداشته باشد از هیچ وسیله برقی و شارژی نمی توانیم استفاده کنیم و باعث ایجاد اختلال در کار ما می شود. انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا برای عملیات اضطراری و آماده به کار، که معمولا به عنوان پشتیبان در بیمارستانها، نیروگاهها یا فرودگاهها به کار میآید به شدت آزمایش شدهاند. دیزل ژنراتورها در حالت پرایم یا استندبای معمولا برای بار ۵۰٪ تا ۸۵٪ ظرفیتشان طراحی شدهاند. ژنراتورها فقط به اندازه بار مورد نیاز برق تولید می کنند، بنابراین اساساً ممکن است یک نفر نیروی کافی در دسترس داشته باشد اما در نهایت فقط تا مقدار مورد نیاز برنامه استفاده کند. تا دروازه های ورود آب به توربین گردنده نیروگاه ، به اندازه ای که فرکانس هدف را تامین کند جابجا شده و میزان ورود آب به ورودی توربین کلیک کنید ، کنترل شود.